مردان متولد دی ماه چگونه مردانی هستند؟

مردان متولد دی ماه چگونه مردانی هستند؟


منبع: تالاب

2

1402/9/28

11:00


مرد متولد دی ماه با عواطف پر شور کـه پشت “چهره زحلی” پنهان شده اند، […]

مردان متولد دی ماه چگونه مردانی هستند؟

مرد متولد دی ماه با عواطف پر شور کـه پشت “چهره زحلی” پنهان شده اند، لقب داده اند. اگر چه مرد متولد این ماه دائمأ خودرا بی تفاوت و بی نیاز از توجه دیگران نشان می دهد اما کاملا در انتظار شنیدن یک جمله تحسین آمیز اسـت. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب مقاله اي در مورد مردان متولد دی را منتشر کرده ایم.

 

خصوصیات مرد متولد دی ماه

  • سیاره حاکم: زحل
  • نماد: بز با تنه ماهی
  • عنصر: خاک
  • ویژگی اخلاقی: لجبازی

 

از خصوصیات مرد متولد دی ماه این اسـت کـه از یک طرف، او جاه طلب، وفادار، عملی و منظم اسـت. از سوی دیگر، او منتقد، مشکوک، بدبین و خواستار اسـت. جذابیت مرد برج جدی بیشتر از ظاهر زیبا، هوش و شخصیت جذاب اوست. او نظارت همه ی زمینه‌هاي‌ زندگی را بـه دست میگیرد. او کمی بیش از حد جدی ظاهر می شود، بـه ندرت بـه خود اجازه می دهد کـه ریسک کند، مبادا تصور خود از امنیت را از بین ببرد.

 

از آنجاییکه انگیزه او پول و موفقیت اسـت، موفقیت بالایی دارد و فوق العاده جاه طلب اسـت. او برای موفقیت‌هایش ارزش زیادی قائل اسـت و برای رسیدن بـه رویاهایش سخت تلاش می‌کند. او یک دوست، عضو خانواده و شریک قابل اعتماد بـه تمام معناست. سخاوت او با تفکر منطقی و عمل گرایانه او تکمیل می شود. مردان برج جدی واقع‌گرا هستند و وقت خودرا با خیال‌پردازی‌هاي‌ بی‌معنا اتلاف نمی کنند.

 


مطالب مشابه: عکس نوشته درباره دی ماه + عکس پروفایل ویژه دی ماه


 

ستاره دی ماه

ستاره دی ماه

ستاره دی ماه، ساتورن بـه مانند دیسیپلین بوده و بسیار تأثیرگذار و بانفوذ می باشد، از این ستاره بـه عنوان معلم ستاره ها نیز یاد می شود. این ستاره قبل از هر چیزی میـــخواهد شـما دقیق باشید، مناسب با شرایط حرکت کرده، از فرصت ها بـه خوبی استفاده کرده و با طرح و نقشه قبلی پیش بروید.

 

حرکت با این ستاره موجب می شود تا شـما بـه تمام خواسته ها و امیدهای خود در زندگی دست یابید. یکی از موفق ترین انسان هاي‌ متولد این ماه، دومین میلیاردر جهان می‌باشد کـه دارای پول و شهرت و رفاه فراوانی اسـت. ستاره ساتورن مصم بوده تا شـما را بـه سوی موفقیت سوق دهد و تمام خواسته هایتان را برآورده کند.

 

آرزو های مرد متولد دی ماه

آرزو های مرد متولد دی ماه

مرد متولد دی ماه، حتی اگر در نگاه اول عاشق شود بی گدار بـه آب نمی‌زند. مدت ها بـه بررسی و یافتن ایده آل هاي‌ خود در ان زن فکر می‌کند. مرد دی ماهی، شیفته زنی خوش اندام و خوش پوش و شیک می‌باشد. زیرا خود او همیشه منظم و مرتب اسـت . او آرزوی برتری زن مورد علاقه خودرا دارد.

 

خانه و خانواده برای مرد متولد دی ماه

خانه و خانواده برای مرد متولد دی ماه

این مرد دلبستگی زیادی بـه خانه، خانواده و نزدیکان خود و آداب و رسوم خانوادگی دارد و از شـما نیز انتظار دارد کـه مانند او علاقمند بـه خانواده خود و او باشید. بعد از ازدواج نیز، باید بـه نزدیکان او ابراز احترام و محبت بکنید. اگر فردی استقلال طلب بوده و توجه زیادی بـه آداب و رسوم ندارید نباید این مرد را انتخاب کنید.

 

متولد دی ماه چگونه پدری است؟

متولد دی ماه چگونه پدری است؟

پدر دی ماهی انظباط و مطیع بودن را از کودکان خود می‌خواهد، درمقابل بـه خواسته هایي هم چون خرید یک دوچرخه و یا بر پا کردن یک جشن تولد بزرگ پاسخ مثبت می دهد حتی اگر امکان برآورده کردن این خواسته ها سخت باشد. پدر متولد دی مراقب رفتار و کردار کودکان خود می‌باشد و هیچ نکته اي را فراموش نمیکند.

 

کمی خشک و رسمی بـه نظر میرسد. وظیفه شـما برای بهتر کردن این رویه این اسـت کـه مدام بـه وی گوشزد کنید کـه رفتار خشک و رسمی با بچه ها نداشته باشد و از سوی دیگر بـه بچه ها یاد بدهید کـه از ابراز علاقه بـه پدرشان کوتاهی نکنند ؛ چون او تشنه احترام و محبت اسـت و ادای احترام بـه او اعتماد بـه نفس در وجودش را تقویت می‌کند.

 

بـه عنوان پدر، او واقعا یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس میکند و این احساس تابع زمان و مکان نیست؛ بـه این معنی کـه چه در سر میز غذا در منزل و چه بر سر سفره اي کـه دریک گردش خانوادگی روی علف هاي‌ بیابان پهن می شود ؛ او در بالای سفره می‌نشیند و موقعیت برتر خودرا حفظ میکند.

 

خصوصیات مرد متولد دی در عشق

خصوصیات مرد متولد دی در عشق

وقتی یک مرد برج جدی عاشق می شود، نخستین کاری کـه انجام می دهد شروع بـه رفتارهای عجیب‌وغریب میکند. او بـه طور کلی با احساسات آشنا نیست و بـه موضوع خواسته خود بـه عنوان موجودی فرا زمینی نگاه می‌کند کـه فقط برای گیج کردن او بـه زمین آمده اسـت. این با عشق اول خواهد گذشت، شاید با عشق دوم، اما همیشه این احتمال وجوددارد کـه او بـه شریک عاشق خود بـه عنوان فردی از جهان یا زمانی دیگر نگاه کند.

 

او باید بـه آرامی یاد بگیرد کـه چگونه عمل کند تا دل کسی را بـه دست آورد. او یکی از باثبات ترین، سرسخت ترین و عمیق ترین افراد در عاشقی اسـت. او هرگز چیزی را ساده نمی‌گیرد و از سطحی نگری امتناع می ورزد.

 

خصوصیات منفی و بد متولد دی

خصوصیات منفی و بد متولد دی

مردان برج جدی خانواده، دوستان و همکاران خودرا با استانداردهای فوق العاده بالا نگه می دارند. آن ها نسبت بـه کسانی کـه بـه آن ها ستم کرده اند سرسخت و نابخشوده خواهند بود. آن ها همچنین سریع نمی بخشند و ترجیح میدهند انتقام ظریفی بگیرند تا این‌که بـه کسی رضایت دهند کـه بـه جلو حرکت کند.

 

از دیگر خصوصیات منفی و بد متولد دی این اسـت کـه انها بزرگ ترین منتقدان خودشان هستند. آن ها هرگز از خودشان راضی نیستند. مرد متولد دی ماه نیز ممکن اسـت تا حدودی مادی‌گرا باشد. حتی باوجود این‌که نمی‌توانست بـه برداشت دیگران از او اهمیت بدهد، اما از خرید جدید ترین وسایل و لباس‌ها لذت میبرد، زیرا باعث می شود احساس موفقیت کند.

 


مطالب مشابه: عدد و رنگ شانس متولدین 12 ماه سال + روز شانس متولدین تمامی ماه ها


 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد دی

خصوصیات اخلاقی مرد متولد دی

  • مرد برج جدی خودش را جدی می گیرد.
  • او دوست دارد بـه خاطر عملی بودنش مورد تحسین قرار بگیرد.
  • مردان برج جدی در روابط خود مسئول هستند.
  • مردان برج جدی بـه دانا بودن شهرت دارند.
  • مردان برج جدی تقریبا با همه ی چیز رابطه عشق و نفرت دارند.
  • خانواده برای او بسیار مهم اسـت.
  • پسرهای برج جدی بـه خودکنترلی خود افتخار می کنند.
  • مردان برج جدی زمانی کـه احساس صدمه میکنند می توانند تحقیرکننده باشند.
  • جاه طلبی نام میانی یک مرد برج جدی اسـت.
  • برج جدی یکی از زمینی ترین نشانه هاست.

 

طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با متولدین ماه‌های مختلف سال

طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایي دارند کـه میتوان با توجه بـه ان درباره‌ي ازدواج ان‌ها با یک دیگر نظر داد. اما درصورتی‌کـه ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، بـه‌سختی می توان درباره‌ي ان سخن گفت. با این حال میتوان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد دی ماه را بـه‌صورت زیر معرفی کرد.

 

1. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن فروردینی

این ازدواج با توجه بـه ویژگی هاي‌ شخصیتی هردو طرف نمی‌تواند خوب باشد و باید بسیار هردوطرف از این جهت آگاه باشند و متولیدین دی ماه مرموز هستند و این برای زنان فروردینی خوب نیست.

 

2. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

متولدین هردو این ماه ها افرادی هستند کـه راز همسر خودرا نگه می دارند و برای این‌که رازشان هم محفوظ بماند بسیار اهمیت قائل هستند و بـه همین جهت رابطه اي خوب داشته باشند. متولدین این دو ماه برای هم می توانند رازداری هایي بسیار خوب باشند و بتوانند در اینده از زندگی درکنار هم لذت ببرند.

 

3. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن خردادی

متولدین این دو ماه همانگونه کـه از قبل هم گفتیم بسیار خویشتندار هستند و تعهد ویژگی اصلی ذهن ان هاست و از این رو می توانند در کمال تفاهم باهم زندگی کنند و از زندگی کـه درکنار یک دیگر دارند لذت کافی را ببرند.

 

طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با متولدین ماه‌های مختلف سال

 

4. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن تیرماهی

مرد دی ماهی در هزینه کردن بسیار دقیق اسـت و ولخرج نیست و زن تیر ماهی هم حداکثر تلاش خودرا میکند تا زندگی آرامی از لحاظ مالی داشته باشد و بـه همین دلیل این دو می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

 

5. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن مردادی

مرد دی ماهی شاید کمی سخت صحبت هاي‌ دیگران را کـه مبنی بر سلطه جویی اسـت را قبول کند و زن مردادی حداکثر تلاش خودرا می‌کند تا فرد اول خانواده باشد و از این رو ممکن اسـت در برخی مسائل دچار مشکل شوند و نتوانند سکان زندگی را بـه درستی هدایت کنند.

 

6. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن شهریوری

مرد دی ماهی فردی اسـت کـه اگر شرایط مناسب را پیدا کند حداکثر محبتی کـه یک فرد می‌تواند داشته باشد را بـه نمایش میگذارد و برای زن شهریوری کـه تماما احساس اسـت و تلاش در شاد بودن در زندگی را دارد، بی نظیرترین شرایط داشتن همچنین فردی اسـت. زندگی این دو میتواند سرشار از شادی و تعامل باشد ودر آینده از زندگی لذت کافی را ببرند.

 

7. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن مهرماهی

زن مهر ماهی عاشق بلند پروازی و ریسک هاي‌ بزرگ اسـت اما مرد دی ماهی ثبات را دوست دارد و این خود ممکن اسـت در تصمیمات زندگی سبب ان شود کـه اختلافاتی پیش بیاید و باید اگر هنوز در رابطه نتوانسته اید کسی را بـه عنوان رهبر خانواده انتخاب کنید نمیتواند خوب باشد.

 

8. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن آبانی

همانگونه کـه از قبل هم گفتیم مرد دی ماهی بـه دنبال سلطه اسـت و دوست دارد کـه رهبر خانواده باشد و زن آبان ماهی هم بـه همین صورت اسـت و بـه همین جهت این دو قطعا ممکن اسـت باهم دچار مشکل شوند.

 

طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با متولدین ماه‌های مختلف سال

 

9. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن آذرماهی

این ازدواج هم ممکن اسـت خوب باشد و هم نه و باید بدانید کـه علت اصلی ان میتواند عدم تفاهم در انتخاب هاي‌ هردو طرف باشد. اگر می‌خواهید در چنین ازدواجی قدم بگذارید باید بدانید کـه همیشه سعی در نظارت رفتار هاي‌ خود داشته باشید تا زندگی ارامی داشته باشید.

 

10. فال ازدواج مرد دی ماهی با زن دی‌ماهی

با توجه بـه خصوصیات بسیار مشترکی کـه این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن اسـت بسیار برای ان ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر ان کنید کـه در زندگی خود با حفظ ویژگی هاي‌ اخلاقی خود تغییراتی دهید.

 

11. طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن بهمن‌ماهی

این ازدواج هم می‌تواند خوب باشد و هم نه و علت اصلی ان این اسـت کـه بهمنی ها همه ی چیز را ساده میبینند ولی متولدین دی ماه بسیار سخت گیر و قاطع هستند و ممکن اسـت این موضوع خود سبب ایجاد مشکل هایي شود.

 

12. فال ازدواج مرد دی ماهی با زن اسفندی

این ازدواج هم متوسط اسـت و علت اصلی ان میتواند این باشد کـه زن اسفندی عاشق پیشه و بسیار احساسی اسـت اما مرد دی ماهی باوجود ان کـه در شرایط مناسب بسیار احساساتی اسـت اما از محبت زیاد ممکن اسـت بـه دنبال سلطه باشد و ممکن اسـت دچار مشکل شوند.

 

پول و درآمد مرد متولد دی ماه

پول و درآمد مرد متولد دی ماه

مردان متولد دی ماه چگونه مردانی هستند

مرد متولد ماه دی بـه اسانی میتواند درآمد کسب کند.در واقع پول دارترین مردان اغلب دی ماهی هستند. شاید امروز پولدار نباشد، اما فردا، ثروت زیادی بـه دست می آورد و بـه پول ارزش می دهد و همین انتظار را نیز، از شـما دارد.

 

انسان هاي‌ بـه خصوصی کـه متولد دی ماه بوده و تأثیر ستاره دیگری را گرفته باشند، می‌خواهند کـه همسری ثروتمند اختیار کنند. نیت این مردان، استفاده از پول این زن برای رسیدن سریع بـه موفقیت و پیشرفت در زندگی اسـت.

 


مطالب مشابه: شعر و متن تبریک تولد متولدین دی ماه | عکس پروفایل متولدین دی ماه


 

در پایان

دی نام فرشته اي اسـت کـه تدبیر امور و مصالح روز و ماه دی بـه او تعلق دارد. در اوستا داثوش یا دادها بـه معنی آفریدگار و صفت اهورامزدا اسـت . مصدر «دا» بـه معنی دادن و آفریدن اسـت. در خود اوستا صفت دثوش «دی» برای تعیین دهمین ماه بـه کار رفته اسـت کـه شاید تا حدودی با ویژگی هاي‌ متولدین ماه دی هم ارتباط داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو