نحوه ی انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران+ آموزش تصویری

نحوه ی انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران+ آموزش تصویری


منبع: ساعد نیوز

3

1402/9/28

08:35


دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه علم و صنعت ایران لازم است برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود نسبت به ورود به سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران اقدام نمایند و اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند. در ادامه ساعدنیوز نحوه ی انتخاب واحد در این سامانه را ارائه خواهد داد.

دانشگاه علم و صنعت ایران به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش دانشگاه، از سایت الکترونیکی گلستان استفاده می کند. کلیه دانشجویان این دانشگاه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران به نشانی golestan.iust.ac.ir استفاده کنند. این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله مشاهده لیست دروس ترمی، انتخاب یا حذف و اضافه واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران و به منظور تسهیل ورود به این سیستم، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران، نحوه ی انتخاب واحد در این سامانه را ارائه داده ایم.

برای ورود مستقیم به سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران کلیک کنید.

برای ورود به golestan.iust.ac.ir کلیک کنید.

انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران برای انجام امور دانشجویی خود باید پس از ورود به سامانه گلستان به نشانی golestan.iust.ac.ir این دانشگاه با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور به صفحه شخصی خود دست یابند. در ادامه راهنمای تصویری انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران ارائه شده است. در ابتدا داوطلبان سامانه گلستان به نشانی golestan.iust.ac.ir را در مرورگر خود سرچ کنند.

انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران

  • پس از ورود به سایت از منوی باز شده ابتدا گزینه عملیات ثبت نام و سپس گزینه ثبت نام اصلی را انتخاب نمایند تا صفحه ثبت نام نمایش داده شود.

انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران

  • در قسمت پایین صفحه دروس ارائه شده طبق سرفصل قابل مشاهده است و در قسمت بالایی صفحه دروسی که انتخاب می شوند، وارد خواهد شد.

انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران

  • به منظور اینکه درس مورد نظر در انتخاب واحد داوطلب ثبت گردد با کلیک روی نام درس، به جدول بالایی صفحه منتقل می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو