ویدئوی زینب موسوی در تمسخر آوازخواندن و بشکن زدن گلشیفته فراهانی و مژگان شجریان؛ واکنش تند جریان‌های برانداز

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/28

08:50


ساعد نیوز: زینب موسوی، بعد از انتشار ویدیویی در هجو آوازخواندن و بشکن زدن گلشیفته فراهانی و مژگان شجریان در مراسم شامی که پادشاه نروژ ترتیب داده بود، آماج حمله اکانت‌های منسوب به براندازان قرار گرفت.

ویدئوی زینب موسوی در تمسخر آوازخواندن و بشکن زدن گلشیفته فراهانی و مژگان شجریان؛ واکنش تند جریان‌های برانداز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، خلقیات قلدرمآب جریان‌های برانداز و سلطنت‌طلب این بار نصیب یک طنزپرداز بازداشتی و یک کارتونیست ضدانقلاب شد؛ در فقره حمله به طنزپرداز، ماجرا از این قرار است که زینب موسوی طنزپرداز بازداشتی که مورد حمایت گسترده رسانه‌های ضدانقلاب نیز قرار دارد، اخیراً در ویدیویی صحنه آوازخوانی خارج از نت و پر غلط در مراسم ضد ایرانی جایزه اخیر نوبل را موضوع طنزش قرار داده بود. وی که تا پیش از این بارها برای تولید محتواهای سیاسی مورد حمایت براندازان دو آتشه قرار داشت روز گذشته بعد از انتشار ویدیویی در هجو آوازخواندن و بشکن زدن گلشیفته فراهانی و مژگان شجریان در مراسم شامی که پادشاه نروژ ترتیب داده بود، آماج حمله اکانت‌های منسوب به براندازان قرار گرفت.

حمله‌های سازماندهی شده در فضای مجازی که به رویه معمول این مدعیان آزادی در مقابل کسانی که کوچکترین انتقادی علیه براندازان مطرح کنند تبدیل شده است.
با این حال این استنداپ کمدین در جواب برخی نظرات صفحه‌اش با اشاره‌ای به اعلام همبستگی گلشیفته فراهانی و عبدالله مهتدی دبیرکل گروهک تروریستی کومله تأکید داشت تجزیه‌طلبی و تروریسم به هیچ عنوان برایش پذیرفته نیست و همین کامنت نیز سیل دیگری از فحاشی‌ها را به سمت وی روانه کرد.

در دیگر سوی منازعه جریان‌های ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها نیز با حمله به یک کارتونیست مایل به جناح چپ اپوزیسیون که سابقه توهین به مقدسات را نیز در کارنامه دارد، در واکنش به کاریکاتورهای اخیر این کارتونیست علیه شخصیت‌های رژیم پهلوی با انواع فحاشی از او پذیرایی کردند.

همچنین تصویری از سنگ قبر پدر این کارتونیست نیز منتشر شده که نشان می‌دهد بعد از درگیری این جریان‌ها با یکدیگر، عده‌ای احتمالاً در حمایت از رضاربع پهلوی به آن حمله کرده و آن را به نوعی تخریب کرده‌اند.
گفتنی است درگیری میان جناح سلطنت‌طلب و جناح تجزیه‌طلب در همراهی منافقین، همچنان در بالاترین سطح خود از ابتدای ناکامی در پروژه ناامن‌سازی ایران قرار دارد.
در آخرین مورد، مراسم اهدای جایزه نوبل به نرگس محمدی محل مناقشه این جریان‌ها شد؛ تا جایی که تجزیه‌طلبان ، عدم دعوت از رضا پهلوی به این مراسم را مایه تمسخر سلطنت‌طلبان قرار دادند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو