بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در تعطیلات کریسمس

منبع: تالاب

2

1402/9/29

20:42


بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در تعطیلات کریسمس کجاست؟ اگر برای شما هم سوال است […]

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در تعطیلات کریسمس

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در تعطیلات کریسمس کجاست؟ اگر برای شما هم سوال است که برای کریسمس کجا بروید باید بگوییم گزینه‌های زیادی پیش روی شماست که انتخاب هر یک از آن‌ها به علاقه و بودجه خودتان بستگی دارد. شما می‌توانید کریسمس 2024 را در یکی از بهترین کشورهای دنیا بگذرانید و از تفریحات آن نهایت لذت ارا ببرید. اگر شما هم به دنبال بهترین مقصد و کشور برای سفر در کریسمس هستید، همراه ما باشید تا با بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در تعطیلات کریسمس آشنا شوید.

 

بهترین کشورها برای سفر در کریسمس 2024

کریسمس امسال در 24 دسامبر برگزار می‌شود. اگر هدف شما تفریح و رفتن به کشورهای خارجی در این تاریخ است بهتر است عجله کنید! اگر هنوز نمی‌دانید به کدام کشور بروید توصیه می‌کنیم همراه ما باشید تا بهترین کشورها برای تعطیلات کریسمس را به شما معرفی کنیم.

 

ترکیه؛ کریسمسی سنتی و محلی

یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در تعطیلتات کریسمس ترکیه است. اگرچه تنها 2 درصد از مردم این کشور مسیحی هستند، اما باید گفت مردم این کشور در شب کریسمس مراسم‌های خاصی دارند و خیابان‌ها نیز چراغانی است. در این کشور رسم است که در شب کریسمس مردم و خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و غذای محلی میل می‌کنند. از دیگر آداب و رسوم این کشور هدیه دادن، پاشیدن نمک در آستانه در، دور ریختن انارهای روی زمین و… است. برای تجربه سفری به یادماندنی، می‌توانید در تور ترکیه شرکت کنید و کریسمسی خاطره‌انگیز داشته باشید.

 

ارمنستان؛ کریسمس متفاوت در ایروان

ارمنستان بدون شک مقصدی فوق‌العاده برای تعطیلات کریسمس است. در این کشور در روز 6 ژانویه مراسم کریسمس در کلیسای حواری ارمنی برگزار می‌شود. درخت کاج بزرگ در وسط میدان جمهوری ایروان، برگزاری کنسرت‌های رایگان از خواننده‌های محبوب، هدیه دادن، میوه‌ها و شیرینی‌های تازه ارمنی از جمله مزایای حضور در این کشور در کریسمس 2024 است. با شرکت در تور ارمنستان می‌توانید از حضور در این کشور لذت ببرید.

 

گرجستان؛ حضور در تفلیس

با شرکت در تور گرجستان می‌توانید فرصت حضور در کریسمس 2024 در این کشور را از آن خود کنید. تاریخ کریسمس در تفلیس در 7 ژانویه بوده و از جمله مراسم‌های آن‌ها می‌توان به رژه‌های خیابانی، تزئینات خاص، سرودهای مذهبی، غذاهای لذیذ و خوش عطر و… اشاره کرد.

اگر بین سفر به گرجستان و ارمنستان دو به شک هستید، عبارت “گرجستان یا ارمنستان لحظه آخر” را در گوگل سرچ کرده و روی سایت لحظه آخر کلیک کنید.

 

گران‌ترین درخت کریسمس

امارات؛ گران‌ترین درخت کریسمس

تور امارات فرصت حضور در این شهر گران و لاکچری در کریسمس را برای شما فراهم می‌کند. این کشور هر ساله گران‌ترین درخت کریسمس را درست می‌کند. این درخت در هتل‌های 5 ستاره ابوظبی به نام قصر امارات یا امارات پالاس قرار داده می‌شود و تزئیناتی میلیون دلاری دارد. همچنین با شرکت در تور دبی می‌توانید در کنسرت ها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های این کشور شرکت کنید. تجمع گردشگران به دور برج‌العرب در سال نو، آتش‌بازی، حضور در دهکده معروف ایرلندی‌ها و.. از جمله مزایای شرکت در کریسمس امارات است.

 

فرانسه؛ مقصدی محبوب برای کریسمس

از زیبایی‌های فرانسه هر چقدر بگوییم کم گفتیم. فرانسه جزو بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در تعطیلات کریسمس است. حال و هوایی برفی با تزئینات کریسمسی، فرصت جشن گرفتن کریسمس زیر برج آیفل، راه رفتن در خیابان‌های یک دست و سنگ فرش شده، ترکیب رنگ چراغ‌های زیبا و… از جمله مزایای سفر به فرانسه در کریسمس است. در شب کریسمس در این کشور صدف و ماهی قزل‌آلای دودی به همراه بوقلمون و کیک اسفنجی سرو می‌شود.

 

انگلیس؛ معنای واقعی کریسمس‌های کارتونی

انگلیس مقصدی است که می‌توانید در آن جا کریسمسی مشابه با تصاویر کارتونی مشاهده کنید. تزئینات کریسمس در این کشور بسیار خاص و زیبا بوده و می‌توانید در گوشه و کنار خیابان عکس‌های فوق‌العاده جذاب بیندازید. بیشتر روستا و شهرهای این کشور در کریسمس با ریسه‌های نورانی زیبا می‌شوند و فرصتی برای امتحان کردن غذاهای شب کریسمس انگستان و همچنین قدم زدن در خیابان‌های آکسفورد لندن را خواهید داشت.

معنای واقعی کریسمس‌های کارتونی

کریسمس کجا برویم؟

در مطالب فوق در خصوص مقاصد محبوب گردشگری برای تعطیلات کریسمس صحبت کردیم. اگر تصمیم دارید کریسمس 2024 را در کشورهای خارجی بگذرانید توصیه می‌کنیم بر اساس بودجه خود بهترین مقصد را انتخاب کنید. کشورهایی مثل فرانسه، آمریکا، ترکیه، گرجستان، ارمنستان و… بهترین کشورهایی هستند که می‌توانید تعطیلات کریسمس را در آن‌ها سپری کنید. برای مشاهده تورهای لحظه آخری کریسمس 2024 به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو