بهترین دیدنی های چرام و جاذبه های دوست داشتنی آن

بهترین دیدنی های چرام و جاذبه های دوست داشتنی آن


منبع: آرگا

3

1402/9/29

21:01


اگر از علاقه مندان به دیدنی های چرام هستید در این بخش می توانید با زیبایی های این منطقه و آبشار آن آشنا شوید. این طبیعت دیدنی و زیبا است.

چرام که یکی از مهم ترین شهرهای دیدنی در نزدیکی کهکیلویه و بویر احمد می باشد، لقب یکی از زیباترین شهرهای این نواحی را داشته و شما می توانید به خوبی در این بخش با دیدنی های چرام آشنا شوید.

مهم ترین دیدنی های چرام:

چرام سرزمینی از دیدنی های متنوع برای علاقه مندان است. منطقه ای با جذابیت های فوق العاده و زیبایی های متعدد کع از نزدیک مشاهده می کنید. این شهر نسبتا خوش آب و هوا بوده و دارای جذابیت های تاریخی زیادی نیز می باشد. شاید یکی از معروف ترین این جاذبه ها باغ بلقیس یا چشمه بلقیس بوده که از آن دیدن می کنید. این نواحی از دیدنی های کهکیلویه و بویر احمد بوده که شما از تماشای آن لذت می برید.

ارتفاعات چرام

تنگه و سد شراب گرو:

این جاذبه گردشگری تنوع و زیبایی های زیادی دارد. درختان متعددی که در اطراف این تنگه مشاهده می کنید از زیبای زیادی برخوردار است. در فصل های مختلفی از سال نیز این نواحی جذابیت های فوق العاده ای دارد. آب این تنگه نیز شفاف و نیلگون است که شما علاقه مندان از نزدیک با زیبایی های آن آشنا می شوید.

منطقه چرام

قلعه چرام:

بد نیست بعد از این جاذبه های طبیعی سری به زیبایی های این سازه تاریخی بزنید. این بنا که بر روی تپه ای مشرف شده است، متعلق به اواسط قاجاری می باشد. بنایی با دو طبقه که مسجد هم دارد. این مجموعه ۸۰۰ متر مربع مساحت داشته و بخش درونی و بیرونی آن هر یک به نوعی دارای زیبایی است. سکوهای نشیمن، اسطبل، چاه آب و … از بخش های مختلف این مجموعه هستند.

دیدنی های چرام

باغ چشمه بلقیس:

این مجموعه نیز دیدنی های زیادی دارد. چشم اندازهای زیبایی از این نواحی را مشاهده می کنید. سایه سار این درختان نیز محل مناسبی برای اسکان شما عزیزان می باشد. این نواحی دارای انواعی از درختان میوه و انواعی از درخت های مرتفع است. با تماشای این جاذبه های لذت زیادی را تجربه می کنید.

چرام و گردشگری

روستای بردیان:

این نواحی نیز یکی دیگر از دیدنی های چرام است و از نزدیک مشاهده می کنید. این روستا آب و هوایی خنک و مطبوع داشته و از دامنه های سرسبز آن دیدن می کنید. از ارتفاعات تپه ای این روستا نیز می توانید با چشم اندازهای زیبایی رو به رو شوید. شما می توانید طبیعت کهکیلویه و بویر احمد را بهتر بشناسید و با این منطقه تفریحی مهم از نزدیک آشنا شوید. این روستا نیز می تواند جاذبه مهمی برای شما باشد.

 

آبشار الوان طسوج:

این آبشار نیز مناظر زیبایی دارد. مسیر پر پیچ و خم این ناحیه نیز زیبایی های زیادی داشته و از نزدیک با جاذبه های ان آشنا خواهید شد. هر ساله مسافران زیادی در فصل های گرم سال به این نواحی سفر کرده و از نزدیک با آن رو به رو می شوند. انواعی از درختان و … نیز در این مجموعه یافت می شود.

ابشار چرام

این مناطق بازدیدکنندگان زیادی داشته و به دلیل شرایط آب و هوایی معتدل خود مورد توجه می باشد. این مناظر دیدنی های زیادی را پیش روی شما قرار می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو