بهترین مشاغل برای مهاجرت کاری به آلمان کدام هستند؟

بهترین مشاغل برای مهاجرت کاری به آلمان کدام هستند؟


منبع: تالاب

3

1402/9/30

13:26


هرساله در کشور آلمان فهرست بهترین مشاغل برای مهاجرت کاری بـه کشور آلمان با توجه […]

بهترین مشاغل برای مهاجرت کاری به آلمان کدام هستند؟

هرساله در کشور آلمان فهرست بهترین مشاغل برای مهاجرت کاری بـه کشور آلمان با توجه بـه شرایط اجتماعی و نیازهای جامعه تغییر می کند. دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب فهرست جدید بهترین مشاغل برای مهاجرت کاری بـه کشور آلمان در دسته هاي‌ شغلی مختلف را برای شـما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

 

مزایا و معایب مهاجرت کاری به کشور آلمان

کشور آلمان کشوری اسـت کـه در قرن بیستم بـه عنوان یک رهبر جهانی معرفی شده اسـت. این کشور نقش مهمی در اتحادیه اروپا دارد بـه طوری کـه درسال‌هاي‌ اخیر اقتصاد خیلی خوبی را از خود نشان داده اسـت. کشور کشور آلمان یکی از تاثیرگذارترین کشور های توسعه یافته در سراسر جهان بوده کـه یکی از بزرگ ترین اقتصادها را در اختیار دارد، بـه همین علت بسیاری از مهاجران دوست دارند مقیم این کشور شوند.

 

شناخت مزایا و معایب مهاجرت بـه کشور آلمان از نخستین مواردی اسـت کـه فرد متقاضی برای مهاجرت باید درنظر بگیرد. با توجه بـه شرایط خوب کار و تحصیل در کشور آلمان و همچنین پشتیبانی دولت و مردم این کشور از مهاجران میتوان گفت مزایای مهاجرت کاری بـه کشور آلمان نسبت بـه معایبش بیشتر میباشد در ادامه بـه بررسی مزایا و معایب مهاجرت کاری بـه کشور آلمان پرداخته ایم.

 

پردرآمدترین مشاغل در کشور آلمان

کشور کشور آلمان یکی از بهترین کشور های اروپایی برای مهاجرت اسـت. این کشور یکی از کشور های پیشرفته و درحال‌توسعه اسـت کـه توانسته پیشرفت‌هاي‌ زیادی را دراین حوزه کسب کند. درصورتی‌کـه می خواهید بـه کشور کشور آلمان برای کار مهاجرت کنید باید با مشاغل پردرآمدی کـه دراین کشور وجوددارد آشنایی داشته باشید. مشاغل مختلفی دراین کشور وجوددارد کـه فرصت‌هاي‌ استثنایی برای پیشرفت دارد.

 


مطالب مشابه: بهترین شغل ها برای آینده 


 

مشاغل پزشکی و داروسازی در کشور آلمان

مشاغل پزشکی و داروسازی در کشور آلمان

کشور کشور آلمان در مقایسه با سایر کشورها، سیستم مراقبت‌هاي‌ بهداشتی و دکتری بسیار کارآمدی دارد. کشور آلمان بـه دلیل کمبود شدید نیرو در حوزه ي دکتری و داروسازی، جذب نیروی خارجی زیادی در رشته هاي‌ دکتری و داروسازی دارد.

 

چنانچه قصد مهاجرت کاری در رشته هاي‌ دکتری و داروسازی دارید، کشور آلمان بـه دلیل بازنشستگی پزشکان سالمند و تعداد بالای بیمارستان‌ هایش یکی از بهترین گزینه ها برای شـما میباشد کـه می توانید با خاطرجمعی خاطر بیشتری برای ویزای کاری کشور آلمان اقدام کنید.

 

  • دکتر: 3000 الی 7000 یورو
  • داروساز: 1570 الی 5781 یورو
  • تکنسین داروخانه: 3076 الی 4125 یورو

 

مشاغل مهندسی در کشور آلمان

مشاغل مهندسی در کشور آلمان

کشور کشور آلمان بـه صنعتی بودن معروف اسـت. این کشور در رشته‌ها و کارهای مهندسی و متخصص ماشین آلات کارخانه‌ها و محصولات الکترونیکی مهندسی شدیداً با کمبود نیرو مواجه اسـت.

 

  • مهندس عمران 3300 الی 5200 یورو
  • مهندس صنایع 3200 الی 5000 یورو
  • مهندس برق 3680 الی 5850 یورو

 

مشاغل پرستاری و مراقبت در کشور آلمان

مشاغل پرستاری و مراقبت در کشور آلمان

مشاغلی چون پرستاری و مراقبت در کشور آلمان جز مشاغل پرطرفدار و مورد نیاز در کشور آلمان هستند کـه بـه دلیل زندگی ایده آل دراین کشور جمعیت زیادی از مردمان ان مسن هستند و نیاز بـه مراقبت و پرستار دارند کـه باعث شده اسـت تقاضا برای مشاغل پرستاری و مراقبت در کشور آلمان رو بـه افزایش باشد ودر فهرست بهترین و پرتقاضاترین مشاغل در کشور آلمان قرار بگیرند.

 

بیمارستان‌ها، خانه‌هاي‌ سالمندان بـه دنبال پرسنل پرستاری با سابقه کار بالایی هستند کـه بتوانند درخواست روز افزون در حوزه‌هاي‌ مراقبت‌هاي‌ بهداشتی و پرستاری را برآورده کنند. پیشبینی میشود با توجه بـه جامعه سال خورده اي کـه کشور کشور آلمان دارد تقاضا برای مشاغل دکتری، پرستاری و مراقبتی درسال‌هاي‌ بعد رو بـه افزایش باشد.

 

  • پرستار: 2500 الی 4700 یورو
  • کمک پرستار: 1800 الی 2600 یورو

 

مشاغل آی تی در کشور آلمان

مشاغل آی تی در کشور آلمان

در انتخاب مشاغل مرتبط با آی تی در کشور کشور آلمان دست شـما بسیار باز اسـت و با تنوع بالایی از این دست مشاغل در کشور آلمان روبه‌رو هستید. درسال 2021 بیش از 86 هزار موقعیت شغلی دربخش فناوری اطلاعات آی تی خالی مانده اسـت کـه این شغل در حوزه برنامه نویسی در کشور آلمان اسـت. متخصصان آی تی با تجربه یا واجد شرایط می‌تونند بـه اشتغال در مشاغل جذاب در شرکت‌هاي‌ کوچیک و متوسط در صنعت تولید و یا در شرکت‌هاي‌ بزرگ بین‌ المللی کار کنند.

 

  • توسعه دهنده نرم افزار: 3744 الی 6667 یورو
  • تحلیل‌گر نرم افزار: 3542 الی 5667 یورو
  • کارشناس امنیت اطلاعات: 4219 الی 7156 یورو
  • کارشناس علم داده: 1950 الی 8038 یورو

 

مشاغل تبلیغات و بازاریابی در کشور آلمان

مشاغل تبلیغات و بازاریابی در کشور آلمان

مشاغل تبلیغات و بازاریابی نه تنها در کل دنیا بلکه در کشور المان رشد بی‌سابقه‌اي را بـه همراه داشته اسـت. حقوق و مزایای این شغل در کشور کشور آلمان با مقایسه با کشور های دیگر بالاتر اسـت

 

  • اکانت منیجر: 4375 الی 8125 یورو
  • مدیر دیجیتال مارکتینگ: 3271 الی5993 یورو
  • مدیر بازاریابی: 3999 الی 7150 یورو
  • مدیر محتوا: 2667 الی 7150 یورو
  • مدیر سئو: 3663 الی 7150 یورو
  • نماینده فروش: 2113 الی 5594 یورو
  • مدیر محصول: 3750 الی 7150 یورو

 

برخی از مدارک مورد نیاز برای درخواست کار در آلمان

برخی از مدارک مورد نیاز برای درخواست کار در آلمان

  • عکس پاسپورت
  • فرم درخواست ویزا
  • اعلامیه روابط کاری از طرف کارفرمای شـما
  • پیشنهاد استخدام شـما
  • گواهی ثبت نام
  • اجاره مسکن و نامه کتبی اقامت از صاحبخانه
  • نسخه اصلی مدارک تحصیلی شـما
  • گواهی بیمه سلامت
  • رزومه
  • نامه صورتهای اخیر بانکی

 


مطالب مشابه: آشنایی با ۱۵ کسب و کار پرسود دنیا


 

پردرآمدترین مشاغل دورکار آلمان 2024

پردرآمدترین مشاغل دورکار آلمان 2024

علاوه بر مشاغلی کـه دربخش‌هاي‌ بالایی باهم بررسی کردیم، شغل‌هاي‌ دورکاری در کشور آلمان مانند مانیتورینگ سایت، مهندس پشتیبانی و… نیز درآمد فوق‌العاده‌اي دارند. در صورتی کـه میخواهید در بهترین مشاغل پردرآمد دورکاری در کشور آلمان مشغول شوید پیشنهاد ما این اسـت کـه از مشاغل زیر برای اینکار بهره بگیرید:

 

  • مانیتورینگ سایت: 47500 یورو 50371 دلار
  • ارائه‌دهنده خدمات مشتریان: 56302 یورو 59705 دلار
  • مهندس پشتیبان: 47652 یورو 4211 دلار
  • کارشناسی فنی خدماتی: 70 هزار یورو
  • دانشمند تهیه اطلاعات از راه دور: 88 هزار یورو
  • نماینده مرکز تماس: 23615 یورو

 

روش‌های کاریابی برای مشاغل پر درآمد آلمان

روش‌های کاریابی برای مشاغل پر درآمد آلمان

روش‌هاي‌ مختلفی برای پیداکردن کار در کشور کشور آلمان وجوددارد. فرقی نمیکند کـه می خواهید بـه صورت حضوری دراین کشور کار کنید یا بـه صورت دورکاری؛ می توانید از طریق روش‌هاي‌ زیر بـه بهترین شکل شغل پر درآمد مد نظر خودرا دراین کشور پیدا کنید.

 

سایت‌های کاریابی آلمان

سایت کاریابی یکی از روش‌هاي‌ فوق‌العاده‌اي اسـت کـه برای کاریابی در کشور آلمان وجوددارد. این سایت‌ها دارای سیستم‌هاي‌ فوق‌العاده کاریابی هستند کـه بـه شـما دوستان عزیز در پیداکردن بهترین شغل مرتبط کمک میکنند. باید دراین سایت بـه دنبال آگهی شرکت‌ها و گروه‌هایي کـه بـه دنبال مهارت شـما دوستان عزیز هستند بگردید.

 

جاب سیکر آلمان

ویزای جاب سیکر روشی اسـت کـه فرد با استفاده از ان بـه‌صورت 6 ماه در کشور کشور آلمان اجازه اقامت موقت دارد. فرد باید دراین 6 ماه شغلی مناسب کـه درآمدی متناسب با مهارتش داشته باشد پیدا کند. در غیر این صورت پس از 6 ماه اقامت ان باطل شده و بـه کشور خود باز میگردد.

 

آژانس‌های کاریابی آلمانی

در کشور کشور آلمان آژانس‌هاي‌ کاریابی متنوعی وجود دارند کـه می توانند بـه شـما دوستان عزیز در امر کاریابی کمک کنند. این آژانس‌ها با ارائه فرصت‌هاي‌ شغلی و برنامه‌هاي‌ مشاوره‌اي هر چیزی کـه برای کاریابی در کشور آلمان نیاز دارید را بـه شـما دوستان عزیز ارائه خواهند داد.

 

مزایای مهاجرت به کشور آلمان

مزایای مهاجرت به کشور آلمان

1. نخستین شرط برای مهاجرت بـه کشور آلمان خرید بیمه سلامت اسـت کـه برای همه ی اقشار جامعه الزامی ست و از خانواده‌ها در همه ی سطوح درآمدی حمایت می کند.

 

2. در مقایسه با سایر شهر های اروپایی و آمریکایی هزینه اقامت در شهر های کشور آلمان برای خانوارهایی با هر اندازه بهتر از شهرهایی مانند برلین و مونیخ اسـت زیرا یک مکان ایده آل برای ادامه زندگی اسـت یا حتی اگر بـه دنبال پس‌انداز هستید می توانید در شهر های کوچک تر یا حتی در روستاها زندگی کنید.

 

3. شرایط استفاده از تلفن همراه و اینترنت در کشور آلمان بسیار عالی بوده کـه فرد در هر نقطه از کشور می تواند از اینترنت پرسرعت بهره ببرد. هزینه استفاده از این خدمات بـه طرز عجیبی پایین اسـت کـه در برخی مواقع حتی بـه عنوان بخشی از توافق نامه اجاره بـه مستاجران داده می شود.

 

4. بسیاری از هزینه‌هاي‌ مصرفی افراد مانند هزینه غذا و کالا در کشور آلمان بسیار پایینتر از کشور های انگلیس و آمریکا بوده اسـت.

 

5. حمل و نقل عمومی مانند قطار و اتوبوس‌هاي‌ تندرو در کشور آلمان بسیار پیشرفته اسـت و برای دسترسی بـه هر نقطه کشور حتی در شهر های کوچک و کوهستانی میتوانید از حمل و نقل‌هاي‌ عمومی مانند اتوبوس استفاده کنید. قیمت‌هاي‌ استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس بسیار پایین و مناسب بوده بـه خصوص اگر کارت‌هاي‌ اشتراک ماهیانه یا سالیانه را تهیه کنید.

 

6. کشور کشور آلمان بـه دلیل میانگین سنی بالایی کـه دارد باعث شده اسـت کـه افراد جوان راحت‌تر در مشاغل مختلف استخدام و کار کنند. در واقع کشور کشور آلمان یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت کاری اسـت.

 

7. بـه دلیل موقعیت استراتژیک کشور کشور آلمان در اروپا و هم مرزی این کشور با کشور های دانمارک، هلند، بلژیک، فرانسه، سوئیس، اتریش، لهستان و جمهوری چک باعث شده تا سفر بـه کشورها بـه اسانی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

 

معایب مهاجرت به کشور آلمان

معایب مهاجرت به کشور آلمان

1. در تعطیلات آخر هفته «یکشنبه‌ها» کشور آلمان تقریبا همه ی جا بسته هستند بـه جز جایگاه‌هاي‌ سوخت و چند کیوسک کوچیک برای مواد غذایی و اکثر رستوران‌ها و مراکز خرید درهای خودرا می‌بندند.

 

2. در کشور آلمان میتوان کمبود تنوع در مواد غذایی را یکی از نکات منفی برای مهاجرین دانست. زیرا مهاجرانی کـه از کشور های دیگر بـه خصوص ایران بـه کشور آلمان مهاجرت میکنند برای تهیه غذا هاي بومی خود نیاز بـه مواد اولیه خاص هستند کـه بـه سختی دراین کشور پیدا میشود.

 

3. با توجه بـه این کـه کشور آلمان کشور مهاجر پذیری بوده اما مردم این کشور بـه ندرت بـه زبان انگلیسی تسلط دارند و یادگیری زبان آلمانی یکی از سخت‌ترین زبان‌هاي‌ دنیا اسـت کـه باید یاد بگیرید. در صورتی کـه تسلط لازم بـه زبان آلمانی ندارید برای تحصیل، یافتن کار و حتی برقراری با دوستان و هم دانشگاهی‌هاي‌ خود برایتان بسیار مشکل ساز خواهد بود.

 

4. یکی از مهم ترین چالش‌ها برای هر مهاجر در هر جای دنیا دوری از خانواده و دوستانشان اسـت کـه باعث میشود بـه محیط و شرایط قبل زندگی، بیشتر احساس دلتنگی کنند و کارکردشان را کاهش دهند.

 


مطالب مشابه: پردرآمدترین مشاغل در هند برای مهاجران


 

در پایان

همه ی افراد میدانند کـه کشور آلمان یکی از قطب‌هاي‌ اصلی در صنعت و تجارت اسـت بازار کار پور رونق و تعداد بالای مشاغل اقتصاد قدرتمند و پویای کشور آلمان و شرایط خوب شغلی برای کار از مزیت‌هاي‌ کار در کشور آلمان اسـت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو