آزمون شناسایی دزد تفنگ: چه کسی اسلحه پولیس را دزدیده؟

آزمون شناسایی دزد تفنگ: چه کسی اسلحه پولیس را دزدیده؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/30

15:01


آزمون شناسایی دزد تفنگ، چه کسی اسلحه پولیس را دزدیده است؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید از ضریب هوشی و دقت بینایی بالایی برخوردار باشید…

آزمون شناسایی دزد تفنگ: چه کسی اسلحه پولیس را دزدیده؟

آزمون شناسایی دزد تفنگ، چه کسی اسلحه پولیس را دزدیده است؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید از ضریب هوشی و دقت بینایی بالایی برخوردار باشید! معماهای تصویری راهی ساده برای تقویت مهارت های ذهنی شما هستند. از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها مهارت های شناختی و استدلال منطقی را بهبود می بخشند.

اگر از کار کردن خسته شده اید و به دنبال یک سرگرمی مفید هستید، پس به جای درستی آمده اید. آزمون شناسایی دزد تفنگ را انجام دهید و ذهن تان را شارژ کنید. پس منتظر چه هستید، بیایید شروع کنیم.

آزمون شناسایی دزد تفنگ

آزمون شناسایی دزد تفنگ

در تصویر با سناریوی عجیبی مواجه می شوید! پلیس اسلحه اش را گم کرده است و به دنبال آن سرگردان است. سه مظنون وجود دارد: یک زن با پسرش و یک مرد که کاکتوسی را حمل می کند. یکی از آنها تفنگ پلیس را برداشته. آیا می توانید او کمک کنید تا دزد اسلحه اش را شناسایی کند؟

اکنون از شما می پرسیم: چه کسی اسلحه پولیس را دزیده است؟

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد تفنگ در پایین صفحه قرار دارد، اما ابتدا سعی کنید جواب را خودتان پیدا کنید.

.

.

پاسخ تست هوش

اگر به این بخش مطلب رسیده اید، یعنی یا هنوز موفق نشده اید یا هم به پاسخ تان شک دارید!

پاسخ آزمون شناسایی دزد تفنگ: دزد کسی نیست جز مردی که کاتوس را حمل می کند! به گلدان کاکتوس دقت کنید! او اسلحه پولیس را در آنجا مخفی کرده است، اما گوشه های تفنگ معلوم می شود.

آزمون شناسایی دزد تفنگ

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد تفنگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چرا تست های هوش

راه های زیادی مانند همین آزمون شناسایی زن متاهل وجود دارید که می توانید با آن ها میزان هوش خود را بسنجید. شما هر روزه در فضای مجازی با آزمون ها و تست های متفاوتی روبرو می شوید. هر کدام از این تست ها می توانند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را آشکار کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو