چند تفاوت بین این دو تصویر وجود دارد؟

منبع: خبرنما

1

1402/10/1

13:01


به نظر شما چند تفاوت بین این دو تصویر وجود دارد؟ برای این که بتوانید این تست هوش را انجام دهید، نیاز به مهارت جزئی نگری و قدرت بینایی دارید..

چند تفاوت بین این دو تصویر وجود دارد؟

به نظر شما چند تفاوت بین این دو تصویر وجود دارد؟ برای این که بتوانید این تست هوش را انجام دهید، نیاز به مهارت جزئی نگری و قدرت بینایی دارید. حل این تست در واقع هم فال است، هم تماشا، زیرا هم به عنوان بازی و سرگرمی از آن استفاده می‌شود، هم می‌تواند مهارت جزئی نگری و قدرت بینایی‌تان را محک بزند. پس سعی کنید حتما این تست را حل کنید تا به مهارت و قدرت ذهن‌تان پی ببرید!

چشم‌ها یکی از مهمترین اعضای بدن هستند و داشتن قدرت بینایی بالا مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می‌دانید شما می توانید با تمرین، این مهارت تقویت کنید؟ بله تست هایی مانند این در واقع مغز و بینایی شما را به چالش می‌کشد. حالا بیایید شروع کنیم!

منتظر چی هستید؟ بیایید شروع کنیم. چند تفاوت بین این دو تصویر وجود دارد؟

بازی فکری

بازی فکری

تصویر زیر در واقع دو تصویر مشابه به هم و چسبیده به هم است که باید تفاوت های میان‌شان را تشخیص دهید. آن‌ها در واقع دو تصویر از زیر دریا را نشان می‌دهد که ماهی ها در حال حرکت هستند. شما باید تفاوت بین آن‌ها را تشخیص دهید.

خوب چند تفاوت را پیدا کردید؟

برای تشخیص تفاوت‌ها تنها 20 ثانیه زمان دارید!

.

.

.

زمان شما از حالا شروع شد!

شاید اگر سرسری به آن نگاه کنید تعجب کنید و بگویید هیچ تفاوتی درون دو تصویر وجود ندارد، اما خوب اگر دقت کنید و با حواس جمع به آن نگاه کنید حتما متوجه تفاوت ها خواهید شد.

یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنید تا به جواب برسید!

ظاهرا زمان به پایان رسیده است!

جواب تست بینایی امروز

آیا توانستید تمام تفاوت‌ها را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید؟ به آن دسته از خوانندگانی که توانستند با مهارت‌های بینایی عالی خود همه تفاوت‌ها را تشخیص دهند، تبریک می‌گویم.

اما اگر هنوز به دنبال جواب هستید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید: تفاوت‌های بین تصاویر به شرح زیر است:

تست بینایی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از بازی فکری لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو