بیوگرافی ثروتمندترین رئیس جمهورهای جهان سال 2024

بیوگرافی ثروتمندترین رئیس جمهورهای جهان سال 2024


منبع: نم نمک

1

1402/10/1

13:37


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، ثروتمندترین رئیس جمهور و ثروتمندترین افراد دنیا و richest president in theworld و اسامی و زندگینامه رئیس جمهور کشورهای دنیا و The 10 Richest Presidents و ثروت پوتین و ثروتمندترین سیاستمداران ایران و پولدارترین سیاستمداران جهان و بیوگرافی ثروتمندترین رئیس جمهورهای جهان و رئیس جمهورهای ثروتمند جهان و ثروت رئیس جمهورهای جهان را در نم نمک ببینید.

بیوگرافی ثروتمندترین رئیس جمهورهای جهان سال 2024

زندگینامه ثروتمندترین رئیس جمهورهای جهان و میزان دارایی

در کل جهان ، برخی از رئیس جمهورها افراد تاجر و موفقی هستند. بقیه نیز به اندازه کافی پولدار و ثروتمند می باشند زیرا قدرت باعث رسیدن به ثروت این افراد می شود اما به نظر شما کدام یک از کشورها ثروتمندترین رئیس جمهوران را دارد. در این قسمت از نم نمک به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

بیوگرافی ثروتمندترین رئیس جمهورهای جهان سال 2024

بیوگرافی ثروتمندترین رئیس جمهورهای جهان سال 2024

ثروتمندترین رئیس جمهورهای جهان در حال حاضر

10.بشار اسد

  • دارایی خالص : 1.5 میلیارد دلار
  • ملت : سوریه

بشار اسد

بر اساس گزارش وزارت امور خارجه آمریکا ، دارایی بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه و خانواده اش که به عنوان دهمین رئیس جمهور ثروتمند در سراسر جهان رتبه بندی شده است ، در محدوده یک تا دو میلیارد دلار تخمین زده می شود .

9.محمد ششم

  • دارایی خالص : 2.5 میلیارد دلار
  • ملت : مراکش

پولدارترین رئیس جمهور دنیا

پادشاه مراکش ، محمد ششم ، تجسم برجسته ای از ضرب المثل "ثروتمند مانند یک پادشاه" است. پس از مرگ پدرش در سال 1999، محمد ششم ثروت قابل توجهی به ارزش دو و نیم میلیارد دلار به ارث برد که او را در رتبه دهم به عنوان ثروتمندترین روسای جمهور و حاکمان جهان قرار می دهد.

8.تمیم بن حمد آل ثانی

  • دارایی خالص : 2.5 میلیارد دلار
  • ملت : قطر

تمیم بن حمد آل ثانی

امیر تمیم بن حمد آل ثانی ، امیر قطر ، علیرغم اینکه ثروت شخصی قابل توجهی که همیشه با موقعیت رسمی او همخوانی ندارد ، در واقع ریاست یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان را بر عهده دارد. او از زمان به قدرت رسیدن پس از تحویل گرفتن از پدرش ، بخش قابل توجهی از منابع قطر ، تقریباً 2.5 میلیارد دلار ، را به عنوان هشتمین رئیس جمهور ثروتمند جهان اختصاص داده است.

7.کیم جونگ اون

کیم جونگ اون

در میان بحث ها درباره ثروتمندترین روسای جمهور جهان ، قابل توجه است که رهبری را در نظر بگیریم که روایت ثروت او مسیر متفاوتی را طی می کند. کیم جونگ اون ، سومین نسل از خانواده اش که از سال 1948 در کره شمالی قدرت را در دست دارد ، هفتمین رئیس جمهور ثروتمند جهان است و ریاست کشوری را برعهده دارد که با عوامل کاملاً متضاد مشخص می شود.

6.هانس آدام دوم

  • دارایی خالص : 7.6 میلیارد دلار
  • ملت : لیختن اشتاین

هانس آدام دوم

شاهزاده لیختن اشتاین ، نامی به اندازه مجموعه ثروت چشمگیر خود دارد.

او که از خانواده ای با اشتیاق به جمع آوری آثار هنری است ، مالکیت گروه بانکداری LGT را نیز به عهده می گیرد و از سال 2004 برخی از اختیارات دولتی خود را به پسرش آلویس سپرد تا نفوذ خانواده را در کشور تضمین کند.

در مجموع ، ثروت کل خانواده به حدود 7.6 میلیارد دلار می رسد که آنها را به عنوان یکی از ثروتمندترین خانواده های سلطنتی در اروپا و هانس آدام دوم به عنوان ششمین رئیس جمهور ثروتمند جهان معرفی می کند.

5.بولا احمد تینوبو

  • دارایی خالص : 8.4 میلیارد دلار
  • کشور : نیجریه

بولا احمد تینوبو

رئیس جمهور بولا احمد آدکونله تینوبو به عنوان پنجمین رئیس جمهور ثروتمند جهان ، نه تنها دارای شهرت سیاسی است ، بلکه دارای ثروت قابل توجهی است که حدود 8.4 میلیارد دلار تخمین زده می شود. او دارای موقعیت برجسته دومین فرد ثروتمند نیجریه است و به عنوان ثروتمندترین سیاستمدار این کشور برجسته است .

علاوه بر این ، او صاحب یک هواپیمای شخصی به نام Bombardier Global Express XRS به ارزش 60 میلیون دلار است.

4.محمد بن راشد آل مکتوم

  • دارایی خالص : 15 میلیارد دلار
  • کشور : امارات

محمد بن راشد آل مکتوم

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم که از ژانویه 2006 سمت های حاکم دبی و نخست وزیر و معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی را برعهده داشت ، چهارمین رئیس جمهور ثروتمند جهان است. 

شیخ محمد که این نقش را از برادرش مکتوم بن راشد آل مکتوم به ارث برده است ، سرپرستی خانواده ای را بر عهده دارد که شامل چهار پسر است. صعود او به قدرت با جانشینی او در رهبری دبی مشخص شد.

شایان ذکر است که خانواده شیخ محمد دارای ثروت قابل توجهی با ثروت خالص تقریباً 44 میلیارد دلار است.

3.حسن البلقیه

  • دارایی خالص : 20 میلیارد دلار
  • ملت : برونئی

حسن البلقیه

حسنال بلکیه بن عمر علی سیف الدین سوم ، که اغلب از او به عنوان سلطان برونئی یاد می شود ، با ثروتی بالغ بر 20 میلیارد دلار در رتبه سوم در میان ثروتمندترین روسای جمهور جهان قرار دارد.

2.محمد بن سلمان

  • دارایی خالص : 25 میلیارد دلار
  • ملیت : عربستان سعودی
  • ثروتمندترین رئیس جمهور آسیا و خاورمیانه

محمد بن سلمان

ولیعهد محمد بن سلمان که توسط فوربس به عنوان هشتمین فرد قدرتمند جهان شناخته می شود ، سومین رئیس جمهور ثروتمند جهان است و دارای ثروت شخصی گزارش شده بیش از 25 میلیارد دلار است.

ولیعهد محمد در میان دارایی های قابل توجه خود ، گران ترین تابلوی نقاشی رنگ روغن در جهان را برمی شمرد ، نقاشی نجات دهنده لئوناردو داوینچی ، پرتره ای از عیسی مسیح که در سال 2017 در حراجی به رکورد 450.3 میلیون دلار فروخته شد و متعاقباً آن را به امارات متحده عربی اهدا کرد. . خریدهای مجلل او به قصر لویی چهاردهم فرانسه که با قیمت خیره کننده 301 میلیون دلار خریداری شد ، گسترش یافت و آن را به عنوان گران ترین دارایی جهان تثبیت کرد.

1.ولادیمیر پوتین

  • دارایی خالص : 40 میلیارد دلار
  • ملت : روسیه

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور کنونی روسیه ، با ثروتی بیش از 40 میلیارد دلار ، ثروتمندترین رئیس جمهور جهان است. رئیس جمهور پوتین از سال 2000 تا 2008 به عنوان رئیس فدراسیون روسیه خدمت کرد. در دوره اولیه ریاست جمهوری خود ، روسیه رونق اقتصادی قابل توجهی را تجربه کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو