در هنگام خرید دستگاه لیزر باید به چه نکاتی توجه کرد؟

منبع: وقت مد

2

1402/10/3

12:24


خرید دستگاه لیزر به‌‌ دلیل این‌که بی‌دردسرترین روش حذف موهای زائد محسوب می‌شود و نتایج باورنکردنی ارائه می‌دهد محبوبیت خاصی در جهان دارد. قبل از انتخاب دستگاه باید از عملکرد آن اطمینان حاصل کرد. تمامی لیزرها بر اصل مشابهی جهت ازبین‌بردن موهای ناخواسته تکیه دارند. هدف این است که ریشه فولیکول (ملانین) را تا دمای …

رپوتاژ-تبلیغات ad

خرید دستگاه لیزر به‌‌ دلیل این‌که بی‌دردسرترین روش حذف موهای زائد محسوب می‌شود و نتایج باورنکردنی ارائه می‌دهد محبوبیت خاصی در جهان دارد. قبل از انتخاب دستگاه باید از عملکرد آن اطمینان حاصل کرد. تمامی لیزرها بر اصل مشابهی جهت ازبین‌بردن موهای ناخواسته تکیه دارند. هدف این است که ریشه فولیکول (ملانین) را تا دمای کافی بدون سوزاندن پوست یا ایجاد عوارض جانبی برای ازبین‌بردن آن گرم کند.


ملانین، این رنگ‌دانه تیره، جذب بالایی از طول موج‌های خاص نور را دارد. نوع تاریک آن، نور را جذب می‌کند و رنگ‌دانه روشن، بالعکس این کار را انجام می‌دهد. در این مقاله، به نکاتی پرداخته شده که در انتخاب مطمئن‌تر دستگاه، سهولت در خرید، ارائه نتایج برجسته برای رضایت مشتریان و شهرت کلینیک مورد نظر در این بازار رقابتی تأثیر می‌گذارد.


نکات لازم برای خرید دستگاه لیزر


قبل از خرید دستگاه لیزر موهای زائد ، یک‌بار عملکرد آن آزمایش شود و در مورد پشتیبانی پس‌از فروش و بازخورد آن باید اطمینان حاصل کرد. در نهایت، نظر مشتریان در این زمینه اهمیت زیادی دارد زیرا تجربه و رضایت آن‌ها از نتایج می‌تواند به نتیجه‌گیری مطمئن‌تر کمک کند. برای محافظت از پوست و به حداکثر رساندن راحتی مشتری، برخی دستگاه‌ها دارای سیستم خنک‌کننده یکپارچه تماس با پوست هستند.


بعضی از دستگاه لیزر ها پرقدرت هستند و درمان در هر 12 هفته یک‌بار صورت می‌گیرد زیرا مراحل جدیدی از رشد مو ظاهر می‌شود و مراجعین در تعداد دفعه‌ کم‌تری از درمان به نتایج مؤثر می‌رسند. معمولاَ بین 85 تا 90درصد موها با این نوع دستگاه‌ها برای اکثر افراد در 8 جلسه ازبین می‌روند. در لیست زیر، نکات مهم در هنگام انتخاب دستگاه مناسب ذکر شده است.


قدرت دستگاه لیزر

قدرت دستگاه لیزر موجود در بازار از 400 وات تا 5000 وات متغیر است. هزینه کلی دستگاه با توجه به میزان قدرت آن محاسبه می‌شود. از مزیت دستگاه لیزر موهای زائد قوی می‌توان به دستیابی به مدت‌زمان طول موج کوتاه و حداکثررساندن اثربخشی درمان با توان بالا اشاره کرد. لیزر کم‌توان نمی‌تواند در زمان کوتاهی روی موهای ریز و سبک تأثیر بسزایی بگذارد. همچنین در نوع پرقدرت آن، ناحیه بزرگ‌تری از بدن را پاک‌سازی می‌کند.


میزان قیمت دستگاه لیزر

رپوتاژ-تبلیغات ad


در هنگام خرید دستگاه لیزر ، قیمت نباید نکته اصلی محسوب شود زیرا با توجه به مقدار هزینه، نتایج مؤثری دریافت می‌شود. انتخاب نوع ارزان آن یا عرضه‌کننده یک تخفیف بزرگ، نباید دلیلی برای انتخاب لیزری باشد که بر کسب‌وکار و شهرت کلینیک تأثیر بگذارد. اغلب آن‌ها در زمان طولانی با توان کم، تأثیر بسیار ضعیفی بر بدن دارند.


طراحی و اندازه دستگاه حذف موهای زائد


طراحی و اندازه بعضی از این دستگاه لیزر موهای زائد ها طوری است که به‌راحتی در کف دست قرار می‌گیرد و بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد. لیزری که اندازه بزرگی داشته باشد می‌تواند برای نواحی پاها و دست‌ها مناسب باشد و آن‌هایی که اندازه کوچک‌تری دارند برای نواحی کوچک مانند صورت بهتر هستند.


تأثیر منبع تغذیه بر دستگاه لیزر


بعضی از این دستگاه‌ها با باتری کار می‌کنند که نسخه شارژ‌شده آن‌ها این امکان را می‌دهد تا در هر مکانی بدون سیم استفاده شود. برخی مردم با این مدل سیستم راحت نیستند و با نوع سیمی قابل اتصال آن که باید سیم را همراه لیزر نگه داشت راحت‌تر هستند.


فناوری بدون درد دستگاه رفع موهای زائد


حذف موهای زائد با دستگاه لیزر، هرگز به‌اندازه اپیلاسیون و موچین دردناک نیست. بااین‌حال در طول درمان امکان دارد احساس گزش یا سوزش خیلی کمی را ارائه دهد. بنابراین، برخی برندها از فناوری خنک‌کننده استفاده می‌کنند تا از حداقل درد جلوگیری شود و بهترین تجربه را برای مشتری رقم بزنند.

رپوتاژ-تبلیغات ad

توجه به گارانتی در خرید دستگاه لیزر


این دستگاه مانند رباتی است که امکان دارد مانند هر سیستم دیگری دچار مشکل شود. بنابراین، ضمانت قابل قبول لیزر باعث می‌شود تا درصورت بروز هرگونه خطایی، بدون نیاز به صرفه هزینه اضافی بتوان آن را تعمیر و تعویض کرد.


کاربرد دستگاه لیزر برای انواع رنگ‌های پوستی


برای داشتن بهترین کارکرد باید در خرید دستگاه لیزر توجه کرد که با انواع تیپ‌های پوستی سازگار باشد. در فناوری‌های قدیمی از سیستمی استفاده می‌کردند که تنها روی پوست‌های روشن با موهای تیره پاسخ‌گو بود و برای پوست تیره، عوارض جانبی و عملکرد منفی ازجمله سوختگی به‌دنبال داشت. با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، برخورداری دستگاه‌ها از فناوری‌های به‌روز و قابلیت تنظیم سیستم‌ها در طول موج‌های مختلف برای انواع پوست، عملکرد مؤثری در این زمینه ارائه می‌دهند.


انواع دستگاه لیزر رفع موهای زائد برای کلینیک


اگر ازلحاظ فیزیکی لیزرهای موجود در بازار بررسی شود می‌توان به نوع الکساندریت غیرتماسی، دایود تماسی و دارای 3 طول موج اشاره کرد که از همه آن‌ها رایج‌تر، نوع الکساندریت و دایود خواهد بود. نوع الکس با قطعه‌هایی مانند راد و سیستم لیزر هادی، جزء دستگاه‌های گران‌قیمت و تأثیرگذاری بالا هستند. نوع 2 تماسی، ازطریق تماس ژل با پوست انجام می‌شود که این سیستم نیمه‌هادی، فولیکول‌های مو را تخریب می‌کند.


معرفی بهترین شرکت برای خرید دستگاه لیزر


هنگام انتخاب دستگاه حذف موهای زائد، باید عوامل خاصی در نظر گرفته شود. نوع دستگاه لیزر و انواع مختلف آن که می‌تواند تأثیر متفاوتی بر روی انواع پوست و مو داشته باشد. اندازه و شکل این سیستم نیز اهمیت زیادی دارد. به‌طور کلی، سیستم‌های بزرگ‌تر مساحت بیشتری را پوشش می‌دهند. در نهایت باید از قدرت کافی لیزر برای درمان مؤثر اطمینان حاصل کرد.


برای راه‌اندازی کسب‌وکار و کلینیک زیبایی، به لوازم و تجهیزهای پزشکی نیاز است. از مهم‌ترین سیستم‌ها برای کلینیک زیبایی می‌توان دستگاه لیزر موهای زائد را نام برد. با توجه به تقاضای زیاد مراجعین در این زمینه، وجود این سیستم باکیفیت و بادوام اهمیت زیادی دارد. با انتخاب این دستگاه از نویان طب مانلی، با توجه به قیمت‌ مناسب و کیفیت عالی و به‌عنوان بهترین شرکت‌ فروش لیزر، بهترین خدمات با کیفیت عالی را می‌توان دریافت کرد.


این شرکت در حوزه دستگاه‌های زیبایی و تجهیزهای پزشکی، محصول‌های باکیفیت خود را به کلینیک‌ها ارائه می‌دهد. تخصص و تجربه این مجموعه باعث شده تا در زمینه فروش با توجه به نیاز مشتریان، جایگاه ویژه‌ای در بین اهالی پزشکان و تولید‌کنندگان داشته باشد.


جمع‌بندی


برای بسیاری از سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی، خرید دستگاه لیزر با توجه به این‌که 70درصد از زنان و درصد زیادی از مردان نیز از آن استفاده می‌کنند بیشترین تقاضای درآمدزایی را در بازار جهان دارد. برای کلینیک‌هایی که به‌دنبال معرفی لیزر مناسب و ارتقای فناوری قدیمی جهت رقابت هستند تشخیص کارآمدتربودن دستگاه مسئله مهمی است که رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه لیزر دارد.


شرکت نویان طب مانلی با ارتقا کیفیت و به‌روزرسانی محصول‌های تولیدی خود طبق استانداردهای جهانی، بهترین محصول را در جهت ایجاد شرایط مناسب خرید، تأکید بر زیبایی پوست از نظر جنبه ظاهری و بهره‌وری در سلامت ایمنی به مشتریان عرضه می‌کند.


درباره نویان طب مانلی


شرکت نویان طب مانلی با بیش از پنج سال سابقه در حوزه تولید و واردات انواع دستگاه‌ لیزر تیتانیوم ، دستگاه لاغری ، دستگاه جوانسازی و دستگاه کیوسوئیچ در ایران مفتخر است خدمات خود را به مخاطبانش به بهترین نحو ارائه دهد.
همچنین نویان طب مانلِی دارنده بروزترین گواهی‌نامه‌های بین المللی در حوزه استاندارد و تجهیزات پزشکی بوده و همچنین با داشتن کادری مجرب و متخصص در تمامی مراحل از نصب، راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش برای شما اطمینان خاطر به همراه می‌آورد.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب توسط تبلیغ دهنده نوشته شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو