علت فوت الیاس کریمی بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/3

19:15


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، الیاس کریمی و فوت الیاس کریمی و بیماری الیاس کریمی و بیوگرافی الیاس کریمی و اخبار الیاس کریمی و حواشی الیاس کریمی و الیاس کریمی کیست و الیاس کریمی کجاست و چه خبر از الیاس کریمی و الیاس کریمی اهل کجاست و الیاس کریمی در بیمارستان و علت مرگ الیاس کریمی و درگذشت الیاس کریمی در نم نمک.

علت فوت الیاس کریمی بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی مسجدسلیمان درگذشت

هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی مسجدسلیمان زنده یاد الیاس کریمی به دیار باقی شتافت. به گزارش نم نمک زنده یاد الیاس کریمی کریموند متولد سال 1337 مسجدسلیمان ، فعالیت هنری خود را از سال 1366 با اساتیدی چون : استادان : حشمت قاسمی ، مهران حیدری ، احمدرضا نصوحی ، محمدرضا خسرویان ، و.. آغاز نمود و تا سالیان اخیر بیش از 35 سال حضوری پر رنگ در دنیای نمایش و هنر داشت.

علت فوت الیاس کریمی بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

علت فوت الیاس کریمی بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

وی سابقه بازی در فیلم سینمایی داستان نفت ، نمایش شال (کاری از حشمت اله قاسمی) ، نمایش آب(کاری از حشمت اله قاسمی) ، نمایش پرنیانی ها (کاری از مهران حیدری) ، نمایش راز جنگل سبز (کاری از رضا خجسته فر) ، نمایش خوانده ها و نخوانده ها (کاری از رضا خجسته فر) ، نمایش میقات(کاری از مهران حیدری نمایش برگزیده جشنواره استانی سال 1374 و راه یابی به جشنواره منطقه ای) ، نمایش مسافرخونه(کاری از پرویز باهنر) ، نمایش ناف برون (کاری از حجت اله ناصری) ، نمایش داستان نفت و یک نمایش دیگر (کاری از حمید حیدری) را در کارنامه کاری خود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو