برای کارمندان چه هدیه ای بخریم؟

برای کارمندان چه هدیه ای بخریم؟


منبع: تالاب

1

1402/10/5

15:14


دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب قصد داریم 13 هدیه پیشنهادی بـه کارمندان «هدیه بـه […]

برای کارمندان چه هدیه ای بخریم؟

دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب قصد داریم 13 هدیه پیشنهادی بـه کارمندان «هدیه بـه کارمندان»عزیزان را ارائه دهیم. هدیه دادن و هدیه گرفتن همیشه در افراد حس بسیار خوبی را ایجاد می کند. اغلب مدیران موفق پی بـه این راز برده اند کـه برای دادن انگیزه بـه کارمندان خود و بالا بردن راندمان کاری ان ها باید در مناسبت هاي‌ مختلف با دادن هدایای ارزشمند و کاربردی کارمندانشان را سورپرایز کنند

 

بهترین هدایا برای کارمندان چیست؟

هدایای سازمانی و هدایای شرکتی از ان دسته هدایای تبلیغاتی هستند کـه صاحبان شرکت ها و سازمان هاي‌ خصوصی و دولتی در موقعیت هاي‌ و مناسبت هاي‌ مختلف مانند روز کارمند، روز روابط عمومی و موقعیت هاي‌ مختلفی چون:

 

مراسم تودیع و معارف، اتمام کار یک مدیر یا کارمند بـه کارمندان، مدیران و سایر سازمان ها ارائه می دهند. هدیه شرکتی یا هدیه سازمانی می تواند تاثیر بسیار زیادی روی بهره وری و بازدهی شرکت یا سازمان شـما داشته باشد؛ اما بـه شرطی کـه بادقت انتخاب شود و هدیه اي مناسب و درخور باشد.

 


مطالب مشابه: متن زیبا برای هدیه دادن به عزیزانمان


 

1. ست هدیه به دوستداران قهوه و دم‌نوش

ست هدیه به دوستداران قهوه و دم‌نوش

لوازمی کـه میتواند داخل این ست قرار بگیرد شامل:

  • ماگ سرامیکی
  • جعبه هدیه شامل قهوه، چای و دم‌نوش
  • بیسکوئیت‌هاي‌ شکلاتی می‌باشند

 

طبق نوشته‌هاي‌ ارنست اورسل درکتاب سفرنامه‌ي قفقاز و ایران، از واسط حکمرانی ناصرالدین‌شاه در ایران، چای محبوبیت زیادی در میان ایرانیان پیدا کرد. بدین ترتیب، ایرانیان کـه پیش از ان تنها قهوه عربی یا ترکی می‌نوشیدند، شیفته این طعم گوارای جدید شدند.

 

بنابر این شاید خیلی جای تعجب نداشته باشد کـه اکنون ایرانی‌ها پنجمین مصرف‌کننده چای در جهان هستند. با توجه بـه این نکته، ارائه مجموعه هدیه‌اي کـه شامل یک ماگ سفارشی زیبا بـه همراه شکلات و چای و قهوه باشد، هدیه‌اي عالی خواهد بود.

 

2. کاور و کیف لپ‌تاپ شیک

کاور و کیف لپ‌تاپ شیک

همه ی‌گیری ویروس کرونا شرایط کاری را در همه ی جای دنیا تغییر داده اسـت. در حقیقت، طبق گفته‌هاي‌ دانشگاه استنفورد، 42 درصد از نیروی کار در ایالات‌متحده آمریکا بـه‌صورت تمام‌وقت در خانه کار می کنند. در کشور ما نیز بسیاری از کارمندان وادار بـه دورکاری و احتمالاً استفاده از لپ‌تاپ‌هاي‌ شخصی خود شده‌اند.

 

بـه همین دلیل، ارائه کاورهای چرمی، کنفی یا نئوپرنی یک هدیه شرکتی عالی بـه شمار می رود. با گلدوزی یا چاپ دیجیتالی طرح سفارشی موردنظر خود بر روی این کاورها یک‌قدم جلوتر گذاشته و بـه بازاریابی خود نیز کمک کنید.

 

3. پدومتر دیجیتالی

پدومتر دیجیتالی

پدومتر یا گام شمار یک دستگاه قابل‌حمل الکترونیکی اسـت کـه با تشخیص حرکت افراد، تعداد گام‌هاي‌ آنان را شمارش می کند. پدومترهای دیجیتال از طریق نرم‌افزارهایی کـه در گوشی‌هاي‌ هوشمند افراد نصب می شوند بـه‌صورت خودکار انواع حرکت افراد را تشخیص می دهند.

 

پدومترها وسیله‌اي دوست‌داشتنی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان بـه ‌تناسب‌اندام هستند. بااین‌حال، متخصصان تخمین زده‌اند کـه با شیوع ویروس کرونا هر یک از افراد بزرگ‌سال بـه‌طور متوسط 5.6 کیلو گرم اضافه وزن پیداکرده‌اند.

 

بـه همین دلیل، ارائه یکگام شمار الکترونیکی بـه کارمندان کـه حتی در روزهای عادی نیز فرصت انجام تمرینات بدن‌سازی را ندارند، ایده‌اي عالی بـه شمار می رود. هرچند این وسیله باعث تناسب‌اندام ان‌ها نمی شود، اما کمک می کند تا برای داشتن کمی تحرک بیشتر تلاش کنند.

 

4. مجموعه شارژ

مجموعه شارژ

این مجموعه می تواند دربرگیرنده موارد زیر باشد:

  • پد شارژ بی‌سیم
  • پاوربانک
  • شارژر قابل‌حمل
  • کابلUSB

 

مردم در تمام طول روز مشغول ارسال پیام و گردش در شبکه‌هاي‌ اجتماعی هستند. پس جای تعجب نیست کـه مقدار باطری گوشی‌هاي‌ ان‌ها بـه‌طور متوسط تنها بین 5 تا 7 ساعت دوام می‌آورد! کارمندان شـما در طول روز بـه شارژ بیشتری نیاز دارند و ارائه مجموعه‌اي کـه بتواند تمام نیازهای ان‌ها را برای شارژ شدن تأمین کند، هدیه‌اي عالی خواهد بود کـه ان‌ها را خوشحال میکند.

 

5. اسپیکرهای بلوتوثی شیک

اسپیکرهای بلوتوثی شیک

بهترین هدیه برای دوست کارمندم

 

مواردی کـه در بسته اهدایی میتوانید قرار دهید می تواند شامل:

  • اسپیکر بلوتوثی
  • کابل شارژ باشد

 

آیا قبول ندارید کـه اسپیکرهای بلوتوثی هدیه‌اي عالی هستند؟ بررسی کـه بر روی بیش از هزار کارمند آمریکایی در ایالات‌متحده آمریکا صورت گرفته اسـت نشان میدهد کـه 94 درصد از ان‌ها در محل کار بـه موسیقی گوش میدهند؛ 35 درصد از ان‌ها بـه پادکست گوش می کنند و 15 درصد از ان‌ها از کتاب‌هاي‌ صوتی استفاده میکنند.

 

مطمئن باشید کـه کارمندان شـما نیز عاشق یک اسپیکر بی‌سیم شیک هستند، فارق از این کـه با ان بـه چه چیزی گوش خواهند کرد!

 

6. مجموعه هدیه یوگا و آرامش

مجموعه هدیه یوگا و آرامش

اقلامی کـه میتوان دراین مجموعه قرار داد، عبارت‌اند از:

  • مت یوگا
  • فلاسک آب
  • حوله

 

بیایید نگاهی بـه زندگی کارمندان در خارج از محیط کار داشته باشیم. یوگا، روشی عالی برای تمرکز و کسب آرامش برای کارمندان اسـت. علاوه بر این، ان‌ها می توانند دریک جلسه یوگا بین 180 تا 460 کالری بسوزانند و تناسب‌اندام خودرا بـه دست آورند. مطمئناً این هدیه‌اي عالی برای ان‌ها خواهد بود تا در عین سلامتی خود با حواسی جمع و تمرکز بالا وظایف خودرا در اداره انجام دهند.

 

7. پتو مسافرتی

پتو مسافرتی

ارائه هدیه‌اي کـه مناسب فصل باشد، حرکتی جذاب اسـت! با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان خروج از خانه بـه‌خصوص در شب، باعث شده اسـت تا افراد تمایل زیادی برای تماشای تلویزیون و فیلم داشته باشند. بـه همین دلیل اهدای پتو در اینروزها کمک می کند تا با خیال راحت روی کاناپه نشسته و از تماشای فیلم درکنار خانواده لذت ببریم و این وسیله کاربردی گرمی‌بخش محفل ما باشد.

 


مطالب مشابه: 20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها «کادو»


 

8. دفتر یادداشت «سررسید» به همراه قلم استایلوس

دفتر یادداشت «سررسید» به همراه قلم استایلوس

اقلامی کـه میتوان دراین مجموعه هدیه شرکتی قرار داد میتواند شامل:

  • دفترچه یادداشت
  • سررسید
  • قلم استایلوس
  • ست خودکار تبلیغاتی باشد

 

بر اساس آمار منتشرشده از سوی مرکز نظارت و پیشگیری از بیماری ها، 40.9 درصد از افراد بـه دلیل همه ی‌گیری کرونا دچار اضطراب یا افسردگی شده‌اند. نوشتن وقایع روزانه و یا یادداشت‌برداری روشی عالی برای تخلیه استرس کارمندان اسـت.

 

گاهی اوقات افراد دوست دارند مطالبی را کـه بـه ان فکر می کنند یادداشت کنند، درحالی‌کـه برخی افراد ترجیح میدهند نکات موردنظر خودرا در گوشی یا تبلت هاي‌ خود بنویسند. ارائه دفتر یادداشت یا سررسید بـه همراه یک قلم استایلوس، هدیه بسیار شیک و کاربردی برای هرکدام از کارمندان اسـت.

 

9. کیف سفری و ساک دستی

کیف سفری و ساک دستی

این مجموعه هدیه می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کیف سفری
  • ساک دستی

 

با شیوع ویروس کرونا در دنیا افراد تمایل بیشتری بـه همراه داشتن وسایل شخصی خود پیدا کرده‌اند. ازاین‌رو، ارائه هدیه‌اي کـه بـه حمل وسایل ان‌ها کمک کند هدیه‌اي ارزشمند و کاربردی تلقی میشود. علاوه بر این، پس از فرونشینی کرونا، همه ی ما بـه یک تعطیلات مفرح و سفری دل‌چسب و روح‌نواز احتیاج داریم. پس با ارائه یک کیف مسافرتی شیک بـه کارمندان خود ان‌ها را برای سفر آماده کنید.

 

10. گل و گلدان

گل و گلدان

تنفس هوایی تازه و روح‌بخش بهترین هدیه بـه کارمندان اسـت؛ بـه‌خصوص اگر این هدیه گل و گیاه باشد نوید نزدیک شدن بهار و تعطیلات نوروز را میدهد و باعث خوشحالی بیشتر ان‌ها میشود. ارائه گل و گلدان بـه کارمندان همانند یک جادوی معجزه آسا، روحیه آن ها را تقویت می کند و احساس آرامش و اسانی بیشتری بـه انها می دهد. مطمئنا این یک هدیه عالی دراین سال پر از فشار و استرس روانی اسـت کـه همه ی بـه ان نیاز دارند!

 

11. فلاسک آب و آب‌نبات

فلاسک آب و آب‌نبات

بهترین هدیه برای همسر کارمند چیست ؟

 

هیچ‌چیزی دل‌چسب‌تر از نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه داغ در روزهای کاری نیست! اگر بـه کارمندان خود یک فلاسک سفارشی زیبا هدیه بدهید ان‌ها را تشویق میکنید تا نوشیدنی موردعلاقه خودرا بـه همراه داشته باشند. بدین ترتیب دیگر نیازی بـه رفتن مکرر بـه آبدارخانه برای نوشیدن یک لیوان چای برای برون‌رفت خستگی خود نخواهند داشت. علاوه بر این، با دریافت مقدار کافی آب، بدنی سالم و شاداب خواهند داشت.

 

12. جعبه خوراکی

جعبه خوراکی

اقلام این بسته میتواند شامل موارد زیر باشد:

  • جعبه هدیه نفیس
  • انواع خوراکی اعم از شکلات، بیسکوئیت، آب‌نبات

 

بهترین قسمت در مورد مناسبت‌ها و تعطیلات، خوراکی‌هاي‌ شیرین و میان وعده‌هاي‌ خوشمزه اسـت. بنابر این جای تعجب نیست کـه در اینروزها شیرینی فروشی‌ها شلوغ میشوند و افراد بـه یک دیگر شکلات هدیه می دهند. شـما هم میتوانید همین روند را ادامه بدهید و با ارائه یک هدیه شرکتی منحصربه‌فرد بـه شکل جعبه هدیه‌اي زیبا پر از خوراکی‌هاي‌ خوشمزه و شیرین، کارمندان خودرا هیجان‌زده کنید.

 

13. پوشه‌های تبلیغاتی

پوشه‌های تبلیغاتی

اقلام داخل پدفولیو «پوشه تبلیغاتی» میتواند موارد زیر باشد:

  • پدفولیو
  • خودکار فلزی
  • هایلایتر
  • دفترچه یادداشت
  • برچسب

 

آیا دوست دارید یک هدیه حرفه‌اي بـه کارمندان خود هدیه بدهید؟ پدفولیو یک هدیه شرکتی عالی اسـت. 96 درصد از مدیران و مدیران منابع انسانی معتقد هستند کـه حرفه‌اي بودن و ظاهر حرفه‌اي داشتن متقاضی، شانس استخدام ان‌ها را افزایش میدهد.

 

ارائه این پوشه‌ها بـه کارمندان باعث میشود تا محیط کاری شـما ظاهری حرفه‌اي‌تر و منظم‌تر بـه خود بگیرد و زیباتر بـه نظر برسد. داخل این هدیه عالی را میتوان با لوازم‌التحریر اداری هم چون خودکار، دفترچه یادداشت و یا فلش مموری تبلیغاتی کامل کرد.

 


مطالب مشابه: بهترین هدیه برای متولدین 12 ماه سال «روانشناسی هدیه»


 

در پایان

کارمندان از اقشار زحمت کش جامعه هستند کـه تلاش زیادی برای رفاه حال مردم در پیش گرفته اند. برای قدردانی از حقوق بگیران و کارمندان لازم اسـت، تقدیری ارزشمند ودر خور شأن آنان صورت گیرد. برای همین منظور همه ی ادارات و شرکت ها برای این روز سعی می کنند برنامه خاصی داشته باشند تا هدیه برای کارمندان شرکت خود تهیه کنند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو