برای کارمندان چه هدیه ای بخریم؟

برای کارمندان چه هدیه ای بخریم؟


منبع: تالاب

3

1402/10/8

13:27


در این مقاله از مجله تفریحی تالاب قصد داریم 13 هدیه پیشنهادی به کارمندان «هدیه […]

برای کارمندان چه هدیه ای بخریم؟

در این مقاله از مجله تفریحی تالاب قصد داریم 13 هدیه پیشنهادی به کارمندان «هدیه به کارمندان»عزیزان را ارائه دهیم. هدیه دادن و هدیه گرفتن همیشه در افراد حس بسیار خوبی را ایجاد میکند. اغلب مدیران موفق پی به این راز برده اند که برای دادن انگیزه به کارمندان خود و بالا بردن راندمان کاری آن ها باید در مناسبت های‌ مختلف با دادن هدایای ارزشمند و کاربردی کارمندانشان را سورپرایز کنند

 

بهترین هدایا برای کارمندان چیست؟

هدایای سازمانی و هدایای شرکتی از آن دسته هدایای تبلیغاتی هستند که صاحبان شرکت ها و سازمان های‌ خصوصی و دولتی در موقعیت های‌ و مناسبت های‌ مختلف مانند روز کارمند، روز روابط عمومی و موقعیت های‌ مختلفی چون:

 

مراسم تودیع و معارف، اتمام کار یک مدیر یا کارمند به کارمندان، مدیران و سایر سازمان ها ارائه میدهند. هدیه شرکتی یا هدیه سازمانی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی بهره وری و بازدهی شرکت یا سازمان شما داشته باشد؛ اما به شرطی که با دقت انتخاب شود و هدیه ای مناسب و درخور باشد.

 


مطالب مشابه: متن زیبا برای هدیه دادن به عزیزانمان


 

1. ست هدیه به دوستداران قهوه و دم‌نوش

ست هدیه به دوستداران قهوه و دم‌نوش

لوازمی که میتواند داخل این ست قرار بگیرد شامل:

  • ماگ سرامیکی
  • جعبه هدیه شامل قهوه، چای و دم‌نوش
  • بیسکوئیت‌های‌ شکلاتی می‌باشند

 

طبق نوشته‌های‌ ارنست اورسل در کتاب سفرنامه‌ی قفقاز و ایران، از واسط حکمرانی ناصرالدین‌شاه در ایران، چای محبوبیت زیادی در بین ایرانیان پیدا کرد. بدین ترتیب، ایرانیان که پیش از آن تنها قهوه عربی یا ترکی می‌نوشیدند، شیفته این طعم گوارای جدید شدند.

 

بنابراین شاید خیلی جای تعجب نداشته باشد که اکنون ایرانی‌ها پنجمین مصرف‌کننده چای در جهان هستند. با توجه به این نکته، ارائه مجموعه هدیه‌ای که شامل یک ماگ سفارشی زیبا به همراه شکلات و چای و قهوه باشد، هدیه‌ای عالی خواهد بود.

 

2. کاور و کیف لپ‌تاپ شیک

کاور و کیف لپ‌تاپ شیک

همه ی ی‌گیری ویروس کرونا شرایط کاری را در همه ی ی جای دنیا تغییر داده است. در حقیقت، طبق گفته‌های‌ دانشگاه استنفورد، 42 درصد از نیروی کار در ایالات‌متحده آمریکا به‌صورت تمام‌وقت در خانه کار می‌کنند. در کشور ما نیز بسیاری از کارمندان مجبور به دورکاری و احتمالاً استفاده از لپ‌تاپ‌های‌ شخصی خود شده‌اند.

 

به همین دلیل، ارائه کاورهای چرمی، کنفی یا نئوپرنی یک هدیه شرکتی عالی به شمار می‌رود. با گلدوزی یا چاپ دیجیتالی طرح سفارشی موردنظر خود بر روی این کاورها یک‌قدم جلوتر گذاشته و به بازاریابی خود نیز کمک کنید.

 

3. پدومتر دیجیتالی

پدومتر دیجیتالی

پدومتر یا گام شمار یک دستگاه قابل‌حمل الکترونیکی است که با تشخیص حرکت افراد، تعداد گام‌های‌ آنان را شمارش میکند. پدومترهای دیجیتال از طریق نرم‌افزارهایی که در گوشی‌های‌ هوشمند افراد نصب میشوند به‌صورت خودکار انواع حرکت افراد را تشخیص می‌دهند.

 

پدومترها وسیله‌ای دوست‌داشتنی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ‌تناسب‌اندام هستند. بااین‌حال، متخصصان تخمین زده‌اند که با شیوع ویروس کرونا هر یک از افراد بزرگ‌سال به‌طور متوسط 5.6 کیلوگرم اضافه وزن پیداکرده‌اند.

 

به همین دلیل، ارائه یک گام شمار الکترونیکی به کارمندان که حتی در روزهای عادی نیز فرصت انجام تمرینات بدن‌سازی را ندارند، ایده‌ای عالی به شمار می‌رود. هرچند این وسیله باعث تناسب‌اندام آن‌ها نمی‌شود، اما کمک می‌کند تا برای داشتن کمی تحرک بیشتر تلاش کنند.

 

4. مجموعه شارژ

مجموعه شارژ

این مجموعه میتواند دربرگیرنده موارد زیر باشد:

  • پد شارژ بی‌سیم
  • پاوربانک
  • شارژر قابل‌حمل
  • کابلUSB

 

مردم در تمام طول روز مشغول ارسال پیام و گردش در شبکه‌های‌ اجتماعی هستند. پس جای تعجب نیست که مقدار باطری گوشی‌های‌ آن‌ها به‌طور متوسط تنها بین 5 تا 7 ساعت دوام می‌آورد! کارمندان شما در طول روز به شارژ بیشتری نیاز دارند و ارائه مجموعه‌ای که بتواند تمام نیازهای آن‌ها را برای شارژ شدن تأمین کند، هدیه‌ای عالی خواهد بود که آن‌ها را خوشحال میکند.

 

5. اسپیکرهای بلوتوثی شیک

اسپیکرهای بلوتوثی شیک

بهترین هدیه برای دوست کارمندم

 

مواردی که در بسته اهدایی می‌توانید قرار دهید می‌تواند شامل:

  • اسپیکر بلوتوثی
  • کابل شارژ باشد

 

آیا قبول ندارید که اسپیکرهای بلوتوثی هدیه‌ای عالی هستند؟ بررسی که بر روی بیش از هزار کارمند آمریکایی در ایالات‌متحده آمریکا صورت گرفته است نشان میدهد که 94 درصد از آن‌ها در محل کار به موسیقی گوش میدهند؛ 35 درصد از آن‌ها به پادکست گوش می‌کنند و 15 درصد از آن‌ها از کتاب‌های‌ صوتی استفاده میکنند.

 

مطمئن باشید که کارمندان شما نیز عاشق یک اسپیکر بی‌سیم شیک هستند، فارق از این که با آن به چه چیزی گوش خواهند کرد!

 

6. مجموعه هدیه یوگا و آرامش

مجموعه هدیه یوگا و آرامش

اقلامی که می توان در این مجموعه قرار داد، عبارت‌اند از:

  • مت یوگا
  • فلاسک آب
  • حوله

 

بیایید نگاهی به زندگی کارمندان در خارج از محیط کار داشته باشیم. یوگا، روشی عالی برای تمرکز و کسب آرامش برای کارمندان است. علاوه بر این، آن‌ها میتوانند در یک جلسه یوگا بین 180 تا 460 کالری بسوزانند و تناسب‌اندام خود را به دست آورند. مطمئناً این هدیه‌ای عالی برای آن‌ها خواهد بود تا در عین سلامتی خود با حواسی جمع و تمرکز بالا وظایف خود را در اداره انجام دهند.

 

7. پتو مسافرتی

پتو مسافرتی

ارائه هدیه‌ای که مناسب فصل باشد، حرکتی جذاب است! با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان خروج از خانه به‌خصوص در شب، باعث شده است تا افراد تمایل زیادی برای تماشای تلویزیون و فیلم داشته باشند. به همین دلیل اهدای پتو در این روزها کمک میکند تا با خیال راحت روی کاناپه نشسته و از تماشای فیلم در کنار خانواده لذت ببریم و این وسیله کاربردی گرمی‌بخش محفل ما باشد.

 


مطالب مشابه: 20 ایده طلایی برای بسته بندی هدیه ها «کادو»


 

8. دفتر یادداشت «سررسید» به همراه قلم استایلوس

دفتر یادداشت «سررسید» به همراه قلم استایلوس

اقلامی که می توان در این مجموعه هدیه شرکتی قرار داد میتواند شامل:

  • دفترچه یادداشت
  • سررسید
  • قلم استایلوس
  • ست خودکار تبلیغاتی باشد

 

بر اساس آمار منتشرشده از سوی مرکز بازرسی و پیشگیری از بیماری‌ها، 40.9 درصد از افراد به دلیل همه ی ی‌گیری کرونا دچار اضطراب یا افسردگی شده‌اند. نوشتن وقایع روزانه و یا یادداشت‌برداری روشی عالی برای تخلیه استرس کارمندان است.

 

گاهی اوقات افراد دوست دارند مطالبی را که به آن فکر می‌کنند یادداشت کنند، درحالی‌که برخی افراد ترجیح میدهند نکات موردنظر خود را در گوشی یا تبلت های‌ خود بنویسند. ارائه دفتر یادداشت یا سررسید به همراه یک قلم استایلوس، هدیه بسیار شیک و کاربردی برای هرکدام از کارمندان است.

 

9. کیف سفری و ساک دستی

کیف سفری و ساک دستی

این مجموعه هدیه می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کیف سفری
  • ساک دستی

 

با شیوع ویروس کرونا در دنیا افراد تمایل بیشتری به همراه داشتن وسایل شخصی خود پیدا کرده‌اند. ازاین‌رو، ارائه هدیه‌ای که به حمل وسایل آن‌ها کمک کند هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی تلقی می‌شود. علاوه بر این، پس از فرونشینی کرونا، همه ی ی ما به یک تعطیلات مفرح و سفری دل‌چسب و روح‌نواز نیاز داریم. پس با ارائه یک کیف مسافرتی شیک به کارمندان خود آن‌ها را برای سفر آماده کنید.

 

10. گل و گلدان

گل و گلدان

تنفس هوایی تازه و روح‌بخش بهترین هدیه به کارمندان است؛ به‌خصوص اگر این هدیه گل و گیاه باشد نوید نزدیک شدن بهار و تعطیلات نوروز را میدهد و باعث خوشحالی بیشتر آن‌ها می شود. ارائه گل و گلدان به کارمندان همانند یک جادوی معجزه آسا، روحیه انها را تقویت میکند و احساس آرامش و راحتی بیشتری به انها میدهد. مطمئنا این یک هدیه عالی در این سال پر از فشار و استرس روانی است که همه ی ی به آن نیاز دارند!

 

11. فلاسک آب و آب‌نبات

فلاسک آب و آب‌نبات

بهترین هدیه برای همسر کارمند چیست ؟

 

هیچ‌چیزی دل‌چسب‌تر از نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه داغ در روزهای کاری نیست! اگر به کارمندان خود یک فلاسک سفارشی زیبا هدیه بدهید آن‌ها را تشویق می‌کنید تا نوشیدنی موردعلاقه خود را به همراه داشته باشند. بدین ترتیب دیگر نیازی به رفتن مکرر به آبدارخانه برای نوشیدن یک لیوان چای برای برون‌رفت خستگی خود نخواهند داشت. علاوه بر این، با دریافت مقدار کافی آب، بدنی سالم و شاداب خواهند داشت.

 

12. جعبه خوراکی

جعبه خوراکی

اقلام این بسته میتواند شامل موارد زیر باشد:

  • جعبه هدیه نفیس
  • انواع خوراکی اعم از شکلات، بیسکوئیت، آب‌نبات

 

بهترین قسمت در مورد مناسبت‌ها و تعطیلات، خوراکی‌های‌ شیرین و میان وعده‌های‌ خوشمزه است. بنابراین جای تعجب نیست که در این روزها شیرینی فروشی‌ها شلوغ میشوند و افراد به یکدیگر شکلات هدیه می‌دهند. شما هم می‌توانید همین روند را ادامه بدهید و با ارائه یک هدیه شرکتی منحصربه‌فرد به شکل جعبه هدیه‌ای زیبا پر از خوراکی‌های‌ خوشمزه و شیرین، کارمندان خود را هیجان‌زده کنید.

 

13. پوشه‌های تبلیغاتی

پوشه‌های تبلیغاتی

اقلام داخل پدفولیو «پوشه تبلیغاتی» میتواند موارد زیر باشد:

  • پدفولیو
  • خودکار فلزی
  • هایلایتر
  • دفترچه یادداشت
  • برچسب

 

آیا دوست دارید یک هدیه حرفه‌ای به کارمندان خود هدیه بدهید؟ پدفولیو یک هدیه شرکتی عالی است. 96 درصد از مدیران و مدیران منابع انسانی معتقد هستند که حرفه‌ای بودن و ظاهر حرفه‌ای داشتن متقاضی، شانس استخدام آن‌ها را افزایش میدهد.

 

ارائه این پوشه‌ها به کارمندان باعث می‌شود تا محیط کاری شما ظاهری حرفه‌ای‌تر و منظم‌تر به خود بگیرد و زیباتر به نظر برسد. داخل این هدیه عالی را می‌توان با لوازم‌التحریر اداری همچون خودکار، دفترچه یادداشت و یا فلش مموری تبلیغاتی کامل کرد.

 


مطالب مشابه: بهترین هدیه برای متولدین 12 ماه سال «روانشناسی هدیه»


 

در پایان

کارمندان از اقشار زحمت کش جامعه هستند که تلاش زیادی برای رفاه حال مردم در پیش گرفته اند. برای قدردانی از حقوق بگیران و کارمندان لازم است، تقدیری ارزشمند و در خور شأن آنان صورت گیرد. برای همین منظور همه ی ی ادارات و شرکت ها برای این روز سعی میکنند برنامه خاصی داشته باشند تا هدیه برای کارمندان شرکت خود تهیه کنند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو