میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول اسلیم مکس

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/5

20:28


کپسول اسلیم مکس در کاهش وزن و لاغری بسیار مؤثر است. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول اسلیم مکس بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

چاقی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سلامتی است که در قرن حاضر با آن مواجه هستیم. چاقی می‌تواند به مرور زمان زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت و سکته قلبی شده و زندگی انسان را به خطر بیندازد؛ از این رو لازم است تا با راهکارهایی سازنده به جنگ چاقی رفته و به تناسب اندامی ایده‌آل دست یافت. سبک نادرست زندگی، مصرف غذاهای ناسالم مثل فست‌فودها و نداشتن فعالیت‌های بدنی از مهم‌ترین دلایل چاقی به شمار می‌آیند. برای حل مشکل چاقی مصرف قرص اسلیم مکس به عنوان قرص لاغری توصیه می‌شود.

میزان مصرف کپسول اسلیم مکس


  • روزی سه بار، هر بار 1 عدد کپسول اسلیم مکس مصرف شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر کپسول اسلیم مکس

کپسول گیاهی اسلیم مکس یک ترکیب موثر در کاهش وزن از طریق متابولیسم بدن می باشد. عصاره چای سبز که ترکیب اصلی این فرآورده می باشد، دارای مواد موثره مشتقات کاتشین و اپی کاتشین است که همگی دارای خاصیت ترموژنیک و تجزیه کننده چربی ها می باشد، بنابراین در تنظیم وزن بدن و کنترل چاقی مفید است. این فرآورده با کاهش احساس گرسنگی و اشتها به کاهش وزن کمک می کند. اسلیم مکس ضمن کاهش اشتها، متابولیسم و سوخت و ساز مواد غذایی را در بدن افزایش می دهد. با تسریع سوخت و ساز در بدن، کالری از طریق سلول ها سریع تر مصرف می شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می کند. تحقیقات انجام شده در یک کارآزمایی بالینی به سفارش شرکت قائم دارو ثابت کرده است که مصرف روزانه 2 تا 4 کپسول به مدت 2 ماه (به طور مداوم و مرتب) منجر به کاهش توده فاقد چربی و BMI می شود، در صورتی که مصرف دارو با پیروی از رژیم غذایی همراه شود به کاهش معنی دار وزن نیز کمک می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو