صدای زن در رابطه جنسی چه تاثیری بر تحریک مرد

آیا درباره تاثیر صدای زن در رابطه جنسی بر تحریک مرد چیزی می دانید؟ برای آگاهی بیشتر تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

صدای زن در رابطه جنسی چه تاثیری بر تحریک مرد دارد؟

بیشتر زنان در رابطه با رابطه جنسی از قانون “آرام و سریع” استفاده می کنند. به ما یاد داده اند که ساکت باشیم و هر چه سریعتر رابطه جنسی داشته باشیم. شاید از دوران کودکی ما باشد، زمانی که توجه به نیازهای جنسی چیزی بود که باید مخفی نگه می داشتیم. اما حقیقت این است که اگر در حین رابطه جنسی صداهایی در بیاوریم، برای عشق ورزی کار جادویی می کند. به خصوص صدای شهوت انگیزی که زن ایجاد می‌کند. در ادامه این پست می گوییم صدای زن در رابطه جنسی چه تاثیری بر تحریک مرد دارد.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف قرص ال دی بعد از رابطه

آیا صدای زن موجب تحریک مرد در رابطه جنسی می‌شود؟

در مورد آن فکر کنید. آیا تا به حال قبل از خوردن یک وعده غذایی شگفت انگیز شروع به تولید صداهای “خوشمزه” می کنید؟ آیا صداهای پیش بینی کننده شما لذت شما را افزایش می دهد؟ شرط می‌بندیم که انجام می شود! به همین دلیل این کار را انجام می دهیم. هنگامی که به صداها اجازه ورود به زندگی خود را می دهیم، در واقع لذت حسی را در تمام بدن خود جابجا می کنیم. صدا را به عنوان یک پیش غذای لذت در نظر بگیرید! ایجاد صداهای لذت بخش بدن ما را بیدار می کند و در واقع می تواند تجربه برانگیختگی شهوانی ما را آغاز کند.

از آنجایی که حس شنوایی ما نقشی اساسی در وجود ما ایفا می کند، بدیهی است که در جذب جنسی نیز نقشی خواهد داشت . و گاهی صدای عمیق حتی از یک هیکل خوب هم جذاب تر به حساب می آید! در حقیقت صدا نقش مهمی در جذب جنسی دارد. و بنابراین، اگر فردی که صدای جذابی دارد، مطمئناً شرکای جنسی بیشتری را جذب خواهد کرد.

انواع صدای زن برای تحریک مرد در رابطه جنسی

1. اثر آه و ناله زن در رابطه جنسی بر تحریک مرد

آه کشیدن در رابطه جنسی در تحریک مرد بسیار تاثیر گذار است. مطالعات نشان داده است که 90% مردان ترجیح می‌دهند همسرشان ارگاسم را همراه با آه و ناله داشته باشد.

2. نفس کشیدن عمیق و با صدای زن در رابطه جنسی

نفس کشیدن عمیق یا نفس نفس زدن در طول رابطه جنسی به تحریک مرد منجر می‌شود. در واقع اغلب مردان آن را می‌پسندند.

3. تاثیر جیع زدن زن در رابطه جنسی بر تحریک مرد

مطالعات نشان داده است که فریاد کشیدن یا جیغ زدن زن در طول رابطه جنسی و معاشقه برای برخی از مردان جذاب است. گروه دیگر این کار را منجر به نگرانی می دانند زیرا از شنیدن صداهای خصوصی توسط دیگران واهمه دارند.

4. تاثیر صدای جیک جیک مانند زن در رابطه جنسی بر تحریک مرد

شاید تصور آن در حال حاضر کمی دشوار باشد. اما ایجاد این صدا در طول رابطه جنسی توسط زنان بسیار رایج است و موجب تحریک زیاد مرد می شود.

5. صحبت های شهوانی در رابطه جنسی

در کنار صداها و آوایی که زن در رابطه جنسی ایجاد می‌کند، صحبت کردن در مورد مسائل شهوانی نیز برای هر دو زن و مرد جذاب و شهوت برانگیز است.

6. سکوت در طول رابطه جنسی

تنها درصد بسیار کمی از مردان هستند که ترجیح می دهند شریک زندگی آنها در طول رابطه جنسی ساکت باشد، چیزی در حدود 3% که رقم جزئی به حساب می‌آید. در واقع ساکت بودن در طول معاشقه و رابطه نوعی رفتار ناخوشایند تلقی می‌شود، به خصوص از طرف زنان.

همچنین بخوانید: جملات دلبری برای همسر

انواع صدای زن برای تحریک مرد در رابطه جنسی

نکات مهم در تاثیر صدای زن در رابطه جنسی بر تحریک مرد

1. حتی قبل از اینکه احساس کنید تحریک شده اید، صداهای سکسی را آزمایش کنید. آه کشیدن، ناله کرد، یا هر صدایی که برای شما جذاب باشد. سعی کنید اجازه دهید صدا به جای یک محصول جانبی، آغاز یک تجربه شهوانی باشد. ببین چه اتفاقی افتاده. بدن شما چه حسی دارد؟

2. توجه داشته باشید که آیا اضافه کردن صداهای ارگاسم شهوت آلود به عشق ورزی شما شریک زندگی تان را برمی انگیزد. شرط می بندم این کار را می کند!

شنیدن صداهای سکسی می تواند واقعاً برای شریک جنسی ما دلگرم کننده باشد. این مانند تشویق آنها و همچنین تحریک بیشتر آنها است. صداهای جنسی شهوت انگیز هستند! و هنگامی که ما در حین رابطه جنسی صداهای شاد و سکسی تولید می کنیم، به شریک زندگیمان این امکان را می دهد که بدانند از لمس آنها لذت می‌بریم.

3. ایجاد صداهای سکسی ما را از فکر به چیزهای دیگر بیرون کرده و حس را وارد بدنمان می کند! این به نوعی مانند گفتن “OM” در هنگام مدیتیشن است. ایجاد صداها ذهن ما را آرام می کند و دیگر فکر نمی کنیم. رابطه جنسی در مورد احساس است و ایجاد صداهای تحریک برانگیز می تواند به ما کمک کند در لحظه ارتباط شهوانی بمانیم

همچنین بخوانید: دعای مهر و محبت شدید

سخن آخر

در این پست به موضوع تاثیر صدای زن در رابطه جنسی بر تحریک مرد اشاره کردیم. امیدواریم این پست از آلامتو برای شما همراهان سایت مفید واقع شده باشد. فراموش نکنید یادگیری نکات اینچنینی با وجود آنکه می تواند کم اهمیت به نظر برسد، اما نقش قابل توجهی بر رابطه شما خواهد داشت.