شایعه: انیمیشن Cars 4 ساخته می‌شود

منبع: فیگار

2

1402/10/7

12:06


شایعاتی درباره ساخت انیمیشن Cars 4 (ماشین ها 4) وجود دارد و حالا باید منتظر بمانیم تا این موضوع از سوی استودیوی پیکسار به صورت رسمی تایید شود.

شایعه: انیمیشن Cars 4 ساخته می‌شود

شایعاتی درباره ساخت انیمیشن Cars 4 (ماشین ها 4) وجود دارد و حالا باید منتظر بمانیم تا این موضوع از سوی استودیوی پیکسار به صورت رسمی تایید شود.

بعد از موفقیت سه‌گانه‌ای که انیمیشن ماشین‌ها (Cars) به دست آورد، شایعاتی درباره ساخت انیمیشن ماشین ها 4 (Cars 4) شکل گرفت. طرفداران این فرنچایز انیمیشنی که تاکنون بیش از 1.7 میلیارد دلار سود به استودیوی پیکسار آورده، به این موضوع علاقه‌مند شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمیشن Cars 4 ساخته خواهد شد

استودیوی «پیکسار» و «دیزنی» در حال ساخت فیلم ماشین‌ها 4 (Cars 4) هستند. «جی وارد»، یکی از صداپیشگان این سری انیمیشنی، در یک مصاحبه با برنامه لیت بریک شو اعلام کرد که قسمت چهارم ماشین‌ها و اسپین‌آف‌های دیگری در حال ساخت است.

این سری فیلم‌ها تاکنون بیش از 1.4 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. قسمت سوم ماشین‌ها (Cars 3) در سال 2017 با بودجه‌ای بالغ بر 175 میلیون دلار تولید شد و نزدیک به 384 میلیون دلار فروش جهانی داشت.

انیمیشن Cars 4

در سال 2019، پیکسار اعلام کرده بود که داستان اسباب‌بازی 4 (Toy Story 4) آخرین قسمت این سری فیلم‌ها است؛ اما چهار سال بعد، تأیید شده که مذاکرات برای قسمت پنجم انجام شده و «باب ایگر»، مدیر عامل دیزنی، در یک مصاحبه اعلام کرده که به خاطر تولید این دنباله‌ها عذرخواهی نخواهد کرد و ادامه دادن تولید دنباله‌ها را نقض نمی‌کند.

دیزنی در سال گذشته تولید داستان اسباب‌بازی 5 (Toy Story 5)، یخ‌زده 3 (Frozen 3) و زوتوپیا 2 (Zootopia 2) را تأیید کرده بود؛ اما در چند سال اخیر، پیکسار با فیلم‌های انیمیشنی مانند لوکا (Luca)، بنیادین (Elemental) و لایت‌یر (Lightyear) موفقیت‌های گذشته خود را تکرار نکرده است. الیو (Elio) و درون و بیرون 2 (Inside Out 2) پروژه‌های آینده پیکسار خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمیشن Cars 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو