غیر رسمی: آیا انیمیشن شگفت انگیزان 3 ساخته می‌شود؟

منبع: فیگار

2

1402/7/21

19:24


خبرگزاری معتبر اسکرین‌رنت در یک خبر غیر رسمی، اعلام کرد که امکان دارد تا سال آینده خبر ساخت انیمیشن شگفت انگیزان 3 توسط استودیوی پیکسار اعلام شود.

غیر رسمی: آیا انیمیشن شگفت انگیزان 3 ساخته می‌شود؟

خبرگزاری معتبر اسکرین‌رنت در یک خبر غیر رسمی، اعلام کرد که امکان دارد تا سال آینده خبر ساخت انیمیشن شگفت انگیزان 3 توسط استودیوی پیکسار اعلام شود.

انیمیشن «Incredibles» (شگفت‌انگیزان)، یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های سینمایی استودیوی پیکسار است که بسیاری از طرفداران، به دنبال ساخت دنباله‌ای بر اساس این داستان هستند. 14 سال طول کشید تا استودیوی انیمیشنی پیکسار، دنباله این انیمیشن را در سال 2018 منتشر کند. با توجه به اینکه بسیاری از طرفداران به دنبال ساخت انیمیشن Incredibles 3 هستند، باید دید این استودیو اقدامی انجام می‌دهد یا خیر.

بیشنر بخوانید: بهترین انیمیشن های پیکسار و دیزنی

انیمیشن شگفت انگیزان 3 ساخته می‌شود

فیلم «The Incredibles 2» درب را برای قسمت‌های بیشتر این فرنچایز باز گذاشت و توانست موفقیت قابل توجهی در باکس آفیس داشته باشد. همین امر، استودیوی «پیکسار» را در موقعیتی قرار داد که تمایل بیشتری به ساخت دنباله این انیمیشن نشان بدهد.

انیمیشن شگفت انگیزان 3

تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ساخت قسمت جدید انیمیشن «شگفت‌انگیزان» از سمت مدیران «پیکسار» اعلام نشده است؛ اما در فوریه 2023، مدیرعامل دیزنی، باب ایگر، اعلام کرد که قصد دارد تمرکز استودیوها را به سمت دنباله‌های محبوب این کمپانی بفرستد.

از آنجایی که انیمیشن‌های «Frozen 3» ،«Zootopia 2» و «Toy Story 5» در حال توسعه هستند، ممکن است تا سال 2025 خبری از ساخت انیمیشن Incredibles 3 نباشد. پس از ساخت دومین قسمت از این فرانچایز، بِرَد برد، کارگردان این انیمیشن، درباره احتمال ادامه فرنچایز گفت:

هرگز کلمه هرگز را به کار نمی‌برم؛ اما اگر مردم دوست داشته باشند، شاید رخ دهد.

جدول زمانی انتشار «Incredibles 3»، می‌تواند مشابه نسخه قبلی خود باشد. ساخت انیمیشن «Incredibles 2»، تا مارس 2014 به طور رسمی تایید نشده بود. پس از اعلام رسمی ساخت دنباله انیمیشن، چهار سال روند ساختن انیمیشن طول کشید. این بدان معناست که حتی در صورت تأیید ساخت دنباله این انیمیشن، طرفداران تا چند سال آینده نباید منتظر انتشار آن باشند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Screenrant

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو