تریلر بخش دوم فصل 2 سریال Invincible منتشر شد + تاریخ انتشار

منبع: فیگار

3

1402/11/27

11:53


انتظار برای تماشای بخش دوم فصل دوم سریال Invincible (شکست ناپذیر) به زودی به پایان خواهد رسید، چون به تازگی تاریخ انتشار آن اعلام شد.

تریلر بخش دوم فصل 2 سریال Invincible منتشر شد + تاریخ انتشار

انتظار برای تماشای بخش دوم فصل دوم سریال Invincible (شکست ناپذیر) به زودی به پایان خواهد رسید، چون به تازگی تاریخ انتشار آن اعلام شد.

پس گذشت از یک مدت کوتاه در نیمه فصل پس از قسمت آخر فوق‌العاده که آینده زمین را در معرض خطر قرار داده بود، «Prime Video» یک تیزر جدید منتشر کرد که در آن تاریخ انتشار بخش دوم اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار بخش دوم از فصل دوم سریال Invincible

این ویدئوی کوتاه همچنین به تماشاگران یادآوری می‌کند که فصل از شروع خواهد شد. با «مارک» خونین که به بالا می‌رود تا ویرانی در «تراکسا» را ببیند و پس از اینکه او و «نولان» (جی.کی. سیمونز) با ویلترمایت‌ها مبارزه کردند.

فصل دوم سریال شکست ناپذیر چندین رشته برای کاوش در قسمت‌ها و فصل‌های آینده ایجاد کرد؛ از جهان‌های متعدد گرفته تا یک خانواده جایگزین برای «امنی من»، ساختار بزرگتر ائتلاف سیارات، مبارزات فردی هم‌پیمانان شکست ناپذیر و بسیاری دیگر. این مجموعه همچنین به طور قابل توجهی تعداد زیادی از بازیگران، علاوه بر بسیاری از آنان که در نیمه دوم فصل دوم حضور خواهند داشت، افزوده است.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر بخش دوم فصل 2 Invincible را تماشا کنید:


در ادامه می‌توانید تیزر اول از بخش دوم فصل 2 Invincible را تماشا کنید:

بازیگران بازگشتی مانند «ساندرا او»، «زازی بیتز»، «گری دلایل»، «کریس دایامانتوپولوس»، «والتون گاگینز»، «ژیلیان جیکوبز»، «جیسون منتزوکاس»، «راس مارکواند»، «کاری پیتون»، «زاکری کوئینتو»، «اندرو رانلز» و «کوین مایکل ریچاردسون» با بازیگران جدیدی همچون «بن اشوارتز» در نقش «شیپ‌اسمیت»، «پیتر کالن» به عنوان «تایدوس» و «تاتیانا ماسلانی» در نقش ژنرال «تلیا» و ملکه «آکواریا» به همراه «کالیستا فلاکهارت»، «اسکوت مک‌نری»، «دیوید دیگز»، «لیا تامپسون» و «جاش کیتون» و… ملحق شده‌اند. بخش دوم فصل 2 در تاریخ 14 مارس 2024 (24 اسفند 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Invincible چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو