تریلر جدید انیمیشن Despicable Me 4 منتشر شد

منبع: فیگار

1

1402/11/23

09:24


بامداد امروز، استودیوی یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت نخستین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 را به صورت رسمی منتشر کردند.

تریلر جدید انیمیشن Despicable Me 4 منتشر شد

بامداد امروز، استودیوی یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت نخستین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 را به صورت رسمی منتشر کردند.

در تریلر Despicable Me 4 ، گرو و مینیون‌ها پس از هفت سال بh ماجراجویی جدید بازمی‌گردند و گرو دیگر به عنوان یک ابرشرور شناخته نمی‌شود؛ او حالا یک ضد قهرمان است. یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر انیمیشن من شرور 4 را منتشر کردند و در این تریلر، گرو با داشتن فرزندان جدید، زندگی خوبی در کنار خانواده‌اش دارد و باید در یک مأموریت جدید، به همراه مینیون‌ها برود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نخستین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 منتشر شد

در ادامه، ما مأموریت جدید گرو را که به همراه خانواده‌اش و مینیون‌ها در حال انجام آن است را مشاهده می‌کنیم. در طول تریلر، صحنه‌های بامزه‌ای از این مأموریت نمایش داده می‌شود. در این قسمت، گرو با دشمنان جدیدی به نام‌های «ماکسیم له مال» و «والنتینا» روبرو می‌شود. همچنین آهنگ Sweet Child O’ Mine از گروه Guns N’ Roses در طول تریلر پخش می‌شود.

بامداد امروز، پس از پخش تریلر این انیمیشن، فهرست صداپیشگان آن نیز اعلام شد. افرادی همچون «استیو کارل» (در نقش گرو)، «کریستن ویگ»، «پی‌یر کافین»، «میراندا کازگرو»، «دانا گیر»، «مدیسون پولان»، «استیو کوگان»، «ویل فرل»، «سوفیا ورگارا»، «جوئی کینگ»، «استیون کلبر»، و «کلوئی فاینمن» جزو صداپیشگان این انیمیشن هستند. «کریس رناد»، کارگردان دو نسخه اول از Despicable Me و همچنین کارگردان انیمیشن The Secret Life of Pets، همراه با «پاتریک دلاج»، مسئولیت کارگردانی این قسمت را برعهده دارند.

«مایک وایت»، نویسنده آثاری همچون School of Rock، The One and Only Ivan ،Pitch Perfect 3، و انیمیشن The Emoji Movie و سریال The White Lotus، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Despicable Me 4 را بر عهده داشته است.

مجموعه انیمیشن Despicable Me، از سال 2010 آغاز شد و تاکنون سه قسمت از آن و دو قسمت از انیمیشن Minions براساس این مجموعه تولید و اکران شده و این پنج انیمیشن بیش از 4.6 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. انیمیشن Despicable Me 4 قرار است در تاریخ 3 ژوئیه 2024 (13 تیر 1403) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه انیمیشن‌های من نفرت‌انگیز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو