بیوگرافی کیسان دیباج از خوانندگی تا بازیگری

بیوگرافی کیسان دیباج از خوانندگی تا بازیگری


منبع: تالاب

2

1402/10/7

15:57


کیسان دیباج بـه عنوان بازیگری جوان و تازه کار، بازیگری را بـه صورت جدی از […]

بیوگرافی کیسان دیباج از خوانندگی تا بازیگری

کیسان دیباج بـه عنوان بازیگری جوان و تازه کار، بازیگری را بـه صورت جدی از سال 1395 شمسی و با گروه تئاتر صحنه آغاز کرد! ما دراین قسمت از مجله تالاب بـه جزئیات بیشتری از زندگی کیسان دیباج خواهیم پرداخت.

 

نگاهی به زندگی کیسان دیباج 

کیسان دیباج متولد 20 آذر 1374 در تهران ؛ بازیگر تئاتر و تلویزیون اسـت. فارغ التحصیل رشته تئاتر می‌باشد کـه فعالیت خودرا از نواختن پیانو شروع کرد سپس وارد خوانندگی شد و حالا در تئاتر و تلویزیون کار بازیگری میکند

 


مطالب مشابه: بیوگرافی زهرا امیر ابراهیمی بازیگر فیلم عنکبوت مقدس


 

خانواده کیسان دیباج

خانواده کیسان دیباج

دریک خانواده 4 نفره بـه دنیا آمده اسـت و تنها یک خواهر دارد ؛ ریشه اسم او کیسان عربی دارد ؛ کیسان بوعمره از القاب مختار ثقفی می‌باشد. کیسان تنها یک خواهر دارد کـه نام او کیناز دیباج می باشد، برخلاف او خواهرش در رشته بازیگری فعالیتی ندارد.

 

شروع فعالیت هنری کیسان دیباج با تئاتر

شروع فعالیت هنری کیسان دیباج با تئاتر

کیسان دیباج از کودکی بـه هنر نمایش و بازیگری علاقه داشت اما به‌صورت جدی از سال 1395 نمایش رابا گروه تئاتر صحنه شروع کرد و نخستین بار با نمایش تنها راه ممکن بـه کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن سال 95 روی صحنه رفت، این نمایش در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بـه روی صحنه رفت و او خوش درخشید.

 

اولین کار تلویزیونی کیسان دیباج

اولین کار تلویزیونی کیسان دیباج

اما نخستین کار تلویزیونی او سریال از سرنوشت می باشد کـه دراین سریال نقش جوانی سهراب را بازی میکند. کیسان دیباج در فروردین ماه سال 1398 نیز نخستین آهنگ خودرا بـه نام “یعنی میشه” را منتشر کرد .

 

تجربه خوانندگی کیسا دیباج

تجربه خوانندگی کیسا دیباج

کنار بازیگری در تئاتر با صدای خوبی کـه داشت شانس خودرا دراین عرصه هم امتحان کرد کـه نتیجه ان انتشار آهنگ یعنی میشه در فروردین 1398 بود. او در نواختن پیانو نیز تبحر دارد.

 

کیسان دیباج بازی با دارا حیایی

کیسان دیباج بازی با دارا حیایی

سریال از سرنوشت داستان زندگی دو کودک بنام هاشم و سهراب از سنین کودکی تا جوانی اسـت کـه در فصل دوم ان نقش هاشم را دارا حیایی بازی می‌کند. دارا درکنار کیسان دیباج نخستین تجربه بازیگری خودرا در تلویزیون کسب میکنند؛ دراین مجموعه هنرمندان صاحب نام چون حسین پاکدل نیز حضور دارد.

 

کیسان دیباج دوستی با دارا

کیسان دیباج دوستی با دارا

از دارا هم مثل من تست گرفتند کـه روند انتخاب شدن هر دوی ما بـه یک شکل بود. قبلا از طریق یک سری دوستان مشترک ! دارا را می شناختم ولی بعد از سریال رابطه ما با هم خیلی صمیمانه شد و حالا از دوستان خوبی برای هم هستیم.

 

کیسان دیباج دوچرخه سوار کوهستان

کیسان دیباج دوچرخه سوار کوهستان

آقای بازیگر علاوه بازیگری و خوانندگی در رشته دوچرخه سواری کوهستان نیز سالهاست به‌ صورت حرفه اي فعال اسـت.

 

خصوصیات اخلاقی کیسان دیباج

خصوصیات اخلاقی کیسان دیباج

تمام تلاشم را در زندگی می‌کنم کـه آدم درستی باشم ؛ خیلی سعی می‌کنم ان چیزی باشم کـه نشان می‌دهم. سعی میکنم دروغ نگویم ؛ پشت سر کسی صحبت نکنم و قضاوت بی جایی نداشته باشم ؛ چون دوست ندارم این موارد درباره خودم اتفاق بیفتد

 

الگوهای کیسان دیباج

الگوهای کیسان دیباج

در آهنگ کار همه ی را دنبال میکنم و همه ی فیلم و موسیقی کشور های مختلف را می‌بینم و می‌شنوم تا ببینم چه اتفاقی میوفتد و یاد بگیرم. در ایران اما کارهای میلاد درخشانی را دوست دارم ؛ در بازیگری هم الگویی ندارم و بیشتر سعی می‌کنم از همه ی یک چیزی یاد بگیرم. در بین کارگردان ها اما دوست دارم روزی با سعید روستایی ؛ بهرام توکلی و اصغر فرهادی کار کنم

 

علایق کیسان دیباج به فوتبال

علایق کیسان دیباج به فوتبال

من هم مثل بیشتر پسرها فوتبالی هستم و دوست داشتم یک روزی فوتبالیست شوم ؛ اتفاقا فوتبال من هم خوب اسـت و از طرفداران رئال مادریم هستم. کریستیانو رونالدو بازیکن مورد علاقه ام اسـت و این رو بگم کـه هیچوقت فوتبال داخلی را دوست نداشته ام.

 


مطالب مشابه: خواننده تیتراژ سریال مستوران 2 کی است ؟+ بیوگرافی محمد اصفهانی


 

نقش مورد علاقه کیسان دیباج

نقش مورد علاقه کیسان دیباج

خیلی برایم فرقی نمیکند چه نقش هایي را بازی کنم یعنی ابایی ندارم کـه نقش مفنی یا مثبت باشد یا دیده بشود یا نشود خیلی اهمیت ندارد. نوع ژانر نقش ولی مهم اینست کـه ان نقش را دوست داشته باشم و بتوانم در فضای فیلمنامه ان نقش را زندگی کنم.

 

وضعیت ازدواج و همسر کیسان دیباج

وضعیت ازدواج و همسر کیسان دیباج

از وضعیت ازدواج و همسر کیسان دیباج اطلاعات دقیقی در دست نیست.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر سریال زخم کاری + عکس های نگار نیکدل


 

در پایان

کیسان دیباج در 20 آذر سال 1374 ودر تهران بـه دنیا آمده اسـت، او تنها یک خواهر دارد و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش می‌باشد. او کـه از کودکی بـه هنر علاقه مند بودو آرزوی بازیگری و خوانندگی داشت در رشته نمایش ادامه تحصیل داد ودر کنار بازیگری بـه خوانندگی نیز مشغول شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو