بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی رضا عطاران به نام ویلای ساحلی

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی رضا عطاران به نام ویلای ساحلی


منبع: تالاب

3

1402/10/7

16:07


دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این […]

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی رضا عطاران به نام ویلای ساحلی

دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکسها و نقش هاي‌ فیلم سینمایی ویلای ساحلی همراه با اسامی عوامل با بازی پژمان جمشیدی،ریما رامین فر،رضاعطاران و … را منتشر کرده ایم.

 

نقد و بررسی فیلم سینمایی ویلای ساحلی

ویلای ساحلی بـه کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه کنندگی رضا رخشان محصول سال 1401 در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی اسـت. کیانوش عیاری از اوایل پاییز سال 1401 ؛ فیلم جدید خود با نام «رکر» کـه حالا بـه «ویلای ساحلی» تغییر نام داده را در یکی از شهر های شمالی کشور جلوی دوربین برد اما چند روزبعد از فیلم برداری، تولید این فیلم بـه دلیل بیماری ایشان متوقف و او برای مداوا بـه تهران مراجعت کرد.

 

اما بـه تازگی شبنم عرفی نژاد مدیر برنامه ریزی فیلم در گفت وگویی از التیام حال کیانوش عیاری و از سرگیری فیلم برداری خبر داد. پیشبینی می شود این فیلم بسیار مورد استقبال قرار گیرد و احتمالا سال آتینده پخش می شود.

 

خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی

خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی

چاوش ؛ صاحب ویلا ؛ قرار اسـت برای دانشگاه رفتن دخترش 6 ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را بـه یونس «پژمان جمشیدی» و همسرش «ریما رامین فر» می سپارد و انها با 3 فرزندشان بـه ویلا نقل مکان میکنند ؛ اما برادر زن یونس «رضا عطاران» با ورود بـه خانه داستان هایي را رقم میزند.

 

داستان فیلم سینمایی ویلای ساحلی

داستان فیلم سینمایی ویلای ساحلی

این فیلم خانواده‌ اي روستایی را روایت می‌ کند کـه بـه عنوان سرایدار قرار اسـت برای ۶ ماه از یک ویلا نگه داری کنند، صاحب ویلا، برای رفتن بـه خارج از ایران ویلا را بـه یونس می سپارد اما برادر زن یونس با ورود بـه خانه داستان‌ هایي رقم می‌ زند…

 

زمان اکران فیلم سینمایی ویلای ساحلی

فیلم ویلای ساحلی روز 15 آذر 1402 در سینما های سراسر ایران اکران شد

 

بیوگرافی کارگردان فیلم ویلای ساحلی،کیاوش عیاری 

بیوگرافی کارگردان فیلم ویلای ساحلی،کیاوش عیاری 

کیانوش عیاری در تاریخ 23 اردیبهشت 1330 در شهر اهواز دیده بـه جهان گشود. بـه گفته خودش، از دوران کودکی بـه نوشتن و خلق تصاویر تازه از زندگی علاقه‌مند بوده و بـه همین دلیل با ساخت لوله‌هاي‌ مقوایی و نگریستن بـه کوچه و محله، در صدد انتخاب لحظات زندگی بود. با آن کـه عیاری در حرفه کارگردانی و نویسندگی بسیار متبحر اسـت، اما بـه تحصیلات آکادمیک معتقد نبود و بـه 

 

کیانوش عیاری متاهل بوده و چند فرزند دارد. برادر او، داریوش عیاری اسـت کـه از فیلمبرداران بزرگ سینمای ایران بـه شمار می آید.

 

کیانوش عیاری فعالیت هنری خودرا در حالی کـه فقط 19 سال سن داشت، با ساخت چند فیلم کوتاه 8 میلیمتری «م. م.8» در سینمای آزاد شهر اهواز درسال 1349 آغاز کرد. او پس از این شروع موفقیت آمیز، درسال 1364 نخستین فیلم حرفه‌اي خودرا با عنوان تنوره دیو کارگردانی کرد.

 

تنوره دیو درروستای نوش آباد از توابع شهرستان کاشان ساخته شد. عیاری دراین فیلم بـه سراغ مردم روستایی رفت کـه در اثر ورود تکنولوژی، تعادل زندگی ساده شان بـه هم ریخته اسـت. در واقع موضوع این فیلم حفر چاق عمیق در منطقه‌اي کم آب اسـت کـه موجب خشکیدن چاه‌هاي‌ دیگر اهالی میشود.

 

در پی این ماجرای بـه ظاهر ساده، مشکلات عدیده‌اي برای مردم روستایی ایجاد شده کـه آن‌ها را وادار بـه ترک دیار می کند. عیاری دراین فیلم با بـه تصویر کشیدن مشکلات ناشی از بی توجهی بـه شرایط حاکم بر سرزمین مادری «کم آبی روستای نوش آباد» خواستار برقراری تعادل در بین سنت‌ها و تکنولوژی اسـت.

 

یکی از نکاتی کـه فیلم تنوره دیو را از آثار آن زمان بسیار متمایز می کند، استفاده از مردم محلی آن منطقه در ساخت این فیلم اسـت. همچنین بازیگران مطرحی هم چون جهانگیر الماسی، مجید مظفری، سیروس گرجستانی و… نیز دراین فیلم بـه ایفای نقش پرداخته اند.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم ویلای ساحلی

رضا عطاران ؛ پژمان جمشیدی ؛ ریما رامین فر ؛ فرگل فربخش ؛ یوسف خسروی ؛ علی پناهی ؛ شوار کریم زاده ؛ علی سرتیپی و زنده یاد کیومرث پوراحمد

 

رضا عطاران

رضا عطاران

رضا عطاران متولد 20 اردیبهشت 1347 در مشهد ؛ دیپلمه اقتصاد دارد و دانشجوی انصرافی رشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران می‌باشد. با تئاتر شروع کرد و نخستین بار سال 1372 با سریال ساعت خوش جلوی دوربین رفت و با سریال دنیای شیرین درسال 1376 بـه شهرت رسید. او درسال 1373 وقتی 26 ساله بود با فریده فرامرزی ازدواج کرد.

 

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 10 شهریور 1356 در تهران، دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران بوده کـه فعالیت خودرا با فوتبال شروع کرد و بازیکن سابق تیم پرسپولیس بود. بازیگری را از سریال «پژمان» سال 1393 شروع کرد و با فیلم خوب بد جلف درسال 1394 درخشید و زمانی کـه فوتبال بازی می‌کرد آقای شاهرخ بیانی را خیلی دوست داشت و هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

 

ریما رامین فر

ریما رامین فر

ریما رامین فر متولد 5 فروردین 1349 در تهران، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر میباشد کـه با تئاتر کار خودرا شروع کرد و سال 1380 وقتی 31 ساله با فیلم نان، عشق و موتور 1000 جلوی دوربین رفت. او با سریال پایتخت درسال 1389 بـه شهرت رسید و سالهاست با امیر جفعری ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر بـه نام آیین میباشد وعاشق ورزش و از طرفداران استقلال بوده و احساساتش را بروز نمی‌دهد.

 

نیما نوروزی زاده

نیما نوروزی زاده

نیما نوروزی زاده متولد 1368 در لرستان، تحصیلات آکادمیک خودش را در رشته ي کامپیوتر گذرانده و مدرک کاردانی کامپیوتر را نیز دارد. فعالیتش رابا تئاتر آغاز کرد و با فیلم کوتاه خونسردی جلوی دوربین رفت وبا سریال 87 متر کـه درسال 1396 ساخته شده نیز ایفای نقش کرد.

 

شووار کریم‌ زاده

شووار کریم‌ زاده

شووار کریم‌زاده متولد 11 بهمن 1376 در بابل، فارغ التحصیل لیسانس معماری و همچنین و هنرجوی تئاتر اسـت و با تئاترفعالیتش شروع کرد. با سریال 87 متر درسال 1396 جلوی دوربین رفت و سال 1399 در فیلم کوتاه نقاشی روی سایه ها نیز بازی کرد ودر زمینه سوارکاری و بوکس فعالیت داشته و مربی ورزش رزمی اسـت.

 

عرفان آصفی

عرفان آصفی

عرفان آصفی متولد دهه 70 در ایران ؛ نخستین بار با سریال 87 متر کـه درسال 1396 ساخته شده اسـت بازی کرد ودر اسامی بازیگران سریال ویلای ساحلی قرار دارد.

 

یوسف خسروی

یوسف خسروی

یوسف خسروی متولد 11 فروردین 1385 در شهرری، در حال تحصیل بوده و با فیلم متری شش و نیمسال 1397 جلوی دوربین رفت و با فيلم سينمايى عنكبوت درسال 1400 شناخته شد.

 

علی پناهی

علی پناهی

علی پناهی در ایران بازیگر اسـت و با فیلم انتخاب سال 1383 جلوی دوربین رفت و سال 1401 در فیلم ویلای ساحلی نیز بازی کرد.

 

علی سرتیپی

علی سرتیپی

علی سرتیپی درسال 1340 در تهران، دارای مدرک لیسانس مدیریت میباشد و سال 1370 با فیلم قربانی جلوی دوربین رفت. سال 1377 با فیلم طوطیا شناخته شد ودر زمینه تهیه کنندگی هم فعالیت میکند.

 

کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد متولد 25 آذر 1328 در نجف آباد، فعالیت خودرا با نقدنویسی بـه‌ویژه در ماهنامهٔ فیلم آغاز کرد. سپس در زمینه نویسندگی و کارگردانی شروع بـه فعالیت کرد و با ساخت و نویسندگی سریال قصه هاي‌ مجید درسال 1369 حسابی خودرا مطرح کرد. سال 1365 با فیلم آلبوم تمبر وارد عرصه بازیگری شد و با فیلم خواهران غریب نیز سال 1374 دیده شد. او با مهرانه ربّي ازدواج کرد و دو فرزند داشت و متاسفانه 16 فروردین 1402 در73 سالگی بـه علت خودکشی از دنیا رفت.

 

فرگل فرحبخش

فرگل فرحبخش

فرگل فرحبخش متولد 5 تیر1370 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده ي سینما تئاتر در دانشگاه هنر تهران اسـت. سال 1395 با فیلم کاناپه جلوی دوربین رفت و سال 1401 در فیلم ویلای ساحلی نیز بازی کرد

 

عوامل فیلم ویلای ساحلی

عوامل فیلم ویلای ساحلی

  • مدیر فیلم برداری : داریوش عیاری ؛
  • دستیار اول فیلمبردار : بابک ابرغانی ؛
  • دستیار اول کارگردان : رضا مسعودی ؛
  • مدیر صدابرداری : محمود خرسند ؛
  • صدابردار : سهیل متولی ؛
  • طراح چهره پردازی : عباس عباسی ؛
  • طراح صحنه : سیامک کاری نژاد ؛
  • طراح لباس : زهرا صمدی ؛
  • تدوین : کیانوش عیاری ؛
  • تدوینگر دوم : الهام عباس زاده ؛
  • امور فنی فیلم : محمود شیخی ؛
  • برنامه ریز : شبنم عرفی نژاد ؛
  • منشی صحنه : صفورا برسان ؛
  • مدیر تدارکات : حمید پرهیز ؛
  • مدیر تولید : فرزین فرزدنیا
  • مدیر روابط عمومی : مهدی سلیمانی برچلویی

 


مطالب مشابه: درباره سریال هزاردستان + خلاصه داستان سریال هزار دستان


 

در پایان

کیانوش عیاری کارگردانی فیلم میگوید؛ مهمترین دلیلم برای ساخت این فیلم، پول بود چون می‌ خواهم پروژه دیگری را شروع کنم کـه تهیه‌ کننده آن خودم هستم و بـه پول احتیاج دارم!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو