نحوه ی مشاهده کارنامه در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق+ آموزش تصویری

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/8

23:03


دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف موسسه آموزش عالی عقیق لازم است برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود نسبت به ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق اقدام نمایند و اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند. در ادامه ساعدنیوز نحوه ی مشاهده ی کارنامه در این سامانه را ارائه خواهد داد.

موسسه آموزش عالی عقیق به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش موسسه، از سایت الکترونیکی گلستان استفاده می کند. لازم به ذکر است که آدرس اینترنتی سایت گلستان موسسه آموزش عالی عقیق درگذشته 46.148.40.190 بوده که به نشانی golestan.aghigh.ac.ir تغییر پیدا کرده است. کلیه دانشجویان این موسسه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق به نشانی golestan.aghigh.ac.ir استفاده کنند. این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله مشاهده لیست دروس ترمی، انتخاب یا حذف و اضافه واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق و به منظور تسهیل ورود به این سیستم، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق، نحوه ی مشاهده ی کارنامه در این سامانه را ارائه داده ایم.

برای ورود مستقیم به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق کلیک کنید.

برای ورود به golestan.aghigh.ac.ir کلیک کنید.

مشاهده کارنامه در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

دانشجویان موسسه آموزش عالی عقیق پس از برگزاری امتحانات ترم تحصیلی خود میخواهند از وضعیت نمرات خود مطلع شوند. در ابتدا داوطلبان برای مشاهده کارنامه در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق لازم است پس از ورود به سایت گلستان از قسمت آموزش در منوی اصلی گزینه کارنامه و سپس گزینه " کارنامه ترمی دانشجو " را انتخاب نمایند.

مشاهده کارنامه در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

  • برای انتخاب ترم مورد نظر خود بر روی علامت سوال کنار فیلد ترم تحصیلی کلیک کرده و پس از انتخاب، گزینه " مشاهده گزارش " را در پایین صفحه جهت مشاهده کارنامه انتخاب نمایند.

مشاهده کارنامه در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

  • در نهایت پس از طی مراحل گفته شده کارنامه دانشجو به نمایش در می آید که شامل معدل ترم، تعداد واحد های اخذ شده، ریز نمرات ترم و اطلاعات دیگری در ارتباط با نمرات و واحد ها می باشد. توصیه می کنیم دانشجویان برای انجام اقدامات دانشگاهی برنامه سیستم گلستان را نیز نصب کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو