نحوه ی ثبت نام و ورود در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق+ آموزش تصویری

نحوه ی ثبت نام و ورود در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق+ آموزش تصویری


منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/8

22:18


دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف موسسه آموزش عالی عقیق لازم است برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود نسبت به ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق اقدام نمایند و اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند. در ادامه ساعدنیوز نحوه ی ورود به این سامانه را ارائه خواهد داد.

موسسه آموزش عالی عقیق به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش موسسه، از سایت الکترونیکی گلستان استفاده می کند. لازم به ذکر است که آدرس اینترنتی سایت گلستان موسسه آموزش عالی عقیق درگذشته 46.148.40.190 بوده که به نشانی golestan.aghigh.ac.ir تغییر پیدا کرده است. کلیه دانشجویان این موسسه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق به نشانی golestan.aghigh.ac.ir استفاده کنند. این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله مشاهده لیست دروس ترمی، انتخاب یا حذف و اضافه واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق و به منظور تسهیل ورود به این سیستم، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق، مراحل و نحوه ورود به این سامانه را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم.

برای ورود مستقیم به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق کلیک کنید.

برای ورود به golestan.aghigh.ac.ir کلیک کنید.

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

سامانه گلستان سایتی گسترده و یکپارچه بوده که برای امور آموزشی بسیاری از موسسه های سراسری، غیرانتفاعی، پیام نور و .. استفاده می شود. از این رو آدرس و لینک ورود به سامانه گلستان هر موسسه با دیگری متفات بوده به عنوان مثال لینک سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان با موسسه آموزش عالی عقیق متفاوت است. با توجه به لزوم طی مراحلی برای دسترسی به خدمات و امکانات سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق برای راهنمایی هر چه بهتر دانشجویان این موسسه علاوه بر مراحل و لینک مستقیم ورود سریع به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق را نیز ارائه داده ایم.

  • جست و جوی عبارت " golestan.aghigh.ac.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

  • انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سامانه گلستان - موسسه آموزش عالی عقیق "

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

  • ورود به سایت گلستان و انتخاب گزینه ورود به سیستم

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

  • وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور و انتخاب گزینه " ورود "

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

  • هم چنین دانشجویان موسسه آموزش عالی عقیق می توانند با ورود به سامانه گلستان موسسه از امکان انجام الکترونیکی پرداخت شهریه، انتخاب واحد و بسیاری دیگر از خدمات استفاده کنند.

پرداخت شهریه در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق

  • دانشجویان دوره های شبانه یا مشمول سنوات تحصیلی برای پرداخت شهریه موسسه آموزش عالی عقیق، می توانند طبق روال هر ترم خود به سایت وارد شده و سپس، مراحل مربوط به پرداخت شهریه را انجام دهید. داوطلبان جدید الورود توجه داشته باشند که برای اطلاع از سایت و نحوه پرداخت شهریه در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی عقیق اطلاعیه های منتشر شده را چک کنند.

  • هر ساله همزمان با آغاز ترم جدید، پرداخت الکترونیک اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی نیز فعال می شود. دانشجویان می توانند با مراجعه به منوی خوابگاه، منوی پرداخت و تسویه حساب، پرداخت های الکترونیکی بابت شهریه خوابگاه خود را پرداخت نمایند.

  • برای تحصیل در موسسه آموزش عالی عقیق، برخی از دانشجویان پذیرفته شده در این موسسه باید شهریه تعیین شده برای هر ترم تحصیل را پرداخت نمایند. هر ساله مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه های دولتی با ثبت درخواست در سیستم گلستان آغاز و بعد از تسویه حساب و انجام مراحل اداری به اتمام میرسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو