بهاران بنی احمدی | بیوگرافی و عکس های بهاران بنی احمدی و همسرش ازدواج و زندگی

بهاران بنی احمدی | بیوگرافی و عکس های بهاران بنی احمدی و همسرش ازدواج و زندگی


منبع: تاپ ناز

2

1402/12/29

18:00


بهاران بنی احمدی بازیگر ایرانی متولد 29 فروردین سال 1363 در تهران است. او فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است و همچنین لیسانس بازیگری تئاتر از …

بهاران بنی احمدی بازیگر ایرانی متولد 29 فروردین سال 1363 در تهران است. او فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است و همچنین لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه سن دونی پاریس و کارشناسی ارشد فلسفه از همین دانشگاه را هم دارد. در ادامه با تاپ ناز همراه شوید تا نگاهی بر زندگی این هنرمند ایرانی داشته باشیم.

بهاران بنی احمدی

نویسندگی

این بازیگر دستی هم در نویسندگی دارد و کتابی به نام چیری به تابستان نمانده را منتشر کرده است که این کتاب به دلیل استقبال زیاد به چاپ دوم هم رسیده است.

بهاران بنی احمدی

دانشگاه

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در ۱۶ سالگی (جهشی درس خواند) وقتی دانشجوی رشته تئاتر دانشگاه هنر تهران بود با تئاتر شروع کرد.

مهاجرت به فرانسه

بنی احمدی بعد از گرفتن لیسانس اول خود در ایران برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت و یک لیسانس و فوق لیسانس گرفت و آنچه خود می گوید در تئاترهای زیادی خارج از ایران بازی کرده است. بعد از بازگشت به ایران و تجربه چند کار تئاتری در سال ۱۳۸۶ در فیلم ‘اشکان، انگشتری متبرک و چند داستان دیگر’ تجربه کوتاهی در یک نقش فرعی بدست آورد.

بازیگری

او فعالیت بازیگری را از سال 1386 بعد از پایان یافتن تحصیلاتش و پس از بازگشت به ایران با فیلم اشکان، انگشتر متبرک و … شروع کرد.

بهاران بنی احمدی

تاریکی شب روشنایی روز

او به تازگی در سریال تاریکی شب روشنایی روز در نقش فرشته ایفای نقش کرده است و نخستین تجربه او در تلویزیون می باشد. او در سریال گمشدگان هم ایفای نقش کرده است. در سریال تاریکی شب روشنایی روز در کنار نیلوفر کوخانی ایفای نقش می کند.

بهاران بنی احمدی

ازدواج

هیچ خبری مبنی بر ازدواج او و یا عکسی از همسرش منتشر نشده است و احتمالا مجرد است.

بهاران بنی احمدی

از بازیگری تا دستیاری 

پیشنهاد دستیار کارگردانی را هم به این خاطر پذیرفتم که چون آدم با دستیاری کارگردانی می تواند بهتر بازی کردن، قاب و دوربین و همه چیز را یاد بگیرد و من فکر کردم شاید با تجربیات خارج از ایران بتوانم اطلاعاتم را در زمینه سینما بیشتر کنم.

بهاران بنی احمدی

بهاران بنی احمدی بازیگر نقش فرشته از حضورش در سریال تاریکی شب روشنایی روز میگوید :

«تاریکی شب روشنایی روز» اولین سریال تلویزیونی است که من بازی می‌کنم ؛راستش را بخواهید وقتی که این همکاری به من پیشنهاد شد مردد بودم که این نقش را بپذیرم یا نه، اما آنقدر داستان سریال خوب بود و حتی می‌توانم بگویم از استاندار داستان‌های معمول تلویزیون هم بالاتر؛ که نتوانستم نقش را نپذیرم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر کیفیت کارگردانی حجت قاسم زاده اصل برایم آشکار بود. وی از باسوادترین و کاربلدترین کارگردانان تلویزیون ما هستند به همین جهت با اطمینان کافی همکاری را قبول کردم و مطمئنم سریال با کیفیتی به مخاطب ارائه می‌دهیم.

بهاران بنی احمدی

بازیگری سخت نیست

بازیگری آنقدرها هم سخت نیست که می گویند ! کارگردانی مسئولیت یک گروه را داشتن است که این کار واقعا سخت است، ضمن اینکه بدون داشتن علم سینما نمی توانی این مسئولیت را برعهده بگیری.

بهاران بنی احمدی

سابقه در مطبوعات

بهاران بنی احمدی در دهه 80 و قبل از ان در روزنامه فعالیت داشت و مدتی نیز با نگار جواهریان همکار بود، همچنین وی در مجله چلچراغ فعال بوده و در تهیه گزاراشات هنری کار می کزده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو