تولک مهندسی English TOLC برای چه دانشگاه هایی است؟

تولک مهندسی English TOLC برای چه دانشگاه هایی است؟


منبع: ایران ناز

1

1403/1/21

14:48


تولک مهندسی English TOLC برای چه دانشگاه هایی است؟

تولک مهندسی English TOLC برای چه دانشگاه هایی است؟

 

آزمون تولک مهندسی English TOLC یک آزمون ورودی برای ورود به دانشگاه های ایتالیا در رشته های فنی و مهندسی است. اگر متقاضیان این دانشگاه جزوه های رایگان آزمون تولک TOLC را مطالعه کرده باشند میدانند که این آزمون پنج گزینه ای است.

 

دانشجویانی که متقاضی تحصیل در ایتالیا هستند میتوانند در این آزمون بصورت آنلاین شرکت کنند.  و پس از کسب نمره مطلوب برای دانشگاه مهندسی موردنظر خود اپلای کنند و در نهایت ویزای تحصیلی ایتالیا را کسب کنند.

 

این آزمون بصورت آنلاین در منزل و یا بصورت حضوری در ایتالیا برگزار میشود. باید دانست که آزمون تولک مهندسی English TOLC پنجاه سوال دارد و شما 110 دقیقه وقت دارید به سوالات این آزمون پاسخ دهید.

 

هر سوال صحیح یک امتیاز مثبت، هر پاسخ اشتباه -0.25 امتیاز منفی و هر سوال بدون پاسخ صفر امتیاز دارد. گرچه سوالات آزمون تولک مهندسی English TOLC میتوانند ساده باشند اما نمره قبولی این آزمون نمره بالایی است.

 

تولک مهندسی English TOLC برای چه دانشگاه هایی است؟

 

جزوه آزمون تولک TOLC رایگان و سوالات اصلی

جزوه های آزمون تولک مهندسی عموما دست نوشته هایی هستند که در کلاس های درسی یا نرم افزار یا اپلیکیشن تولک TOLC app به دانشجویانی ارائه میشود که تمایلی برای شرکت در کلاس ها ندارند.

 

این جزوه آزمون تولک مهندسی English TOLC شامل سوالاتی هم که در آزمون های شبیه سازی شده استفاده شده اند هم هست.

 

اما سوال این است که آیا جزوه تولک تاثیری بر قبولی در آزمون دارد؟ باید اینگونه پاسخ داد که اگر با مطالعه جزوه های آزمون شبیه سازی شده موجود در وبسایت آکادمی را شرکت کرده باشید و نمره ای بالاتر از 45 را کسب کرده اید، این جزوه ها برای مرور سوالات میتوانند کمک کنند.

 

با اینحال بعید به نظر میرسد که جزوه آزمون TOLC به تنهایی بتواند تاثیر زیادی در قبولی داشته باشد.

 

جزوه آزمون تولک TOLC رایگان و سوالات اصلی

 

سرفصل های آزمون تولک مهندسی English TOLC

سرفصل های آزمون تولک مهندسی English TOLC را در اینجا مرور میکنیم البته قبل از مرور سرفصل های آزمون English TOLC ببینیم از چه درس هایی چند سوال طرح میشود!

 

در این مطلب سرفصل های آزمون تولک را بخوانید. همانطور که گفتیم این آزمون شامل 50 سوال است و برای اینکه تسلط به مبحث ریاضیات یکی از واجبات تحصیل در رشته های مهندسی است، بیشترین سوال یعنی 20 سوال از ریاضیات و آمار طرح میشود.

 

درس بعدی منطق است که شامل 10 سوال است و البته بخش علوم که شامل 5 سوال فیزیک و 5 سوال شیمی است که مجموع 10 سوال علوم است.

 

در نهایت 10 سوال برای ارزیابی ماهرت درک مطلب و خواندن درنظر گرفته میشود که در این بخش پاراگراف هایی به شما ارائه میشود و درباره مفاهیم این پاراگراف ها از شما سوالاتی پرسیده میشود.

 

شما با دانلود رایگان جزوه آزمون تولک میتوانید با ساختار آزمون مهندسی آشنایی بیشتری کسب کنید.

 

رشته های تحصیلی آزمون تولک مهندسی English TOLC

رشته های تحصیلی آزمون تولک مهندسی English TOLC ایتالیا به مجموعه رشته های تحصیلی گفته میشود که برای ورود به آنها در مقطع کارشناسی باید در آزمون TOLC شرکت کنید.

 

برفرض اینکه شما جزوه آزمون تولک مهندسی English TOLC را مطالعه کرده اید و درکلاس ها هم شرکت کرده اید و حالا آماده شرکت در آزمون هستید.

 

باید این موضوع را بدانید که با آزمون تولک مهندسی فقط میتوانید برای رشته های تکنیکال، فنی و مهندسی برای تحصیل در ایتالیا اقدام کنید و برای رشته های مدیریت، اقتصاد، علوم دارویی و رشته های دیگر باید آزمون های دیگری را شرکت کنید.

 

رشته های تحصیلی آزمون تولک مهندسی English TOLC

 

لیست رشته های پرطرفدار مهندسی ایتالیا را مرور می کنیم:

  1. مهندسی الکترونیک
  2. کارشناسی فناوری کامپیوتر
  3. مهندسی برق
  4. کارشناسی علوم کامپیوتر
  5. عمران و سازه
  6. مهندسی مکانیک – کارشناسی
  7. کارشناسی مهندسی انرژی
  8. اینترنت اشیا، کلان داده، یادگیری ماشین
  9. علوم ارتباطات، اطلاعات و بازاریابی
  10. مهندسی الکترونیک و مخابرات
  11. مهندسی هوش مصنوعی
  12. بیوتکنولوژی
  13. رشته های مهندسی پزشکی ایتالیا

 

البته برای آزمون تولک مهندسی English TOLC و جزوه رایگان رشته های دیگری نیز هستند که طرفداران و علاقه مندان زیادی دارند با این حال این لیست به عنوان مثال قابل مطالعه است.

 

تولک مهندسی English برای چه دانشگاه های مهندسی است؟

دو دانشگاه ایتالیایی در میان ده دانشگاه برتر فنی اروپا قرار دارند که ورود به آنها با تولک مهندسی English امکان پذیر است. این دانشگاه‌ها، پلی‌تکنیکو دی میلانو و پلی‌تکنیکو دی تورینو، بهترین دانشگاه‌های فنی ایتالیا نیز هستند. این دانشگاه‌ها همچنین در رتبه‌بندی جهانی در بین ۵۰ دانشگاه برتر قرار دارند.

 

یکی از عوامل اصلی موفقیت این دانشگاه‌ها داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه معماری و مهندسی است. بنابراین متقاضیان تحصیل در این دانشگاه های مهندسی میتواند بیشتر باشد و رقابت در تولک مهندسی English هم برای این دانشگاه های مهندسی و فنی سخت تر میشود.

 

علاوه بر این، این دانشگاه‌ها هر ساله میزبان تعداد قابل توجهی از دانشجویان بین‌المللی هستند و فرصت‌های پیشرفته تحصیلی خود را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند. در این مقاله، به بررسی بهترین دانشگاه‌های فنی ایتالیا خواهیم پرداخت.

 

تولک مهندسی English برای چه دانشگاه های مهندسی است؟

 

 تولک مهندسی English برای دانشگاه میلان

بهترین دانشگاه فنی ایتالیا، پلی‌تکنیکو دی میلانو است که در سال ۱۸۶۳ در شهر میلان، یکی از شهرهای صنعتی مهم ایتالیا، تأسیس شده است. آزمون تولک مهندسی English برای دانشگاه میلان میتواند آزمون پر چالشی باشد. این دانشگاه دارای هفت پردیس است که دو تا از آن‌ها در شهر میلان قرار دارند.

 

این دانشگاه طیف گسترده‌ای از رشته‌ها را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد و در ۲۷ رشته، مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی دارد. رشته معماری به زبان انگلیسی یکی از پرطرفدارترین رشته های این دانشگاه بین متقاضیان تولک مهندسی English برای دانشگاه میلان است.

 

آزمون تیل به جای تولک TOLC برای پلی تکنیک تورین

دانشگاه پلی‌تکنیک تورین همواره در میان برترین دانشگاه‌های ایتالیا قرار دارد. آزمون تیل به جای تولک TOLC برای پلی تکنیک تورین در نظر گرفته شده است و این آزمون بصورت حضوری در چند کشور در همسایگی ایران نیز برگزار میشود.

 

شما میتوانید در آزمون SAT هم برای این دانشگاه اقدام کنید. دانشگاه پلی تکنیک تورین از دانشگاه‌های پیشرو اروپا در زمینه مهندسی، علوم کامپیوتر و فناوری به شمار می‌رود.

 

این دانشگاه با قدمتی صنعتی، در ابتدا به عنوان یک دانشکده فنی با نام «مدرسه مهندسی» در سال ۱۸۵۹ در تورین تأسیس شد. این دانشکده بعدها به «مدرسه پلی‌تکنیک سلطنتی تورین» و سپس به «دانشگاه پلی‌تکنیک تورین» تغییر نام داد.

 

این دانشگاه برای ورود به رشته های مهندسی، معماری و طراحی آزمون تیل را بجای آزمون تولک مهندسی English TOLC برگزار میکند.

 

دانشگاه پلی‌تکنیک تورین پیشگام همکاری‌های بین‌المللی است. این دانشگاه از اولین دانشگاه‌های ایتالیا بود که دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی ارائه داد، با دانشگاه‌های خارجی ارتباط برقرار کرد و یک بخش اختصاصی برای امور بین‌الملل تأسیس نمود.

 

آزمون تولک مهندسی Italian TOLC برای دانشگاه مهندسی باری

یکی دیگر از دانشگاه‌های فنی مهم ایتالیا، پلی‌تکنیکو دی باری است. اگرچه این دانشگاه در بین دانشجویان بین‌المللی به اندازه سایر دانشگاه‌های فنی شناخته شده نیست، اما دانشگاهی فنی است که جایگاه خود را در میان برترین دانشگاه‌های فنی ایتالیا تثبیت کرده است.

 

این دانشگاه در باری، یکی از مهم‌ترین شهرهای صنعتی جنوب ایتالیا، واقع شده است. پلی‌تکنیکو دی باری با شرکت‌های مهمی همکاری می‌کند.

 

در این دانشگاه که برنامه‌های کارشناسی به زبان ایتالیایی ارائه می‌شود و میتوانید در آزمون تولک مهندسی ایتالیایی TOLC برای دانشگاه مهندسی باری شرکت کنید، اما امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی وجود دارد.

 

دیگر دانشگاه‌های ایتالیا برای مهندسی

  • دانشگاه پیزا
  • دانشگاه ناپل Federico II
  • دانشگاه ترنتو
  • دانشگاه میلان
  • دانشگاه تور ورگاتا
  • دانشگاه جنوا

 

این دانشگاه‌ها همچنین در بین ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان در زمینه مهندسی و معماری قرار دارند.

 

در نهایت

در این مقاله بهترین دانشگاه هایی که تولک مهندسی English TOLC را برای ورود به مقطع کارشناسی مورد نظر دارند را بررسی کردیم و درباره شرایط کلی آزمون های بین المللی مهندسی هم صحبت کردیم.

 

مشخصا رشته های مهندسی در رتبه بهترین رشته ها در سراسر دنیا در نظر گرفته میشود و تحصیل در ایتالیا به زبان انگلیسی در رشته های مهندسی میتواند بهترین فرصت برای شما باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو