پشت پرده فیلم رقص جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر

منبع: شبونه

1

1403/1/19

19:01


پشت پرده فیلم رقص جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر که در فضای مجازی مورد توجه رسانه های ضدانقلابی قرار گرفته است. کلیپ و ویدیویی با عنوان جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های زیادی را در پی داشته است اتفاقی مشابه که در دانشگاه تهران و …

پشت پرده فیلم رقص جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر

پشت پرده فیلم رقص جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر که در فضای مجازی مورد توجه رسانه های ضدانقلابی قرار گرفته است.

کلیپ و ویدیویی با عنوان جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های زیادی را در پی داشته است اتفاقی مشابه که در دانشگاه تهران و یزد نیز در رشته تربیت بدنی رخ داد و دانشجویان اقدام به ساخت ویدیوهایی به عنوان جشن فارغ التحصیلی کردند که به علت رفتارها و حرکات غیر متعارف در آن مورد توجه رسانه‌های بیگانه قرار گرفت و سعی کردند آن را حسابی نشر داده و به نوعی دهن کجی به قوانین کشور بدانند .

با اینکه مسئولان دانشگاه معتقد هستند هیچگونه مسئولیتی در قبال این ویدیوها ندارند و دانشجویان به صورت خودجوش کلیپ‌های فارغ التحصیلی میسازند .

به هر حال واکنش‌های منفی به این گونه ویدیوها از سوی برخی از رسانه‌های رسمی کشور داده می‌شود و حسابی خبرساز شده است برخی دیگر رقصیدن و حرکات موزون دانشجویان را نقد می‌کنند.

پشت پرده فیلم رقص جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر

رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: از دی‌ماه سال ۹۸ تاکنون هیچ جشن فارغ‌التحصیلی در دانشکده الزهرا برگزار نشده است.

وی به ایسنا گفت: ۸ نفر ازدانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه با تهیه فرم لباس فارغ‌التحصیلی در بافت قدیم بوشهر اقدام کرده و بامیکس آن جشن با سردرب دانشگاه این موضوع را بوجود آورده‌اند.
حاجیانی ادامه داد: این موضوع توسط حراست دانشگاه دردست بررسی است و دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده و فردا قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد.
به گفته وی این دانشگاه پیگیری قضایی این فعالیت غیرقانونی را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو