نحوه ی ثبت نام و ورود در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو+ آموزش تصویری

نحوه ی ثبت نام و ورود در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو+ آموزش تصویری


منبع: ساعد نیوز

3

1402/10/8

22:18


دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو لازم است برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود نسبت به ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو اقدام نمایند و اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند. در ادامه ساعدنیوز نحوه ی ورود به این سامانه را ارائه خواهد داد.

موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش موسسه، از سایت الکترونیکی گلستان استفاده می کند. کلیه دانشجویان این موسسه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو به نشانی golestan.daneshpajoohan.ac.ir استفاده کنند. این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله مشاهده لیست دروس ترمی، انتخاب یا حذف و اضافه واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو و به منظور تسهیل ورود به این سیستم، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، مراحل و نحوه ورود به این سامانه را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم.

برای ورود مستقیم به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو کلیک کنید.
برای ورود به golestan.daneshpajoohan.ac.ir کلیک کنید.

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

سامانه گلستان سایتی گسترده و یکپارچه بوده که برای امور آموزشی بسیاری از موسسه های سراسری، غیرانتفاعی، پیام نور و .. استفاده می شود. از این رو آدرس و لینک ورود به سامانه گلستان هر موسسه با دیگری متفات بوده به عنوان مثال لینک سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان با موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو متفاوت است. با توجه به لزوم طی مراحلی برای دسترسی به خدمات و امکانات سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو برای راهنمایی هر چه بهتر دانشجویان این موسسه علاوه بر مراحل و لینک مستقیم ورود سریع به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو را نیز ارائه داده ایم.

  • جست و جوی عبارت " golestan.daneshpajoohan.ac.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

  • انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سامانه گلستان - موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

  • ورود به سایت گلستان و انتخاب گزینه ورود به سیستم

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

  • وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور و انتخاب گزینه " ورود "

ورود به سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

  • هم چنین دانشجویان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می توانند با ورود به سامانه گلستان موسسه از امکان انجام الکترونیکی پرداخت شهریه، انتخاب واحد و بسیاری دیگر از خدمات استفاده کنند.

سایر امکانات سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

  • خدمات ارائه شده در میز کار هر دانشجو در سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو به 7 دسته آموزش، پژوهش، دانشجویی، پیشخوان خدمات، ثبت نام، ارزشیابی و سیستم تقسیم می شود. سایر امکانات سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو عبارتند از آمار فعالیت های پژوهشی مستخرج از تز دانشجو (رساله و پایان نامه)، برنامه امتحان پایان ترم دانشجو، وضعیت گردش کار درخواست های بررسی مسائل و مشکلات آموزشی دانشجو و ... است.

  • لازم به ذکر است برای هر یک از گزارشات سایت گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، یک کد مخصوص تعریف شده که با وارد کردن این کدها به صورت مجزا می توان وارد صفحه گزارش مربوط به همان کد شد. از این رو اطلاع از کدهای گزارش سامانه گلستان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می تواند در استفاده از این سامانه و دسترسی سریع تر به خدمات مورد نظر آن، موثر واقع شود.

  • هم چنین دانشجویان دانشگاه ها می توانند با دانلود برنامه سیستم گلستان و نصب آن بر روی موبایل از طریق گوشی نیز وارد سایت گلستان شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو