عجیب ترین عمل های زیبایی انجام شده در سال 2024

عجیب ترین عمل های زیبایی انجام شده در سال 2024


منبع: تالاب

2

1402/10/9

12:31


بعضی افراد برای اینکه زیباتر بـه نظر بیایند هرکاری میکنند حتی تا جایی که کار […]

عجیب ترین عمل های زیبایی انجام شده در سال 2024

بعضی افراد برای اینکه زیباتر بـه نظر بیایند هرکاری میکنند حتی تا جایی که کار های‌ ترسناک نیز روی صورت و بدن خود انجام میدهند. اگر اکثریت افرادی که ایجاد تغییرات در بدن خود را علامت ای از بهتر ساختن ظاهر و عملکرد بدنشان بدانند، شاید بتوان با نتیجه ی عملی این کار ادعایشان را رد کرده و یا پذیرفت. ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز مقاله ای در مورد عجیب ترین عمل های‌ انجام شده منتشر کرده ایم.

 

عجیب ترین جراحی های زیبایی در جهان

جراحی زیبایی معمولاً با هدف زیباتر شدن انجام میشود. زمانی که افراد در اندام و صورت‌شان نقص‌های‌ کشف میکنند که برطرف کردن آن موجب زیبایی میشود، اقدام بـه پیدا کردن بهترین جراح زیبایی می‌کنند تا عمل زیبایی موفقیت‌ آمیزی را تجربه کنند.

 

در این میان، گاهی افراط و عدم تعادل موجب میشود که عجیب ترین عمل های‌ زیبایی رقم بخورد! این عمل‌ها چندان رایج نیستند. گاهی دامن زدن بـه انجام جراحی‌های‌ غیرضروری و مکرر موجب پدیدار شدن بدترین جراحی های‌ بینی میشود.

 


مطالب مشابه: معرفی 8 افرادی که وحشتناک ترین عمل ها را بر روی خود انجام داده اند


 

1. جراحی زیبایی خط کف دست

جراحی زیبایی خط کف دست

 

یکی از انواع عجیب ترین جراحی زیبایی، جراحی خط کف دست است. افرادی که معتقد هستند که سرنوشت‌شان در کف دستشان روشن است، برای گول زدن خودشان و تغییر سرنوشت اقدام بـه انجام جراحی خط کف دست میکنند.

 

در این جراحی بـه وسیله اسکالپل الکتریکی، خطوطی در کف دست ایجاد می‌شود که مدنظر افراد باشد. معمولاً الگوی این خطوط در کف دست، نوید بخش عشق، پول، سلامتی و شادی بیشتر است. جالب است بدانید که این جراحی زیبایی عجیب، در ژاپن بسیار رایج است. اکثر خانم‌های‌ ژاپنی درخواست ایجاد خط عشق قوی و آقایان ژاپنی درخواست ایجاد خط ثروت قوی دارند!

 

2. جراحی زیبایی گوش شیطانی یا الفینگ

جراحی زیبایی گوش شیطانی یا الفینگ

 

یکی از عجیب ترین عمل های‌ زیبایی که نگاه کردن بـه آن حس بدی در انسان ایجاد میکند، جراحی زیبایی گوش شیطانی یا نوک تیز است. این مدل جراحی گوش، بـه الفینگ شهرت دارد. جراحی گوش شیطانی با ایجاد تیزی در ناحیه بالایی گوش و کشیده‌تر کردن آن انجام می‌شود.

 

عجیب ترین جراحی زیبایی با ایجاد تغییر در ظاهر گوش، در بعضی افراد محبوب است. معمولاً افراد علاقه‌مند بـه فرقه‌های‌ خاص، شیطان پرستی و موارد اینچنینی طرفدار عجیب ترین جراحی زیبایی گوش هستند. جالب است بدانید که گاهی افراد فقط برای جلب توجه بـه سمت انجام بدترین جراحی های‌ زیبایی کشیده میشوند.

 

3. جراحی صورت پوکر فیس

جراحی صورت پوکر فیس

 

اگر اهل چت و شبکه‌های‌ اجتماعی باشید، حتما با ایموجی پوکر فیس Poker Face آشنایی دارید. در این ایموجی، چهره فرد کاملا ماسکه و بی احساس است. افرادی که اهل بازی پوکر و قمار هستند، بـه شدت تمایل بـه انجام یکی از عجیب ترین جراحی های‌ زیبایی دارند. تزریق فیلر، تزریق بوتاکس و جراحی صورت با استراتژی از کار انداختن حالات احساسی در چهره، یکی از جراحی های‌ زیبایی پرطرفدار برای قماربازان است.

 

در جراحی پوکر فیس، جراح زیبایی اقدام بـه از کار انداختن ماهیچه‌های‌ اصلی برای تغییر شکل صورت می‌کند. در این اقدام فرد در زمان مواجهه با کارت بازی بد، تغییر چهره‌ای نخواهد داشت و در زمان داشتن کارت بازی خوب نیز، هیچ عکس العملی در چهره ایجاد نمی‌کند!

 

4. جراحی زیبایی ناف

جراحی زیبایی ناف

 

ناف انسان در بدو تولد با پروسه خاصی که جدا شدن بند ناف نامیده میشود، شکل میگیرد. در واقع، شکل نهایی ناف وابسته بـه نوع اتصال گیره مخصوص بـه ناف و همچنین شکل و فرم خاص شکم خواهد بود. با افزایش سن و ورود بـه سنین نوجوانی و جوانی، احتمالا شکل نهایی ناف را مشاهده خواهید کرد. برخی افراد که دارای ناف بیرون زده هستند یا از محل ناف خودشان رضایت ندارند، اقدام بـه انجام جراحی زیبایی ناف میکنند.

 

در این جراحی، پزشک متخصص جراحی پلاستیک اقدام بـه برش ناف و انتقال آن بـه محل جدید میکند. گاهی نیز، پزشک با کم یا زیاد کردن پوست اطراف ناف، برجستگی آن را محو میکند. این روزها این جراحی بـه همراه جراحی ابدومینوپلاستی انجام میشود.

 


مطالب مشابه: عجیب ترین عمل جراحی های اشتباه در سراسر جهان «عکس»


 

5. جراحی زیبایی پاشنه پا برای قد بلند

جراحی زیبایی پاشنه پا برای قد بلند

 

یکی از جراحی های‌ زیبایی عجیب که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، جراحی پاشنه پا برای قد بلند است. تصور کنید که در گذشته افراد برای قد بلند بـه نظر رسیدن، کفش‌های‌ پاشنه دار و لژ دار را انتخاب می‌کردند. فشار ناشی از این کفش‌ها موجب شد تا بسیاری از افراد تصمیم بـه ایجاد لژ طبیعی در پاشنه پا کنند!

 

با این اقدام بدون پوشیدن هیچ کفش و صندلی، میتوانند چند سانتی متر بلندتر بـه نظر برسند. جراحی زیبایی پاشنه پا، با افزودن بافت خاص یا فیلر بـه پاشنه پا، انجام میشود. جراحی‌های‌ عجیب و غیراصولی معمولاً توسط بهترین پزشک جراحی پلاستیک انجام نمیشود.

 

6. جراحی زیبایی چال لپ

جراحی زیبایی چال لپ

عجیب ترین عمل های زیبایی

 

این روزها در شبکه‌های‌ اجتماعی، چال لپ بسیار مورد توجه قرار میگیرد! زیبایی و جذابیت افراد دارای چال لپ طبیعی موجب شده است تا جراحی زیبایی چال لپ نیز، محبوب شود. در این روش از عمل زیبایی ، پزشک اقدام بـه ایجاد حفره در لپ میکند.

 

با این اقدام چال لپ در زمان خنده ایجاد می گردد. گاهی نیز، پزشک اقدام بـه ایجاد بخیه یا پیرسینگ در ناحیه چال لپ میکند. بعد از مدتی این بخیه با پیرسینگ جدا میشود و چال لپ غیرطبیعی در لپ ایجاد می گردد. این روزها با جراحی بوکال فت، جراحی چال لپ نیز انجام میشود.

 

7. جراحی زیبایی زبان ماری

جراحی زیبایی زبان ماری

 

یکی از بدترین جراحی های‌ زیبایی که میتوان بـه عنوان ترسناک ترین جراحی زیبایی از آن نام برد، عمل زبان ماری است! در این جراحی زیبایی که از نظر زیبایی پلاس هیچ زیبایی در آن وجود ندارد، زبان فرد بـه دو قسمت برش داده میشود. این اقدام تکلم فرد را دچار مشکل می‌کند.

 

برخی فرقه‌ها و تفکرات مسموم طرفدار چنین جراحی‌های‌ آسیب‌زایی هستند که هیچ اثری از زیبایی در آن دیده نمی‌شود. زبان این افراد بعد از عمل زبان ماری، شبیه بـه نیش مار می‌شود و ظاهری ترسناک بـه خود میگیرد.

 

8. عمل زیبایی شیطان پرستی

عمل زیبایی شیطان پرستی

 

برخی از افراد هستند که خود را بـه شکل های‌ عجیب و غریب در می اورند که جذاب بـه نظر برسند. برخی ها بر این باورند که کسانی که این عمل های‌ زیبایی را انجام میدهند شیطان پرست هستند اما تحقیقات نشان داده است که افرادی هم بوده است که از روی علاقه شخصی دست بـه این کار زده اند.

 

9. بریدن انگشت کوچک پا

بریدن انگشت کوچک پا

 

شاید باور این حرف برای شما سخت باشه ولی یکی از خطرناک ترین عمل ها زیبایی بریدن انگشت کوچک پا است. افراد برای جذابیت و پوشیدن راحت تر کفش بـه مراکز زیبایی مراجعه میکنند. آنها می‌خواهند که پایشان در کفش ها مهمانی و پاشنه بلند راحت تر باشد و همچنین کوچک تر بـه نظر برسد.

 


مطالب مشابه: دکتر جراحی که خودش را عمل کرد «+عکس»


 

در پایان

عمل‌های‌ زیبایی در همه ی ی جا وجود دارد، اما بـه نظر میرسد برخی افراد بـه انجام این عمل‌ها در تعداد زیاد اعتیاد دارند. با اینکه پزشکان بار‌ها از عواقب منفی انجام این عمل‌ها صحبت کرده‌اند، اما بـه نظر میرسد علاقه بـه دیده شدن و در مرکز توجه بودن تا اندازه‌ای آن‌ها را درگیر کرده که حاضرند هر ریسکی را بپذیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو