بیوگرافی نیلوفر بهبودی مدل جذاب ایرانی؛ درباره دستگیری و مهاجرت از ایران و زندگی شخصی او

بیوگرافی نیلوفر بهبودی مدل جذاب ایرانی؛ درباره دستگیری و مهاجرت از ایران و زندگی شخصی او


منبع: تاپ ناز

5

1402/7/1

15:49


بیوگرافی نیلوفر بهبودی مدل جذاب ایرانی؛ درباره دستگیری و مهاجرت از ایران و زندگی شخصی او

ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم تا زندگی شخصی و حرفه‌ای نیلوفر بهبودی مدل و بلاگر معروف ایرانی را برای شما زیر ذره‌بین ببریم. پس تا آخر همراه تاپ ناز باشید تا درباره این مدل ایرانی بیشتر بدانید.

تولد

نیلوفر بهبودی در 31 خرداد 1374 در شهر بندرعباس متولد شده است.

خانواده

پدر نیلوفر بهبودی ترک و اهل تبریز است و مادرش اهل میانه، او یک خواهر کوچکتر بنام زهرا دارد که با نام نازنین بهبودی در فضای مجازی شناخته میشود.

تحصیلات

نیلوفر بهبودی فارغ التحصیل رشته معماری می باشد، و طبق گفته خودش 4 ترم را در دانشگاه گذرانده است.

آغاز مدلینگ

آغاز مدلینگ

نیلوفر  با انتشار عکس های خود در فیسبوک توجهات رو به خود جلب و سپس بعنوان مدل لباس با مزون های کوچک روسری و مانتو شروع به همکاری کرد و توانست در مدت کوتاهی توجهات را به خود جلب کند.

دستگیری و مهاجرت از ایران

نیلوفر  بهبودی نهایتا بخاطر فعالیت خارج از عروف خود در 18 بهمن 1394 وقتی 24 ساله بود به همراه 7 چهره شاخص مدلینگ توسط پلیس امنیت بازداشت شد. از مدل های معروف میتوان به «ملیکا زمانی» ، «دنیا مقدم» ، «شبنم مولوی» ، «الناز گلرخ» ، «حمید فدایی» و «الهام عرب» اشاره کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی کیمیا حسینی مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و شغل وی

مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه

نیلوفر بهبودی پس از تعهد و جریمه نقدی و عدم انجام فعالیت آزاد شده و برای ادامه فعالیت مدلینگ خود به ترکیه مهاجرت کرد.

فعالیت در ترکیه

فعالیت در ترکیه

نیلوفر در مدت اقامت خود در ترکیه با ساختن دابسمش های بامزه توانست حسابی معروف شده و فالور های زیادی جذب کند. او در کنار این کار با مزون های لباس و شرکت های مدلینگ نیز همکاری میکرد.

دیگر فعالیت های نیلوفر

دیگر فعالیت های نیلوفر

نیلوفر در زمان اقامت در ترکیه با کشور های دیگر همچون امارات و دیگر کشور های حوزه خلیج فارس نیز همکاری میکرد و در فضای مجازی خود به صورت گسترده تبلیغات میکرد. نیلوفر پس از مدتی به ایران برگشت.

مطلب مشابه: بیوگرافی الناز گلرخ جذاب ترین مدل ایرانی؛ از ماجرای دستگیری و مهاجرت تا موفقیت او

نیلوفر اکنون در ایران چه کاری انجام میدهد؟

نیلوفر اکنون در ایران چه کاری انجام میدهد؟

به گفته نیلوفر،  هم اکنون شغل مشاوره تبلیغاتی را در یک شرکت برعهده دارد و آرزو دارد در آینده برند مخصوص خودش را که در زمینه مانتو است را به ثبت برساند و برای خوش کار کند.

زندگی شخصی

رابطه با علی حلافی مدل و شاخ مجازی

رابطه با علی حلافی مدل و شاخ مجازی

نیلوفر در اولین رابطه علنی خود با علی حلافی مدل، فیتنس کار وارد رابطه شد. رابطه این دو مدتی در جریان بود اما بعد از مدتی به جدایی انجامید. دلیل این جدایی هرگز عنوان نشد. لازم به ذکر هستیم که علی حلافی هم اکنون از شاخ های فضای مجازی است.

مطلب مشابه: بیوگرافی سارا شاهی مدل ایرانی معروف؛ از دختر شایسته شدن تا گلوله به سر خوردن!

رابطه با بهادر عرفانی

رابطه با بهادر عرفانی

از دیگر رابطه های نیلوفر میتوان به رابطه او با بهادر عرفانی کی از شاخ های معروف مجازی اشاره کرد که به شدت بر سر زبان ها افتاد و مدتی هم ادامه داشت، حتی شایعه ازدواج این دو نیز مطرح شد اما طولی نکشیده این رابطه به جدایی انجامید.

ازدواج

نیلوفر بعد از بهادر عرفانی مدتی با کسی وارد رابطه نشد تا اینکه بعد از مدتی با شخصی بنام سینا که اطلاعات زیادی از او در دسترس نست وارد رابطه شده و در نهایت در سال 1399 با او ازدواج کرد.

بچه‌دار شدن

بچه‌دار شدن

فرزند اول نیلوفر و سینا پسری بنام میکائیل بود که در 25 خرداد 1400 متولد شد. نیلوفر با پستی تولدش پسرش را اعلام کرده و گفت که بینهایت خوشحال است از تولد فرزندش. نیلوفر همچنین اعلام کرد که حداقل 3 فرزند دیگر نیز میخواهد تا در زمان پیری تنها نمانده و دوروبرش شلوغ باشد.

افشای خبر طلاق

نیلوفر بهبودی بعد از مدتی که عکس های همسرش را از صفحه اینستاگرام پاک کرده بود در نهایت 27 فروردین 1401 خبر داد قرار است از همسرش طلاق بگیرید او خطاب به کسانی که مدام خبر شوهرشو میگرفتند نوشت: من شوهر ندارم میخوام طلاق بگیریم ، دست از سرم بردارید ، چند ماهه دارم سکوت می کنم ، بچمم تنهایی دارم بزرگ می کنم و خیلی خوب هم از عهده اش بر میام و اضافه کرد که میخواهد فقط در آرامش باشد. وی همچنین عکسی هایی از ضرب و شتم خود را منتشر داد و از مشکلات جسمی ایجاد شده به وی در زمان متاهلی گفت.

مطلب مشابه: بیوگرافی دنیا جهانبخت؛ خودکشی، رابطه با آشپز معروف، دستگیری و بازگشت به ایران!

پشیمان از ازدواجش

پشیمان از ازدواجش

زمانی که وارد رابطه شدم 22 سالم بود، اندازه گوسفند هم بارم نبود ، الان که دارم تو یه مسیر تازه قدم میزارم 26 ساله و مدتی دیگر 27 سالم می شود. نیلوفر همچنین عنوان کرد: الان همه چی برای من فرق کرده ، هر چیزی هم قرار باشه پیش بیاد ، خودش پیش میاد ، هیچکس از آینده خبر ندارد.

هیچکس باور نمیکرد متولد 1374 هستم!

بسیاری از افراد حرفم را باور نمیکردند و در فضای مجازی کامنت هایی درباره دروغ گفتن من درباره سنم مینوشتن  تا اینکه تصویر شناسنامه‌ام را منتشر کردم و صحت حرف هایم تائید شد.

خواهرم بهترین دوستم است

خواهرم بهترین دوستم است

نیلوفر به گفته خودش بهترین دوستش را خواهرش نازنین میداند و در باره خواهرش میگوید: داشتن خواهر می تواند هم بهترین رفیق باشد هم در عین حال لج در آرترین آدم زنگیت باشد.

خواهر نیلوفر بهبودی کیست

نازنین بهبودی خواهر نیلوفر می باشد که او هم مثل خودش مدل و فشن شوی مشهور ایرانی است که با هم دیگر نیز همکاری داشته اند.

مطلب مشابه: بیوگرافی طلا گلزار مدل معروف ایرانی؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و خودکشی او!

الگوی مدلینگ نیلوفر بهبودی

الگوی مدلینگ نیلوفر بهبودی

من از زمان کودکی همیشه فشن شوها را پیگیر می کردم و یکی از مدل های مورد علاقه ام «آدریانا لیما» مدل برزیلی می باشد که همیشه پیگیرش هستم. من همچنین از دیگر مدل ها مثل ایرینا شایک، جی‌جی حدید نیز خوشم می‌آید و همیشه پیگیر فعالیتشان هستم.

بازیگران مورد علاقه‌ام

بازیگران مورد علاقه‌ام

در میان بازیگران خانم مگان فاکس بازیگر آمریکایی و در بین آقایان نیز «دنیل کریگ» بازیگر سری فیلم های جیمز باند را دوست دارم و فیلم هایشان را دنبال می کنم ولی در کل به شدت سینما را پیگیری میکنم.

مطلب مشابه: بیوگرافی مه لقا جابری مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و رابطه با بازیگر ترک

فعالیت در فضای مجازی

فعالیت در فضای مجازی

نیلوفر علاقه خاصی به مسافرت کردن دارد و بیشترین سرگرمی اش آرایش کردن و عکس سلفی گرفتن است. او به شدت در فضای مجازی فعالیت میکند و لایف استایلش را با طرفدارانش به اشتراگ میگذارد.

جراحی زیبایی

نیلوفر ابایی از گفتن اقدامات تزریق ژل لب و صورت خود ندارد و ویدیوهای اینکار رو نیز منتشر کرده است او همچنین عمل بینی و زاویه سازی صورت هم کرده است.

علایق

علایق

نیلوفر عنوان کرده است که در کنار علاقه به خرید و مسافرت مشغول یادگیری پیانو هست و سه سگ خانگی دارد که می گوید حس مسئولیت را با نگهداری این حیوانات یاد گرفته است.

اینستاگرام نیلوفر بهبودی

نیلوفر بهبودی در اینستاگرام 361 هزار دنبال کننده دارد و اغلب عکس های شخصی ، لایف استایل از زندگی، عکس های فرزندش، ماشین های گران قیمتش پخش کرده و به تبلیغات نیز مشغول است و با این کار طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو