بهتاش فریبا الان کجاست؟

منبع: نم نمک

4

1402/10/10

18:55


یک پیشکسوت استقلال گفت : فقط 3 امتیاز بازی با پیکان برای استقلال اهمیت داشت تا در صدر باقی بماند.

بهتاش فریبا الان کجاست؟

فریبا : 3 امتیاز این دیدار اهمیت زیادی برای استقلال داشت

بهتاش فریبا ، در ارزیابی از بازی استقلال برابر پیکان اظهار کرد : نیمه اول استقلال خوب بازی نکرد ، نه هافبک داشتیم نه فروارد. البته با تشخیص کادر فنی در نیمه دوم تغییراتی انجام شد که همین مساله سبب شد تا تیم شکل بگیرد که بعد از این تغییرات بازیکنان هم پاس بیش تر دادند و هم موقعیت ایجاد کردند و با زدن گل بازی را به نفع خود پایان دادند.

بهتاش فریبا الان کجاست؟

بهتاش فریبا الان کجاست؟

او افزود : بعضی از بازی ها در مقطعی از فصل اصلا مهم نیست که چطور بازی کنید؛ فقط 3 امتیاز بازی مهم است که این دیدار از این نوع بازی ها بود که 3 امتیاز آن برای استقلال اهمیت زیادی داشت تا از صدرنشینی عقب نشینی نکنید و در صدر باقی بماند تا در نیم فصل دوم ببینیم شرایط چگونه برای استقلال رقم خواهد خورد.

فریبا اضافه کرد : در نیمه دوم موقعیت زیادی برای گل زدن داشتیم که در نهایت بازی 2 بر یک به پایان رسید. امتیاز این دیدار برای استقلال خیلی مهم بود که موفق به کسب 3 امتیاز این بازی شد.

وی در ارزیابی از تیم پیکان خاطرنشان کرد : تیم پیکان در نیمه اول خوب پرس می کرد به طوری که پاسکاری بازیکنان استقلال از 3 تا به 4 تا نمی رسید. بیرون رفتن از پرس هم شرایط خودش را دارد ، نیمه اول به شکلی بود که بازیکنان استقلال نمی توانستند از زیر پرس حریف خارج شوند.

فریبا خاطرنشان کرد : یکی از ویژگی های خوب نکونام این است که با هیچ کدام از بازیکنان رودرواسی ندارد و اگر بهترین بازیکن تیمش عملکرد خوبی نداشته باشد سریع عوضش می کند. این قدر بازیکن خوب داریم که فاصله بازیکنان نیمکت نشین با داخل زمین انگشت شمار است. وقتی تغییرات در وسط زمین انجام شد هم صاحب موقعیت و هم گل شدیم و به شکل دیگری توانستیم از زیر پرس حریف خارج شویم و با حرکت هایی که فوروارد ما انجام دادند توانستیم به گل دست پیدا کنیم.

این پیشکسوت استقلال گفت : با توجه به این که بازی ها به مدت 40 روز به دلیل جام ملت ها به تعویق می افتد برای تیم هایی که مصدومان زیادی دارند فرصت خوبی ایجاد می شود تا هم ریکاوری خوبی داشته باشند و هم بازیکنان مصدوم به بازی برگردند.

وی افزود : نیم فصل تیم ها فرصت دارند تا بازیکن بگیرند که تصور می کنم استقلال نیز نیاز به جذب 3 تا 4 بازیکن دارد. تا جایی که شنیدم نکونام نیز به باشگاه لیست داده که برای تقویت تیم چند بازیکن جدید برای نیم فصل دوم جذب کند.

فریبا در پایان گفت : وقتی بازی را در نیم فصل با برد تمام می کنید در روحیه و خاطره بازیکنان باقی می ماند ، 40 روز تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای استقلال است که پس از یک هفته استراحت به کار بدنسازی بپردازند تا شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشند.


بیوگرافی بهتاش فریبا

بهتاش فریبا متولد 22 بهمن 1334 در تهران بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو