مهدی مهدی پور الان کجاست؟

منبع: نم نمک

2

1402/9/24

13:09


هافبک تیم استقلال با انتقاد از مجریان صداوسیما گفت : صداوسیمای یک مملکت جای نمک ریختن و دلقک بازی نیست.

مهدی مهدی پور الان کجاست؟

مهدی پور : خدا را شکر حق استقلال دوباره ضایع نشد/ صداوسیما جای دلقک بازی نیست!

به گزارش نم نمک ، مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال پس از تساوی داربی 102، با حضور در جمع خبرنگاران راجع به این بازی گفت : نیمه اول پرسپولیس بیشتر توپ را در اختیار داشت اما موقعیت چندانی به آن ها ندادیم. برنامه ما این بود که اگر آن ها توپ را هم داشتند موقعیتی به این تیم ندهیم که فکر می کنم همین اتفاق هم افتاد و به آن ها موقعیت چندانی ندادیم.

مهدی مهدی پور الان کجاست؟

مهدی مهدی پور الان کجاست؟

او ادامه داد : آن ها فقط یک ضربه ایستگاهی داشتند و در ادامه و خصوصا نیمه دوم روند بازی به گونه ای بود که می توانستیم به گل برسیم اما در یک موقعیت نه چندان خطرناک اشتباه کردیم و گل زدند که کار برای ما سخت شد. 

هافبک استقلال با انتقاد از مجریان صداوسیما گفت : صدا و سیمای یک مملکت جای مسخره بازی و دلقک بازی نیست. مجری نمی تواند درباره استقلال با تمسخر صحبت کند و نمک بریزد. صحبت های او اصلا در شان صدا و سیما نبود. فکر می کنم گفته بودند که بازیکنان استقلال VAR را هم می بینند که خوشبختانه امروز VAR بود و خداراشکر که ما VAR را دیدیم که چه شد. اگر نمی دیدیم باز هم حق استقلال ضایع می شد.

او با انتقاد از داوری بازی گفت : با همه احترام به داور بازی ، فکر می کنم که باز هم یک پنالتی ما سوخت چون مدافع پرسپولیس دست راست پیمان بابایی را کاملا گرفته بود و نگذاشت او ضربه بزند. از نظر من صد درصد پنالتی بود و خداراشکر حداقل VAR بود حق ما باز هم ضایع نشد. دو سال است که ما می گوییم VAR را بیاورید ، نه تنها برای داربی ، بلکه در همه بازی ها باید باشد.

مهدی پور با اشاره به اشتباهات داوری در داربی های سال های گذشته نیز گفت : شما داربی های گذشته را ببینید که اگر VAR بود چقدر نتایج فرق می کرد. صحنه رودی ژستد دو سال قبل ، پای وحید امیری دوست خوب من که پای مهدی قایدی را زد ، توپی که به دست گولسیانی خورد در داربی پارسال و ... ، اگر در همه این بازی ها VAR بود نتایج خیلی فرق می کرد و روی قهرمانی ها هم تاثیرگذار بود.

او در پایان تاکد کرد : من این صحبت را از طرف همه بازیکنان استقلال انجام می دهم ، اگر برخورد در شانی با این مجریان صدا و سیما نشود ، بازیکنان استقلال دیگر با هیچ دوربینی از صدا و سیما صحبت نمی کنند.


بیوگرافی مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور متولد 29 بهمن 1372 در اصفهان بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک میانی بازی می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو