بیوگرافی امیرحسین شریفیان و همسرش خاطره قره داغی

بیوگرافی امیرحسین شریفیان و همسرش خاطره قره داغی


منبع: نم نمک

5

1402/11/30

09:54


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل امیرحسین شریفیان مدیرعامل شرکت کوروش کمپانی به همراه عکس های خانوادگی و شخصی امیرحسین شریفیان و امیرحسین شریفیان اهل کجاست و امیرحسین شریفیان ویکی پدیا و پیج امیرحسین شریفیان و امیرحسین شریفیان کجاست و امیر حسین شریفیان و امیرحسین شریفیان اینستاگرام و همسر امیر حسین شریفیان و پیج امیرحسین شریفیان کوروش کمپانی با شما در نم نمک خواهیم بود.

بیوگرافی امیرحسین شریفیان و همسرش خاطره قره داغی

زندگینامه امیرحسین شریفیان و همسرش(Amirhossein Sharifian)

  • نام اصلی : امیرحسین شریفیان
  • متولد : 21 آذر 1375 خلخال
  • زمینه فعالیت : تجارت موبایل
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد امیرحسین شریفیان : 185 سانتیمتر
  • والدین : شیرین مشیری
  • همسر : خاطره قره داغی

بیوگرافی کامل امیرحسین شریفیان

امیرحسین شریفیان متولد 21 آذر 1375 در شهرستان خلخال اردبیل مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» است.

بیوگرافی امیرحسین شریفیان و همسرش خاطره قره داغی

بیوگرافی امیرحسین شریفیان و همسرش خاطره قره داغی

امیرحسین شریفیان - Amirhossein Sharifian

امیرحسین شریفیان - Amirhossein Sharifian

وضعیت ازدواج و همسر امیرحسین شریفیان

امیرحسین شریفیان سالها پیش با خاطره قره داغی ازدواج کرده و متاهل است.

امیرحسین شریفیان

کلاهبرداری با کوروش کمپانی

شرکت کوروش پردازان آی سا (با نام تجاری کوروش کمپانی) ، شرکتی بود که در بهمن 1402 خبر کلاهبرداری آن از طریق فروش گوشی آی فون منتشر شد و مدیر این مجموعه از کشور متواری گردید. براساس تصاویر منتشرشده او ظاهراً به ترکیه یا دبی فرار کرده است.برآورد های متفاوتی از مقدار بدهی این شرکت تخمین زده شده است.

این شرکت که در حوزه بازرگانی تلفن همراه فعالیت داشت ، مدعی بود آیفون را (که بین 35 تا 40 میلیون تومان در بازار دادوستد می شد) از طریق حذف واسطه ها به قیمت 20 میلیون تومان (نصف قیمت جهانی آن) به دست مصرف کننده می رساند و در این خصوص تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی کلید زده بود.

امیرحسین شریفیان

چه کسانی برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند؟

در تبلیغات منتشر شده برای کوروش کمپانی نیز نام های آشنای بسیاری به چشم می خورد. نام هایی گرچه اسامی شان پس از فرار مدیرعامل این شرکت به خارج از کشور و اطلاع مردم از کلاهبرداری این شرکت از بخش هایلایت «چهره ها» در اینستاگرام این شرکت حذف شد ،

امیرحسین شریفیان

اما همچنان با جستجویی ساده در فضای مجازی قابل مشاهده است. اسامی بازیگران ، ورزشکاران و بلاگرهایی نظیر علیرضا بیرانوند ، اکبر عبدی ، نیوشا ضیغمی ، فاطمه گودرزی ، حسین کنعانی زادگان ، احمد ایراندوست ، حسن ریوندی ، محسن ابراهیم زاده ، منوچهر هادی ، یوسف تیموری ، سیدجواد هاشمی ، رضا شفیعی جم ، مهدی مهدی پور ، بهرنگ علوی ، الهام حمیدی ، محسن افشانی ، متن ستوده ، هادی ساعی ، نیما شاهرخ شاهی ، محمد امین کریم پور ، محمد معماریان ، صادق سپدرودی (صادق بوقی) ، هادی چوپان ، مریم مومن ، خواهران منصوریان و ... در میان تبلیغ کنندگان این شرکت به چشم می خورد.

امیرحسین شریفیان

واکنش سلبریتی ها

به دنبال راه اندازی این صفحه ها و بالا گرفتن انتقادات ، برخی از این چهره ها به این موضوع واکنش نشان دادند. محسن افشانی بازیگر صداوسیما با انتشار ویدیویی در واکنش به این موضوع گفت : «اگر مدیر این شرکت متواری شده ، به ما که تبلیغش را کرده بودیم ربطی ندارد.» الهام حمیدی ، بازیگر ، بابت تبلیغ این شرکت از مردم ایران عذرخواهی کرد و تأکید کرد که فریب خورده است.

امیرحسین شریفیان و علیرضا بیرانوند

امیرحسین شریفیان و علیرضا بیرانوند

واکنش امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی

ویدیویی از نخستین مصاحبه امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی منتشر کرده که شخص شریفیان آن را پس از فرار از ایران و انتشار خبر دستگیری پدرش به عنوان همدست خود منتشر کرده است.

وی در این مصاحبه که با یکی از پروژه بگیران بدنام مقیم آلمان صورت گرفته ، ادعاهایی را در دفاع از خود مطرح کرده است.

او در بخشی از این مصاحبه رقم بدهکاری این کمپانی به مردم را حدود 130 الی 150 میلیارد تومان برآورد کرد.

شریفیان همچنین مدعی شد که اموال داخل این کمپانی توسط مردم ربوده شده و کارمندان این شرکت تا روز ورود مردم به این ساختمان در محل کارشان حضور داشته اند و حتی از سوی مالباختگان تهدید شده اند!

وی همچنین در جای دیگری هر نوع همکاری پدرش را رد کرده و از توقیف اموال و املاک خود گفته است.

شریفیان در ادامه مصاحبه ، ضمن دفاع از بازیگران و چهره های معروفی که مبلغ این کمپانی بودند ، تلاش کرد با پیش کشیدن موضوعات دیگر این پرونده را به حاشیه ببرد.

وی مبلغ پرداختی به سلبریتی ها که تعدادشان را 500 تن برآورد کرد ، یک الی 20 میلیون تومان اعلام کرد؛ ادعایی که توسط مصاحبه کننده مورد تردید قرار گرفت.

مالک کوروش کمپانی در جایی از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چه راه حل پیشنهادی برای رسیدن مردم به پولشان دارد ، بار دیگر موضوع توقیف اموالش را پیش کشید و حتی مدعی شد که حاضر است به شرط عدم بازداشت به ایران بازگردد!

امیرحسین شریفیان


منابع : نم نمک | امیرحسین شریفیان اینستاگرام/ امیرحسین شریفیان فیسبوک/hldvpsdk avdtdhk /صفحه شخصی امیرحسین شریفیان/امیرحسین شریفیان ویکی پدیا/ امیرحسین شریفیان تلگرام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو