محمدحسین کنعانی زادگان الان کجاست؟

منبع: نم نمک

1

1402/10/29

19:47


وزیر ورزش قطر مهمان ویژه تمرین پنجشنبه شب تیم ملی فوتبال بود. در این تمرین دخالت مدافع تیم ملی در چالش حمید مطهری با اعتراض مربیان تیم ملی همراه شد.

محمدحسین کنعانی زادگان الان کجاست؟

کنعانی زادگان صدای مربیان تیم ملی را درآورد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایسنا از قطر ، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با هنگ کنگ از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) به وقت تهران در زمین شماره دو کمپ الریان برگزار شد.

محمدحسین کنعانی زادگان الان کجاست؟

محمدحسین کنعانی زادگان الان کجاست؟

پیش از آغاز این تمرین مهدی محمدنبی ، سرپرست تیم ، در چالش ضربه زدن از زاویه کاملا بسته با حمید مطهری ، مربی تیم ملی ، شرکت کرد. در ادامه نیز دو عضو دیگر کادر فنی یعنی علی اصغر قربانعلی پور و آندرانیک تیموریان به رقابت با حمید مطهری در این چالش پرداختند. نکته جالب این بود در زمان ورود ضربه این مربیان به درون دروازه حسین کنعانی زادگان مانع این امر شد که اعتراض قربانعلی پور و تیموریان را در پی داشت.

لورفتن توپ توسط سردار آزمون در زمان بازی های دستگرمی ملی پوشان سبب شد مهدی قایدی و علیرضا بیرانوند به شوخی سمت مهاجم تیم ملی هجوم آورده و لباس او را از تنش خارج کنند.

مهدی ترابی که بازی با هنگ کنگ را از دست داده است ، همراه با سایر نفرات در کارهای کششی و آقاوسط شرکت کرد اما شجاع خلیل زاده پس از چند دور نرم دوی ، تمرین های اختصاصی را زیر نظر مربی بدنساز تیم پیگیری کرد.

پس از تمرینات کششی ملی پوشان تمرین آقاوسط را انجام دادند.

وزیر ورزش قطر مهمان ویژه تمرین پنجشنبه شب تیم ملی فوتبال بود.


بیوگرافی محمدحسین کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی زادگان متولد 3 فروردین 1373 در بندر ماهشهر بازیکن فوتبال اهل ایران است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو