نتیجه بازی دربی استقلال و پرسپولیس(دربی 102) + حواشی

منبع: نم نمک

1

1402/9/23

18:31


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، بازی پرسپولیس استقلال تهران و دربی پایتخت و نتیجه شهرآورد پرسپولیس تهران و استقلال و نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال و گزارش دیدار پرسپولیس و استقلال و حواشی بازی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی و بازی پرسپولیس و استقلال در جام باشگاههای آسیا و اسامی بازیکنان بازی استقلال و پرسپولیس و اخطاری ها و اخراجی ها و مربیان بازی پرسپولیس و استقلال را در نم نمک ببینید.

نتیجه بازی دربی استقلال و پرسپولیس(دربی 102) + حواشی

گزارش و نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس 1 - 1 استقلال

نتیجه بازی دربی استقلال و پرسپولیس(دربی 102) + حواشی

نتیجه بازی دربی استقلال و پرسپولیس(دربی 102) + حواشی

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی 102 پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ، این مسابقه حساس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا ، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته پنجم (معوقه) از بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفتند. این در حالی است که لیگ برتر 12 هفته را پشت سر گذاشته و قبل از شروع این دیدار شاگردان جواد نکونام از 11 بازی 24 امتیاز به دست آورده و صدرنشین هستند و شاگردان یحیی گل محمدی نیز از 10 بازی ، 20 امتیاز را کسب کرده و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

اطلاعات کلی بازی

گل ها : امید عالیشاه دقیقه 77 (پرسپولیس) ، کوین یامگا 6+90 (استقلال)

کارت زرد : امید حامدی فر ، روزبه چشمی و حردانی (استقلال) ، سعید صادقی ، امید عالیشاه (پرسپولیس)  

کارت قرمز : -

ترکیب پرسپولیس : علیرضا بیرانوند ، گئورگی گولسیانی ، علی نعمتی ، مسعود ریگی ، محمدحسین کنعانی زادگان ، سروش رفیعی (محمد عمری) ، مهدی ترابی (امید عالیشاه) ، میلاد سرلک ، دانیال اسماعیلی فر (وحدت حنانوف) ، شهاب زاهدی (نبیل باهوی) و سعید صادقی (فرشاد فرجی).

ترکیب استقلال : سیدحسین حسینی ، سعادت حردانی ، روزبه چشمی ، امید حامدی فر ، آرمین سهرابیان (زبیر نیک نفس) ، کوین یامگا ، آرش رضاوند ، مهدی مهدی پور (آرمان رمضانی) ، گوستاوو بلانکو ، مهرداد محمدی (پیمان بابایی) و ابوالفضل جلالی.

نیمه اول :

دقیقه سوم : یک خطا از سمت راست استقلال برای آبی پوشان به دست آمد که مهدی پور توپ خطرناکی را روی دروازه فرستاد و پس از آنکه ضربه سهرابیان به سمت دروازه بیرانوند موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد اما مهرداد محمدی در آفساید قرار گرفت و موقعیت خوبی برای استقلال از دست رفت.

دقیقه هفتم : موقعیت مشابهی اینبار برای سرخپوشان رقم خورد که مهدی ترابی توپ خیلی خطرناکی را به سمت دروازه استقلال فرستاد و علی نعمتی با ضربه سر موقعیت صد در صدی گل را ایجاد کرد اما حسینی دو بار پیاپی مانع از گل شدن توپ توسط نعمتی شد؛ نعمتی ضربه دوم خود را با شوت به سمت دروازه استفلال

در این صحنه با توجه به موقعیت مشکوک ایجاد شده داور صحنه را از مانیتور VAR دید اما صحنه خطای منجر به پنالتی روی شهاب زاهدی از سوی آرمین سهرابیان پنالتی اعلام نشد.

دقیقه 14: یک موقعیت بسیار خطرناک در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که آفساید گرفته شد.

دقیقه 15: یک موقعیت خطرناک روی دروازه استقلال رقم خورد که با خطای زاهدی روی حسینی ، توپ به آبی پوشان رسید.

دقیقه 19: شوت سروش رفیعی با فاصله از بالای دروازه استقلال روانه اوت شد.

دقیقه 26: حسینی سانتر خطرناک اسماعیلی فر را دفع کرد تا مانع از گلزنی سرخپوشان شود.

دقیقه 27: دو شوت ترابی و صادقی توسط مدافعان استقلال دفع شد و راهی به سمت دروازه استقلال پیدا نکرد.

دقیقه 36: در این دقیقه توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به دست ترابی برخورد کرد که از سوی کمک داوران اتاق ویدیویی صحنه مربوطه خطا اعلام نشد.  

دقیقه 39: توپی از سوی حردانی به روی دروازه بیرانوند ارسال شد و استقلالی ها معتقد بودند که روی بلانکو از سوی کنعانی زادگان خطای پنالتی رخ داده است اما داور چنین اعتقادی نداشت و اعتراض استقلالی ها بی ثمر ماند.

دقیقه 44: بلانکو در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما نتواست روی توپ سوار شود و ضربه ای را روانه دروازه علیرضا بیرانوند کند.

* در نیمه نخست از سوی داور مسابقه 3 دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

دقیقه 47: در این دقیقه بیرانوند دچار یک اشتباه فاحش شد اما شانس آورد که استقلالی ها نتواسنتند از این موقعیت استفاده کنند. پس از آن هم یامگا سانتر خوبی را ارسال کرد اما اینبار دروازه بان پرسپولیس به خوبی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 48: کرنر ارسالی از سوی مهدی پور موقعیت بسیار خطرناکی را ایجاد کرد اما سهرابیان در موقعیت آفساید قرار داشت.

نیمه دوم

دقیقه 47: توپ ارسالی از سوی یامگا به محوطه جریمه پرسپولیس و مهرداد محمدی رسید اما این بازیکن در حالی که موقعیت خوبی برای گلزنی داشت توپ را با فاصله بیرون زد و این موقعیت برای شاگردان جواد نکونام از دست رفت.

دقیقه 56: توپ ارسالی بسیار خطرناکی از سوی آرش رضاوند روی دروازه پرسپولیس ارسال شد اما مهرداد محمدی باز هم نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ به همان شکل در دستان علیرضا بیرانوند آرام گرفت.

دقیقه 60: کرنر ارسالی از سوی مهدی پور با ضربه سر بلانکو همراه شد اما بیرانوند با کار سختی برای جمع کردن توپ روبرو نشد.

دقیقه 61: به نظر می رسید حامدی فر روی زاهدی فر مرتکب خطای منجر به کارت زرد یا قرمز شده است اما داور بازی اعلام کرد که هیچ نکته ای در این خصوص از سوی اتاق کمک داور ویدیویی به وی اعلام نشده است و به همین دلیل نیز مسابقه دو تیم دنبال شد.

دقیقه 75: در شرایطی که عالیشاه موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه داشت اما اشتباه عجیبی داشت و توپ را به استقلالی ها پاس داد تا این فرصت از دست برود.

دقیقه 77: پاس عقب خطرناک استقلالی ها به حسینی کار دست استقلال داد و وی به سختی توپ را دفع کرد اما با توجه به اینکه از دروازه بیرون آمده بود توپ به عالیشاه رسید و وی با ضربه نوک پا قبل از اینکه دروازه بان استقلال بتواند در موقعیت مناسبی قرار گیرد توپ را به سمت دروازه شوت کرد تا گل اول مسابقه به ثمر برسد.

دقیقه 80: شوت خطرناک عالیشاه از کنار دروازه به بیرون رفت و در حالی که حسینی شانس فقط به توپ نگاه می کرد استقلال شانس آورد که توپ دیگر پرسپولیس به گل تبدیل نشد.

دقیقه 81: صحنه مشکوک روی پیمان بابایی به VAR رفت اما از سوی کمک داور ویدیویی پنالتی اعلام نشد. این صحنه با اعتراض نکونام و نیمکت استقلال به داور همراه شد.

* نیمه دوم این دیدار با اعلام 8 دقیقه وقت اضافه همراه شد.

دقیقه 90: توپ ارسالی از سوی حردانی با ضربه سر رمضانی همراه شد و در ادامه موقعیت خوبی برای بلانکو به دست آمد که آفساید اعلام شد.

دقیقه 2+90: تکل نعمتی روی رضاوند در محوطه جریمه پرسپولیس به VAR رفت و بنیادی فر برای بازبینی صحنه اقدام کرد و در نهایت این صحنه پنالتی اعلام شد.

6+ 90: یامگا ضربه پنالتی را سمت چپ دروازه پرسپولیس زد و موفق شد با فریب بیرانوند گل اول استقلال را به ثمر برساند.  

* این دیدار در دقیقه 12+90 به پایان رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو