فال روزانه امروز 11 دی 1402 | فال روزانه واقعی امروز چه می گوید؟

2

1402/10/11

10:06


فال روزانه امروز 11 دی 1402 | فال روزانه واقعی امروز چه می گوید؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. 

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید زیاد سر حال نیستید، اما با گذشت ساعات ابتدایی روز حالتان به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت. شما در انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید سعی و تلاش زیادی کرده و حتی برای انجام کارهای روزمره ای که علاقه ی چندانی به آنها ندارید هم انرژی زیادی را صرف خواهید کرد. بهتر است انرژی باارزش خود را برای کارهای پیش پا افتاده هدر ندهید و توان خود را برای انجام کارها و پروژه هایی که به آنها علاقه ندارید و نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت کنار بگذارید. دخل و خرجتان را هماهنگ کنید تا محتاج قرض و وام نشوید اکنون زمانی مهم برای اتخاذ تصمیمی مهم و تعیین کننده است که از مدتها قبل به ان می اندیشید اعتراف شخصی منجر به باز شدن درهای ارتباطی صادقانه بینتان می شود احساسات سرکوب شده تان را از وجودتان خالی کنید خود را آکاده شنیدن خبرهای غیر منتظره کنید رازی سر به مهر عاقبت بر ملا می شود.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز روزی بسیار خوب برای شروع هر گونه پروژه ای که شامل نوشتن و یا صحبت کردن باشد خواهد بود. انرژی های خلاق شما در اوج خود قرار دارند و موجی از ایده های جدید به سوی مغز شما هجوم خواهند آورد. صحبت های هیجان انگیزی که با برخی از دوستان نزدیک خود دارید انرژی شما را در سطح بالایی که دارد حفظ خواهد کرد. خودتان را برای مکالمات طولانی با تلفن و یا دیدار و مکالمه با دوستانتان آماده کنید. فاصله ی بین شما و اهدافی که به تازگی برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد اما نباید اجازه بدهید این فاصله شما را نا امید کند. معجزه زمانی در زندگیتان اتفاق میافتد که اصلا انتظارش را ندارید، سرانجام به تعادلی در زندگیتان رسیده اید که آرزویش را داشته اید، قول ها و وعده های خودرا فراموش نکنید و هرطور شده به آنها وفا کنید، از اینکه دیر به بعضی خواسته های خود رسیده اید خود را سرزنش نکنید، دایره دوستانتان را وسیع تر کنید، یک رنگی و خوشرویی شماست که شما را بین دیگران عزیز تر میکند.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

با این فشار کاری بسیار سنگینی که امروز دارد به شما وارد می شود و حجم کاری بسیار بالایی که در انتظارتان است و داشتن یک تفکر مثبت و امیدواری به آینده ممکن است کار سختی به نظر برسد. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از قبول مسئولیت وحشت دارند و نسبت به تعهدات خود احساس مسئولیت بسیار بالایی دارید، امروز تمرکز افکار و انرژیتان روی کارهایی که در دست انجام دارید کار دشواری خواهد بود و دائم یک چیزی پیدا خواهد شد که حواستان را پرت کند. شجاعت خود را حفظ کرده و اهداف بزرگی برای خود انتخاب کرده و تمام عزم و اراده ی خود را برای رسیدن به آنها به کار بگیرید. سفری غیر منتظره و پر برکت تغییری اساسی در روند فعلی زندگیتان ایجاد می کند از طریق تجدید دیدار با دوست یا همکاری قدیمی اوقاتی خاطرانگیز برای خود خواهید ساخت کدورتی قدیمی برطرف می شود پس از آن احساس می کنید که بار سنگینی از روی شانه هایتان برداشته شده.یکی از عزیزانتان به دنبال گوشی شنوا به سراغتان خواهد آمد او را از خود ناامید نکنید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید. حالا که وقت هست سر حوصله تمام گزینه های خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین را از میان آنها انتخاب کنید. از شخصى جواب نه مى شنوید نباید موجب پریشانى شما شود به خود اجازه دهید و فرصت رها شدن بدهید دورانى پر مشغله را تجربه خواهید کرد با فعالیت هاى جدید و سفرهاى متعدد سر گرم خواهید بود از نظر اجتماعى پیشرفتهاى چشمگیرى خواهید داشت ،اوقات بیشترى را با اعضاى خانواده سپرى کنید و قدر لحظه هاى با هم بودنتان را بدانید ،فریب زرق و برق چیزى را نخورید.

♌ فال روزانه متولدین مرداد

گاهی لازم است حتی اگر مطمئن باشید که گفته هایتان با مخالفت دیگران روبرو خواهند شد هم آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ماسکی که برای خودتان ساخته اید را کنار بگذارید و ایمان داشته باشید که خود واقعیتان بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید. شاید این طور به نظر برسد که مخفی نگه داشتن احساساتتان برای مدتی طولانی تر برایتان خیلی بهتر خواهد بود، اما این در واقع تنها بهانه ای برای فرار از رویارویی با واقعیت است و باید هر چه سریعتر با ترس های خود روبرو شوید. وارد مرحله جدیدی درحیطه کار یا تحصیلتان خواهید شد و ترقی و پیشرفت را تجربه خواهید کرد، به هیچوجه تحت تاثیر سخنان و اخباری که از گوشه و کنار می شنوید قرار نگیرید قبل از اطمینان ازصحت و درستیشان تصمیمی نگیرید، براحتی مبلغی بدست می آورید مراقب باشیدکه براحتی از دستش ندهید، به فکر سلامت خود باشید و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه ی گروهی باعث ایجاد شور و شوقی در تازه وجود شما خواهد شد و شما را به تعیین کردن اهدافی تازه برای خودتان تشویق خواهد نمود. شاید این اهداف شامل به کار گرفتن استعدادهایی شوند که تا پیش از این نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید و یا فکر می کرده اید زمان کافی برای پرداختن به آنها را ندارید. افرادی که در این جمع ها با آنها دیدار خواهید داشت ممکن است به شما وعده ی همکاری داده و به ادامه ی راه تشویقتان کنند. بیش از این درنگ نکنید! دست به کار شوید و کاری انجام دهید که علاوه بر آنکه حس خوبی که شما منتقل می کند. در رابطه با پیشنهادی به فکر فرو خواهید رفت.معجزه ای در زندگیتان به وقوع می پیوندد.اختلاف و کدورتهای خانوادگیتان برطرف میشود.هدیه ای به دستتان میرسد که بیشتر از حد تصورتان شما را شاد میکند .به عهدی که با دوستتان بسته اید وفادار بمانید .ولخرجی را کنار بگذارید. و به فکر آینده باشید .مشورت با دوستتان نشان دهنده ضعف و نا آگاهی شما نیست.

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز شما تمایل زیادی به حرف زدن ندارید، اما با این که چیز زیادی به زبان نمی آورید هم می توانید در سکوت تمام اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان می افتند را مدیریت و رهبری کنید و حتی دیگران را نیز به سوی همان جهتی پیش ببرید که خودتان دلتان می خواهد. در کمال تعجب خواهید دید که دیگران خودشان متوجه نیستند که دارند به ساز شما می رقصند، اما شما هم هیچ تلاشی برای مخفی کردن این حقیقت نخواهید کرد. امروز برای تأمین نیازهای عاطفی خود باید با اطرافیان و به ویژه عزیزانتان ارتباطی نزدیک داشته باشید. از بیان احساسات واقعی خود هراسی نداشته باشید. برای بهبود روابط عاطفیتان منیت خود را کنار بگذارید و با سعه صدر گذشت برخورد کنید به خود سخت نگیرید و امیدتان را در موقعیت دشوار پیش آمده از دست ندهید تا طوفان بگذرد طعم خوش آرامش را دوباره تجربه خواهید کرد مشکلات و گره های کور مالی برطرف می شود این روزها بر اثر هر مسئله ای از کوره در میروید که زود هم پشیمان می‌شوید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز میل شدیدی که به انجام آنچه در سر دارید احساس می کنید به شما انگیزه خواهد داد تا برای به دست آوردن اهداف خود تلاش کنید، اما هنوز نسبت به در میان گذاشتن نقشه ها و برنامه های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا امکان ایجاد تغییرات لازم در هر زمانی که خودتان صلاح بدانید را داشته باشید و اجازه ی داشتن انعطاف پذیری بیشتری را به شما خواهد داد. آنها بالاخره با دیدن نتایجی که به دست  می آورید به اهدافتان پی خواهند برد. انتظار نداشته باشید فوراً به جواب دلخواه برسید. بهتر است فعلاً برای رسیدن به موقعیت های بهتر مالی خطر نکنید و با هر کسی شریک نشوید. تحت تأثیر سخنان اطرافیانتان قرار نگیرید و در هنگام مواجهه با فردی جدید به ندای قلب خود گوش کنید؛ به هر ریسمانی چنگ نزنید. در جلساتی شرکت خواهید کرد و بهتر است خود را برای مخالفت ها و عدم تأیید های ناخوشایند آماده کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

شاید فکر کنید که اطلاعات لازم برای گرفتن یک تصمیم صحیح و آگاهانه برای آینده ی خود را در اختیار ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما تردیدی که در تصمیم گیری دارید هس که بیشتر از ترس از ندانسته هایتان و عدم اعتماد به نفس سرچشمه می گیرد. شما اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار دارید که نسبت به آنها بی توجه هستید و این تلاش شما برای کسب اطلاعات بیشتر تنها باعث افزایش تردید و دودلیتان خواهد شد. اگر به احساسات درونی خود اعتماد داشته باشید خواهید دید که هر آنچه برای گرفتن یک تصمیم صحیح و عاقلانه نیاز دارید را در اختیار دارید. به یاد داشته باشید که ملایمت و زبان نرم می تواند در هنگام بروز اختلاف نظر تفاوتی را رقم بزند. پیشنهاد جدیدی می شنوید که در صورت قبول کردن می توانید تغییری جالب و اساسی را در زندگی تان رقم بزنید. موفقیت قریب الوقوعتان حس حسادت یکی از اطرافیان را تحریک می کند. تابع امیال آنی نشوید و سنجیده مخارجتان را تحت کنترل قرار دهید.

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز شما درگیر بحث هایی خواهید شد که اطرافیانتان از شما انتظار دارند بدون دخالت دادن احساسات خود و به طور کاملا منطقی با آنها برخورد کنید. با این حال کنترل احساساتتان برای شما به آن سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. اما اصلا جای نگرانی نیست، چون با دیدن صداقتی که شما در بیان احساسات خود دارید دیگران هم به نشان دادن چنین رفتارهایی تشویق خواهند شد. امروز یک عشق جدید و یا حداقل یک نفر که فکر می کنید می تواند در دراز مدت به شریک راه شما تبدیل شود وارد زندگی شما خواهد شد و خیلی زود شما را به خود جذب خواهد کرد. لازم است با دقّت وقت خود را مدیریت کنید و با الویت بندی سنجیده و به موقع از گیج شدن خود جلوگیری کنید و برای پر کردن اوقات فراقت تان به سراغ سرگرمی تاره ای بروید. به سادگی از مشکل بزرگی خواهید گذشت، از سختی های راه هراسی به دل راه ندهید. دلی را شکسته اید، به فکر دلجویی و ترمیم آن باشید. حواستان باشد به قرض گرفتن عادت نکنید.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز مشکلات و تنش های حل نشده ی موجود در رابطه ی عاطفیتان برای شما و طرف مقابلتان اهمیت پیدا کرده است و احساسات سرکوب شده ی هر دو طرف به دنبال روزنه ای برای بروز پیدا کردن هستند. هرچند پرداختن به این مشکلات و ناراحتی هایی که پیش آمده اند چندان خوشایند نخواهد بود، اما صحبت کردن در مورد این مسائل و مشکلات در نهایت به حل آنها منجر خواهد شد و فرصتی برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر فراهم خواهد کرد. اگر در مسائل اقتصادی سنجیده و دقیق عمل نکنید با مشکل مواجه میشوید. اگر با شرایط جدیدی مواجه شدید دست و پای خود را گم نکنید و هول نشوید. مواجه با حقیقت بعد از مدتی به نحوی حیرت آور شما را آرام میکند .از انرژی زیادی برخوردارید. میتوانید آن را برای فعالیت های ورزشی بکار ببرید .هدیه یا رخدادی نیکو به شما روحیه ای مضاعف میدهد.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز در پیش بردن کارها و برنامه هایی که دارید از پیشنهاداتی که به شما می شود استقبال خواهید کرد. ذهن شما امروز باز شده و نسبت به نظرات و اعتقادات مختلف انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهید. شما امروز در صورتی که به اندازه ی کافی برای پرداختن به اهداف و مسائل شخصی خود وقت داشته باشید، با کمال میل حاضر خواهید بود باقی مانده ی وقتتان را در اختیار دیگران قرار داده و اگر کاری از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید. دوستان خود را از دست ندهید رابطی خراب شده خانوادگیتان دوباره باز سازی میشود دیگران راحت و اسوده میتواننند رازهایشان را با شما در میان بگذارند شما خیر همه را میخواهید و ب خاطر کمک ب مردم از استایش خود میگذرید این روز ها دائم میهمان در خانه ی شما رفتو امد میکند اگر شده حتی برای چند ساعتی برای خودتان خلوتی فراهم کنید بدین تریب میزبان بهتری خواید بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو