آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو؛ اتهامات «تتلو» چیست؟

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/11

14:49


ساعد نیوز: یک منبع آگاه در خصوص آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو ضمن بیان اتهامات، گفت: پرونده وی در مرحله بازپرسی است.

آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو؛ اتهامات «تتلو» چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، «امیرحسین مقصودلو»، پانزدهم آذرماه امسال توسط پلیس ترکیه بازداشت و از مرز بازرگان تحویل ایران شد. همان زمان با دستور قضائی «تتلو» بازداشت شد و گمانه‌زنی‌ها درخصوص اتهامات وی مطرح شد.

در همین رابطه یک منبع آگاه تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستجهن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای مخابر و مخابراتی‌، انتشار و توزیع محتویات مستهجن در قالب تولید و پخش کلیپ و آهنگ و تصاویر و آثار هنری حاوی تصاویر و صحنه‌های مبتذل و مستهجن (زنان و دختران نیمه برهنه در فضای مجازی با وصف حرفه قراردادن) دایر کردن قمارخانه، سایت شرط‌بندی، ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دستیابی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن؛ تحریک و ترغیب افراد خصوصا نسل جوان به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرفات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشاء را از جمله اتهامات امیرحسین مقصودلو برشمرد.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه این پرونده در مرحله بازپرسی افزود: در پرونده مقصودلو نام چهار متهم دیگر نیز به چشم می‌خورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو