کدام هتل های دبی به مراکز خرید نزدیک هستند؟

کدام هتل های دبی به مراکز خرید نزدیک هستند؟


منبع: پلازا

2

1402/10/11

15:22


کدام هتل های دبی به مراکز خرید نزدیک هستند؟

دبی یکی از شهرهایی است که سالانه از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند و این گردشگران نه‌تنها برای تفریح، بلکه برای خرید نیز به این شهر می‌روند. دبی پر از مراکز خرید و مال‌‌های بزرگ است که تقریبا هر چیزی که بخواهید در آن‌ها یافت می‌شود. برای این که بتوانید خرید راحت‌تری‌ را تجربه کنید، بهتر است تا یکی از هتل های دبی را رزرو کنید که فاصله چندانی با مال‌های بزرگ و معروف این شهر نداشته باشد؛ در ادامه، به معرفی این هتل ها خواهیم پرداخت.

هتل آرمانی

یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین هتل های نزدیک به مراکز خرید در دبی، هتل آرمانی است. هتل آرمانی در سال ۲۰۱۰ ساخته شد و شاید برایتان جالب باشد که این هتل، ساختمانی مستقل نداشته و در واقع ۱۱ طبقه از برج خلیفه را شامل می‌شود. این هتل اتاق‌های متنوعی را برای مهمانان خود آماده‌سازی کرده است و می‌توانید با توجه به نیاز خود، هر یک از این اتاق‌ها را رزرو کرده و اقامت خود را شروع کنید.

نکته‌ای که در مورد هتل آرمانی بسیار قابل توجه است، رستوران‌های آن هستند. این هتل ۷ رستوران دارد که هر کدام از آن‌ها، سبک خاصی از غذا را سرو می‌کنند. از غذاهای چینی و ژاپنی گرفته، تا غذاهای مکزیکی؛ در واقع این ۷ رستوران، نماد ۷ قاره هستند.

هتل رویال اسکات

هتل رویال اسکات با این که ۴ ستاره بوده و امکانات و خدمات آن یک پله از هتل های ۵ ستاره پایین‌تر است، اما نزدیکی آن به مراکز خرید و مال‌های بزرگ دبی، سبب شده تا همواره با هتل‌ های لوکس دبی مقایسه شود. اتاق‌های این مجموعه تنوع بالایی دارند و امکانات متفاوتی را ارائه می‌دهند؛ برای مثال، در بعضی از اتاق‌ها تخت و حمام مخصوص افراد ناتوان قرار داده شده و این امکانات سبب می‌شوند تا آن‌ها اقامتی بسیار راحت‌تر را تجربه کنند.

از دیگر ویژگی‌های جالب هتل رویال اسکات، امکان نگهداری از کودکان است. شما می‌توانید با خیالی راحت و پرداخت هزینه‌ای معقول، کودکان خود را در اختیار پرستاران کودک این مجموعه قرار داده و ساعاتی متوالی را به گشت‌وگذار بپردازید.

هتل سنت جورج

یکی از هتل های دبی که شهرت بالایی داشته و گردشگران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند، هتل سنت جورج است. هتل سنت جورج ۳ ستاره بیشتر ندارد و طبیعتا شهرت آن، به‌خاطر امکانات و خدماتش نیست؛ بلکه دلیل اصلی این شهرت، به‌خاطر قرارگیری این هتل در منطقه‌ای است که به عنوان مرکز تجاری دبی شناخته می‌شود. هتل سنت جورج با اغلب مراکز خرید و مال‌های بزرگ فاصله بسیار کمی داشته و اگر قصد بازدید از این مکان‌ها را داشته باشید، در مدت زمان کم‌تر از ۲۰ دقیقه به آن‌ها می‌رسید.

این هتل مجموعا ۹ طبقه دارد که ۱۴۲ اتاق را شامل می‌شوند؛ با این که کلاس این هتل در حد هتل های ۵ ستاره نیست، اما از امکانات و کیفیت خوبی برخوردار بوده و در مدت زمان اقامت خود، کمبودی را احساس نخواهید کرد.

در یکی از طبقات هتل سنت جورج، رستورانی به نام رستوران شب‌های تهران وجود دارد که علاوه بر سرو غذای ایرانی، موسیقی زنده ایرانی نیز پخش کرده و می‌توانید در کنار صرف غذا و گوش دادن به موسیقی، از چشم‌انداز زیبای این مجموعه نیز لذت ببرید.

هتل آدرس دبی مال

یکی دیگر از هتل‌ های دبی که در کنار ارائه خدمات لوکس، نزدیکی‌ خوبی به مراکز خرید دارد، هتل آدرس دبی مال است. این هتل ۵ ستاره، در مجاورت برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال قرار‌ گرفته و تنها با چند قدم پیاده‌روی، می‌توانید از اتاق خود به هر یک از این مراکز بروید. هتل آدرس دبی مال، ۶۳ طبقه داشته و به غیر از این که یکی از بلندترین برج‌های دبی محسوب می‌شود، یکی از مرتفع‌ترین هتل های جهان نیز به‌شمار رفته و به همین خاطر، شهرتی جهانی دارد.

تمامی امکاناتی که از یک هتل ۵ ستاره انتظار داشته باشید، در این هتل جمع شده‌اند. سالن بدنسازی، استخر، خدمات اسپا در محل، خدمات مرتبط با افراد ناتوان و…، تنها‌ گوشه‌ای از این امکانات هستند.

هتل شرایتون مال‌ امارات

هتل شرایتون شعبه‌های مختلفی در سراسر دبی داشته که یکی از معروف‌ترین‌ها، هتل شرایتون مال امارات است. این هتل کنار دبی مال واقع شده و از این نظر، می‌توان آن را با هتل آدرس مقایسه کرد. با رزرو اتاق‌های هتل ۵ ستاره شرایتون مال، نه‌تنها چشم‌اندازی زیبا از برج خلیفه و برج العرب را خواهید داشت، بلکه می‌توانید کنار پنجره یا بالکن اتاق خود ایستاده و به تماشای خلیج فارس بپردازید.

برای کسانی که نمی‌توانند حتی در تعطیلات نیز از کار دست بکشند، چندین فضای کار اشتراکی در نظر گرفته شده که تمامی امکانات لازم از جمله پرینتر و اینترنت پرسرعت را شامل می‌شوند؛ همچنین می‌توانید از سالن بدنسازی ۲۴ ساعته این مجموعه استفاده کرده و بدنتان را ورزیده‌تر کنید.

هتل‌ نووتل دیره سیتی سنتر

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی که امکانات و خدمات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد، هتل نووتل دیره سیتی سنتر است. این هتل ۹ طبقه، در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و در طول این سال‌ها، توانسته تا نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. هر کدام از ۱۸۸ اتاق این مجموعه، امکانات مختلفی دارند و به همین دلیل، قیمت رزرو آن‌ها نیز متفاوت است.

کارکنان این هتل به ۴ زبان انگلیسی، هندی، فرانسوی و عربی صحبت می‌کنند و پرستیژ کاری آن‌ها، یکی از نقاط قوتی است که مهمانان زیادی به آن اشاره کرده‌اند؛ چرا که همه این کارکنان، آموزش‌هایی تخصصی را پشت سر گذاشته‌اند و کاملا حرفه‌ای محسوب می‌شوند.

بهترین روش برای رزرو هتل در دبی

نه‌تنها برای رزرو هتل های دبی، بلکه برای رزرو هتل در هر نقطه‌ای از جهان، می‌توانید به‌راحتی و با مراجعه به وب‌سایت فلای‌تودی، گزینه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید.

سابقه طولانی فلای تودی در صنعت گردشگری، سبب شده است تا بتواند بهترین امکانات را با نازل‌ترین قیمت‌ها برای کاربران خود فراهم آورد. امروزه نه‌تنها برای رزرو هتل، بلکه برای خرید بلیط قطار و هواپیما نیز می‌توانید از وب‌سایت‌ این مجموعه استفاده کرده و سفری امن و مطمئن را برای خود رقم بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو