معرفی بهترین هتل های منطقه دیره دبی

منبع: پلازا

5

1401/10/17

18:14


معرفی بهترین هتل های منطقه دیره دبی

منطقه دیره دبی جزو قدیمی ‌ترین مناطق دبی است که در سالیان گذشته به عنوان مرکز دبی و قطب تجاری این شهر شناخته می‌شد. امروزه نیز دیره از مناطق پر جنب و جوش دبی به شمار می‌آید و برای کار و زندگی بسیار مناسب است. گردشگران و تاجران بسیاری همواره به این منطقه می‌آیند و برای اقامت نیاز به هتل و اقامتگاه دارند.

در این منطقه، از هتل سوئیسوتل الغریر دبی که به مرکز خرید الغریر متصل است تا هتل ایبیس الرقه که یک هتل اقتصادی و تمیز بوده، همگی امکانات بسیار خوبی را برای مسافرانی که به این بخش از دبی سفر می‌کنند، فراهم آورده‌اند. در این متن قصد داریم به معرفی چند مورد از هتل هایی که در منطقه دیره دبی هستند بپردازیم.

هتل سوئیسوتل الغریر دبی

این هتل 5 ستاره که ساختمانی 20 طبقه دارد، درست در کنار مرکز خرید الغریر قرار گرفته و دارای یک راه اختصاصی به آن است. ساخت و ساز و تجهیز این هتل که در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد، در سال 2012 به پایان رسید و هتل از همین سال شروع به فعالیت و ارائه خدمات کرد. این هتل همیشه به لوکس بودن و کیفیت بالای خدمات و امکانات معروف بوده است. موقعیت جغرافیایی این هتل در منطقه دیره یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. فاصله آن تا ایستگاه مترو یونیون تنها چند قدم است و با فرودگاه دبی حدود 10 دقیقه فاصله دارد.

از امکاناتی که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و یک استخر جدا برای کودکان اشاره کرد. همچنین از دیگر امکانات ورزشی آن باید از باشگاه بدنسازی فوق حرفه‌ای آن نام برد که نیازهای ورزشکاران حرفه‌ای را نیز برآورده خواهد کرد. در کنار این امکانات ورزشی، هتل سالن اسپا و ماساژ نیز دارد که می‌توانید بعد از هماهنگی از آن‌ها استفاده کنید. دو رستوران لیوان و شایان نیز در خدمت مهمانان هتل خواهند بود. رستوران لیوان در طبقه سوم قرار دارد و به صورت شبانه روزی به سرویس دهی ادامه می‌دهد و رستوران شایان و کافی شاپ یاسمین نیز با غذاهای ایرانی و لبنانی و نوشیدنی‌های تازه از مهمانان پذیرایی خواهند کرد.

هتل پولمن دیره کریک سیتی سنتر دبی

این هتل پنج ستاره نیز در منطقه دیره قرار دارد و دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اولین نکته‌ای که باید در مورد این هتل به توضیح آن بپردازیم، موقعیت مکانی آن است. این هتل در نزدیکی سیتی سنتر دبی قرار دارد که از معروف‌ ترین مراکز خرید در دبی است. می‌توانید به راحتی از این هتل به سیتی سنتر بروید و انواع برندهای معتبر بین ‌المللی در دسترس شما خواهد بود. همچنین ایستگاه مترو در 500 متری هتل قرار دارد و فاصله کمی با آن دارد.

امکانات این هتل نیز بسیار زیاد و متنوع بوده و توانسته اقامتی لوکس و راحت، همراه با آسایش را برای مهمانان خود فراهم کند. هتل پولمن کریک سیتی سنتر دبی دارای 4 رستوران، مرکز نگهداری کودکان، استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و مرکز اسپا و ماساژ است که تجهیزات آن‌ها پس از بازسازی هتل در سال 2013 کاملا نوسازی و به روز شده است. یکی از رستوران‌های هتل به نام medly با پخت انواع غذاهای بین ‌المللی به شهرت رسیده و نکته جالب دیگر در مورد آن در معرض دید بودن فضای پخت و پز در رستوران است.

بهترین هتل های منطقه دیره دبی

هتل هیلتون کریک دبی

هتل هیلتون یک هتل 5 ستاره است که اتاق‌ هایی با دکوراسیون لوکس و چشم‌انداز به شهر، کافه بار در بام هتل و رستوران‌‌های خوب از ویژگی‌های اصلی آن به حساب می‌آید. این هتل سرویس رفت و آمد به هتل خواهرخوانده خود در ساحل جمیرا را فراهم کرده تا مهمانان بتوانند به امکانات کنار ساحل دسترسی داشته باشند. مهمانان می‌توانند در حالی که از منظره شهر لذت می‌برند در استخر بام هتل تفریح کنند یا به تمرین در مرکز تناسب اندام مجهز آن بپردازند.

این هتل لوکس برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان خود تمهیدات دیگری نیز مانند اتاق امانات، کرایه خودرو، دربان، آسانسور، صرافی، مغازه فروش سوغاتی، کارکنان مسلط به چند زبان، دستگاه واکس کفش و خدمات تورگردی در نظر گرفته است. برای برگزاری جلسات و همایش‌ های کاری نیز در این هتل امکانات خوبی در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به تجهیزات صوتی و تصویری، مرکز تجاری، فکس، اتاق‌های جلسات، خدمات فتوکپی، پرینتر و خدمات منشی‌گری اشاره کرد.

هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی

این هتل 4 ستاره از مجموعه هتل های آکور بوده و در 9 طبقه دارای 188 اتاق است. این هتل روبروی مرکز خرید سیتی سنتر قرار دارد و فاصله آن با ایستگاه مترو بسیار کم است. این هتل 4 ستاره نیز امکانات بسیار خوبی نظیر رستوران، کافه بار، قنادی، استخر روباز، باشگاه بدنسازی و استخر مخصوص کودکان دارد.

هتل ایبیس الرقه دبی

هتل ایبیس الرقه دبی

مورد آخری که در این لیست به آن اشاره خواهیم کرد هتل اقتصادی و سه ستاره ایبیس رقه است. این هتل از گروه هتل های ایبیس بوده و از این نظر می‌توانید با خیال راحت اتاق‌های آن را رزرو کنید. از امکاناتی که با اقامت در این هتل از آن بهره‌مند می‌شوید می‌توان به رستوران شبانه روزی هتل، کافه، باشگاه ورزشی، پارکینگ و ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه اشاره کرد.

هتل های دبی را با بهترین قیمت در فلای تودی رزرو کنید

قیمت هتل هایی که در این منطقه از دبی قرار دارند، به نسبت مناطق مدرن‌تر در حالت کلی پایین‌تر است. ولی در بین همین هتل ها هم این امکان را دارید که از میان گزینه‌های مختلف از اقتصادی گرفته تا لوکس را در وبسایت فلای تودی با هم مقایسه کنید و با در نظر گرفتن اولویت‌هایی که دارید، دست به انتخاب بزنید. با مراجعه به سایت فلای تودی همچنین از بهترین و به روزترین قیمت هتل ها مطلع خواهید شد. علاوه بر رزرو هتل، می‌توانید بلیط هواپیما دبی را نیز از معتبرترین ایرلاین ها در این سایت خریداری کنید. با یک بررسی و مقایسه ساده پیدا کردن ارزانترین بلیط و رزرو اقتصادی‌ترین هتل دبی در فلای تودی کار آسانی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو