فال روزانه امروز 12 دی 1402 | فال روزانه واقعی امروز چه می گوید؟

3

1402/10/12

09:38


فال روزانه امروز 12 دی 1402 | فال روزانه واقعی امروز چه می گوید؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. 

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز زمان خوبی است تا با دیگران، به خصوص افرادی که از حرف زدن با آنها هراسانید، قرار ملاقاتی بگذارید. در این شرایط، نگرانی هایتان کم شده و راحت تر می توانید حرف دلتان را بزنید. فقط یادتان باشد که همان قدر که یک سخنگوی خوبی هستید، شنونده خوبی نیز باشید. در این شرایط کلاس های هنری می تواند برایتان مفید باشد، از این رو که می توانید آزادانه احساسات خود را بیان کنید. زمانی که صحبت از مسائل عاطفی می شود، برق را می توان در چشمان تان دید. به همین دلیل بهترین زمان است تا آستین تان را بالا بزنید و برای شروع یک رابطه عاطفی وارد عمل شوید. افکار بیهوده را از خودتان دور کنید بهتر است به هدف بزرگی که دنبال میکنید فکر کنید و اگر لازم است در مسیر رسیدن به آن تغییراتی بدهید آنچه بدست میاورید با دیگران سهیم شوید نگرانی بی موردی را پشت سر میگذارید و اوضاع دوباره بر وفق مرادتان میشود ، یک وکیل با حکمی شما را به عرش میرساند ، به آلبوم عکس خود سر بزنید مرور خاطرات گذشته برایتان لازم است.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

صبح خود را با شور و هیجان آغاز می کنید، دوست دارید که دنیا را فتح کنید اما مراقب باشید زیرا امروز زمان خوبی برای عمل کردن، به خصوص در زمینه کاریتان، نیست و ممکن است به مشکل بربخورید. پینشهاد می کنیم که این انرژی را برای رابطه عاطفی تان خرج کنید. دست عشق زندگی تان را بگیرید و با او به مکانی که برای هر دویتان خوشایند است، بروید. یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد اما از شوخی کردن با او به شدت بپرهیزید زیرا که او این روزها حساس تر از قبل شده و ممکن است که از شما نیز دلگیر شود. ﻛﻤﻲ اﻧﻌﻂﺎﻑ ﭘﺬﻳﺮ ﺑﺎﺷﻴﺪ و ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﻌﻀﻲ ﻣﺴﺎﻳﻞ ﺭا ﺑﻴﺶ اﺯ ﺣﺪ ﻧﮕﻴﺮﻳﺪ ، ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺭﻭﻳﻪ ﺩاﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﺷﻜﻞ ﺯﻧﺪﮔﻴﺘﺎﻥ ﻋﻮﺽ ﺷﻮﺩ ،ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ اﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ اﻧﮕﺎﺭ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯ ﻋﻤﺮﺗﺎﻥ اﺳﺖ، ﺑﻪ ﭼﻴﺰﻫﺎﻳﻲ ﺗﻮﺟﻪ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﻭاﻗﻌﺎ اﻫﻤﻴﺖ ﺩاﺭﻧﺪ، ﺩﺭ ﺑﺨﺸﻴﺪﻥ ﺧﻂﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﭘﻴﺸﻘﺪﻡ ﺑﺎﺷﻴﺪ، ﺧﺒﺮﻫﺎﻱ ﺗﻠﻔﻨﻲ ﺧﻮﺏ واﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺧﻮﺷﻲ ﺩﺭ ﺭاﻩ اﺳﺖ، اﺯ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺟﺪﻳﺪ ﻫﺮاﺳﻲ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺭاﻩ ﻧﺪﻫﻴﺪ.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

اگر می خواهید شریک زندگی تان را شاد ببینید، سعی کنید به رفتارتان تغییراتی بدهید. اگر شما آرامش می خواهید، باید این آرامش را به طرف مقابل تان نیز بدهید. پس قبل از آنکه دیر شود دست به کار شوید. اخیرا حساس شده اید و با حرفی از کوره در می روید. بهتر است که صبوری را با خودتان تمرین کنید. یکی از اعضای خانواده تان امروز با شما تماس می گیرد و خبر خوبی را به شما می دهد که انتظارش را نداشته اید. اگر چه تا رسیدن به خواسته تان کمی زمان مانده است اما برای گرفتن یک جشن کوچک درنگ نکنید. از لجبازی دست بردارید به حرف های دیگران گوش کنید ازل خود کمک بگیرید و برای ساختن موقعیت بهتر تلاش کنید به زودی به موفقیت بزرگی دست پیدا میکنید و ملاقات مهمی در پیش خواهید داشت. در معامله ای سودی نصیب خانوادیتان خواهد‌ شد. نقل مکان برایتان پیش خواهد امد که بسیار مبارک است شما خلاق و توانا هستید و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش زیادی میکنید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

ایده های زیادی در سرتان است اما نمی دانید که آنها را چگونه مدیریت کنید، یادتان باشد که تا همه چیز برایتان روشن و واضح نبود، قدمی برندارید زیرا ممکن است که اواسط راه باز مسیر خود را گم کنید، آنوقت دیگر راه برگشتی هم نخواهید داشت. چند هفته دیگر زمان لازم است تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل خود بگیرید. امروز هدیه ای از یکی از دوستان تان دریافت می کنید. اگر چه هدیه گران قیمتی نیست اما ارزش زیادی برای شما دارد. بهتر است شما نیز خودتان را رها و احساسات واقعی تان را با او در میان بگذارید. از تنهایى بیرون مى آیید و کسى باعث شادیتان مى شود؛ قدر لحظاتى را که با او هستید بدانید و نقطه هاى مشترکتان را بشناسید. ، هر کسى به اندازه خودش نگرانى دارد، شما در این دنیا تنها نیستید؛ مسائل را بیش از حد بزرگ نکنید؛ دیگران از بودن در کنار شما لذت خواهند برد. زیاده روى هایتان را، از ولخرجى گرفته تا پرخورى تحت کنترل بگیرید. به مجموعه اى که دارید، چیز جدیدى اضافه کنید.

♌ فال روزانه متولدین مرداد

سعی کنید امروز با تقدیر نجنگید. بگذارید سرنوشت شما را به هر کجا که می خواهد ببرد، اگر احساس سنگینی می کنید، تمام افکار منفی و پیچیده را دور بریزید. شما می توانید انرژی های مثبت زیادی را از طبیعت اطرافتان جذب کنید. اخیرا موضوعی را برای خودتان بزرگ کرده اید و نسبت به آن حساس شده اید. اما این را بدانید سناریویی که برای خودتان ساخته اید، واقعیت ندارد. برای این که از حقیقت باخبر شوید، باید کمی دیگر هم صبر کنید. آنوقت می بینید که نگرانی های شما بی جهت بوده است. پریشانی ها و دلتنگی هایتان تمام می شود. افکار منفی را از خودتان دور کنید، با کسی مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند. به فکر سلامتی جسمانی خودتان باشید و به طور جدی ورزش کنید، از جنجال و هیاهو دوری کنید. بیشتر مراقب رانندگی تان باشید. از جاهای مختلف به دستتان پول خواهد رسید اما شما پول نگه دار نیستید. در امور احساسی بیش از حّد از خودتان مایه می گذارید.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

قلب شما پر از عشق است و این همان چیزی است که مدت ها به دنبالش بوده اید. اگر چه ابراز علاقه به عشق زندگی تان خوب است اما سعی کنید از این کار در ملا عام یا در مقابل دوستان تان خودداری کنید زیرا حسادت آنها را بر می انگیزید و ممکن است با حرف هایشان سد راهتان شوند. یکی از دوستان تان از شما کمک خواسته، مراقب باشید زیرا این کار حاشیه های زیادی دارد و ممکن است در نهایت شما را توی دردسر بیاندازد. بنابراین تا جایی پیش روید که درگیری ها دامن شما را نگیرد. پیام جالبی دریافت می کنید. شایعه پراکن ها هنوز سر گرم درست کردن شایعه های جدید هستند. گاهی سر به هوا می شوید، بهتر است با عقلتان با مسائل رو به رو شوید. این روزها زود عصبانی می شوید و از کوره در می روید، این کار درستی نیست باید محیط اطرافتان را آرام نگه دارید، کاری نکنید که باعث پشیمانی تان بشود. افکار بیهوده را از سرتان دور کنید.

♎ فال روزانه متولدین مهر

از این که می بینید اطرافیان تان چگونه از شما حمایت می کنند، حس خوبی دارید. اما جدا از حمایت آنها شما باید قوی باشید. اگر باور داشته باشید که همه چیز درست خواهد شد، مطمئنا همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.  چشمهایتان را به دنیای اطراف تان باز کنید و محتاط تر قدم بردارید. شاید باز کردن درهای بسته برایتان به نظر دشوار آید اما واقعیت این است که شما به راحتی از پس آنها بر خواهید آمد. ورزش در این روزها به آرامش بیشتر تان کمک خواهند کرد. مشکلات مالی زیادی را پشت سر گذاشته اید. جوری زندگی کنید که باعث افتخار خود و اطرافیانتان باشید. شاهد تکامل یک عشق خواهید بود، شما خوشبختی را تجربه می کنید. کار امروزتان را به فردا نیندازید اگر می خواهید به کسی خوبی کنید باید همین امروز این کار را انجام دهید. جدیداً پروژۀ مهم کاری به شما سپرده شده است، با تلاش و علاقه زیاد وظایفتان را انجام بدهید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

این روزها ذهن تان به شدت درگیر است، شاید به این دلیل که نمی توانید به احساس واقعی تان پی ببرید. اطرافیان تان شما را نصیحت می کنند اما متاسفانه نصیحت های آنها تنها شما را گیج تر کرده است. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید، تنها ماندن است. شما فردی هستید که در محیط کار خیلی زود خسته می شوید، آیا تا به حال به دلیل آن فکر کرده اید؟ شاید بد نباشد به دنبال حرفه ای که با علاقنمدی های شما سازگار است، بگردید. تغییرات اگر چه سخت است اما شما را به سمت پیشرفت های بیشتر سوق می دهد. هر کسی با سعی و تلاشِ خود است که به جایی می رسد. این روزها شما در انجام بعضی کارها از خودتان تنبلی نشان می دهید و دوست دارید دیگران کارهایتان را انجام بدهند و سر آخر شما از ثمرۀ آن استفاده کنید؛ با این کار دیگران از کنارتان خواهند رفت و در نهایت تنها شما می مانید. خرید و فروش ملک و آپارتمان سازی برایتان خوب است. اگر می توانید به سفر بروید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

قبل از این که وارد عمل شوید بهتر است که ذهن تان را آماده کنید. امروز روز پر مشغله ای پیش رو دارید. اگر چه به تمام آنها رسیدگی می کنید اما آنچه اهمیت دارد کیفیت انجام آنهاست. قدم اول مهمترین چیز است که شما آن را به سادگی پشت سر خواهید گذاشت. بنابراین از فرصت هایتان استفاده کنید و تا اشتیاق و اراده لازم را دارید، دست از تلاش بر ندارید. اگر مجرد هستید، امروز روز فوق العاده ای است تا به فرد مورد علاقه تان نشان دهید که دوسش دارید. او نیز کار شما را بی پاسخ نخواهد گذاشت. ترس نداشته باشید کارها به بهترین نحو انجام شوند، کارهایتان سرعت می گیرند اما مسئولیت هایتان هم بیشتر می شوند، نگران نباشید شما به خوبی از عهدۀ آنها بر می آیید. شما به نیتی که در ذهن دارید می رسید، یادتان باشد دقت و عشق به کارتان را کم نکنید. یک اتفاق غیر منتظره به رودی رخ می دهد. یار با وفایی دارید، او هر کاری را برای رضایت شما انجام می دهد.

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز همه جهان در شادی و عشق غرق اند، پس شما نیز عادت های معمول تان را دور بریزید و چون خورشید بدرخشید.  به عنوان مثال آهنگ مورد علاقه تان را با صدای بلند فریاد بزنید و از اطرافیان تان نیز بخواهید تا شما را همراهی کنند. از زندگی تان یک اپرا بسازید و زیباترین موسیقی را سر دهید. شما توانایی های زیادی دارید و می توانید بدترین شرایط را به بهترین شکل تغییر دهید اما گاهی کوتاهی می کنید. تنها کافی است که خودتان را باور داشته باشید و با اعتماد به نفس بالا عمل کنید. افکار جدید شما را به کارهای جدید وا میدارد. تجربیات گذشته تان بلآخره امروز دستتان را می گیرد و فضای خانه و خانواده تان را عوض می کند. آسایش و آرامش به زندگی تان می آید. سرمایه تان را به کار بیندازید یکجا نگه داشتن آن سودی برایتان ندارد. برایتان سفری پیش می آید، ممکن است برای مدتی از عزیزانتان دور باشید اما با دست پر بر می گردید.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

این روزها تمام انرژی تان مصرف شده و نای انجام هیچ کار دیگری هم ندارید. حتی اگر در شرایط حساسی هستید، کمی دست نگه دارید و به خودتان استراحت دهید. کار شما آنقدر ارزش ندارد که سلامتی تان را به خاطرش به خطر بیاندازید. گشت و گذار با یک دوست، حمام آب گرم یا شنا می تواند تنش را از شما دور کند. یکی از اعضای خانواده تان دچار مشکلی شده است و این موضوع ذهن شما را نیز درگیر کرده است، بهتر است به جای نگرانی برای او تکیه گاه باشید. به زودی خبر خوبی از راه دور می شنوید که زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. قهرى بین شما و کسی بوجود آمده، نگران نباشید دوباره همه چیز به سر جاى اولش برمى گردد. شما به هر چه مى خواسته اید رسیده اید. خبرهاى خوش زودتر از آنچه که فکرش را مى کنید به دستتان مى رسد. صدقه دادن را فراموش نکنید. براى تحصیل راهتان روشن است. مسائلى که اخیراً پیش آمده ، باعث دلسردى تان شده و حوصلهء هیچ کارى را ندارید. این روزها ترجیح مى دهید براى مدتى تنها باشید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

از ابراز افکار و احساسات تان به دیگران نهراسید. سعی کنید حرف های دیگران را هم بشنوید و از احساس آنها نیز آگاه شوید. این کار ارتباط شما را با دیگران عمیق تر می کند. زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می شود، سعی کنید انعطاف پذیرتر باشید. فردی در نزدیکی شما چراغ سبز نشان داده است و این بدین معنی است که شرایط برای پا پیش گذاشتن مساعد است. اما مراقب باشید زیرا بعضی ها از پیشرفت و موفقیت شما خوشحال نمی شوند و ممکن است با پیشنهادهایشان گره در کار شما بیاندازند. ملاقاتی دوستانه برای مدتی شما را سرگرم می کند. هدیه ای باعث شادی تان می شود که شاید از نظر مادی خیلی با ارزش نباشد اما از لحاظ معنوی بسیار با ارزش است. تولد کودکی در خانواده زندگی روز مره تان را عوض می کند. به خواب هایتان توجه کنید، ضمیر ناخودآگاهتان می خواهد اطلاعاتی را به شما بدهد. منتظر نتیجه و یا خبر مهمی هستید، نتیجه بسیار خوب است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو