شایعه: بخش آنلاین بازی Mortal Kombat 1 بهبود چشمگیری خواهد داشت

منبع: فیگار

5

1402/10/12

10:03


یک فرد ناشناس با انتشار عکسی از سورس بخش آنلاین بازی Mortal Kombat 1 اعلام کرد که به احتمال زیاد در آینده شاهد بهبود بخش انلاین این بازی خواهیم بود.

شایعه: بخش آنلاین بازی Mortal Kombat 1 بهبود چشمگیری خواهد داشت

یک فرد ناشناس با انتشار عکسی از سورس بخش آنلاین بازی Mortal Kombat 1 اعلام کرد که به احتمال زیاد در آینده شاهد بهبود بخش انلاین این بازی خواهیم بود.

به گفته‌های یک دیتاماین (تحلیل‌گر دیتاهای لو رفته)، احتمالاً ویژگی‌های آنلاین جدیدی مانند لابی آنلاین و تمرین آنلاین به بازی مورتال کمبت 1 اضافه خواهد شد. در حالی که این بازی در نظرسنجی‌های اولیه از نظرات مثبتی برخوردار بود، اما طرفداران انتظارات بیشتری از قابلیت‌های آنلاین آن داشتند. در دوران کنونی که بازی‌های مدرن رقابتی به بخش آنلاین توجه ویژه‌ای دارند، عدم وجود این ویژگی‌ها در جدیدترین نسخه از بازی مورتال کمبت نگرانی‌های بسیاری را برانگیخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بخش آنلاین بازی Mortal Kombat 1 بهبود چشمگیری خواهد داشت

مورتال کمبت 1 امکان بازی آنلاین را دارد، اما محدود است. هیچ راه آسانی برای ارسال دعوت به بازیکنان تصادفی وجود ندارد. به همین ترتیب، گزینه‌های تمرین آنلاین نیز وجود نداشت که باعث اعتراض بسیاری از طرفداران شده بود. هرچند هیچ خبری از تایید کمپانی سازنده برای بهبود بخش آنلاین منتشر نشده، اما یک منبع قابل اطمینان مرتبط با بازی مورتال کمبت 1 شواهدی را نشان می‌دهد که ویژگی‌های آنلاین جدیدی در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد.

بخش آنلاین بازی Mortal Kombat 1

یک کاربر توییتر به نام «thethiny» که از طریق انتشار اطلاعات درست درباره بازی مورتال کمبت 1 شناخته شده، اطلاعاتی را کشف کرده که نشان می‌دهد بعد از معرفی بسته الحاقی Peacemaker در فوریه 2024، لابی‌های آنلاین معرفی خواهد شد. تصاویر دیگری که توسط «thethiny» به انتشار رسید، شواهدی را نشان می‌دهند که حالت تمرین آنلاین نیز به زودی معرفی می‌شود.

مشخص نیست که که آیا هر دو ویژگی لابی و حالت تمرین هم‌زمان معرفی می‌شوند یا خیر؛ اما به هر حال، این خبرها خوب است، زیرا نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان نظرات پیشنهادی طرفداران برای بازی آنلاین را مورد توجه قرار داده‌اند. قبلاً گزارش شده بود که ویژگی کراس‌پلی بازی مورتال کمبت 1 در فوریه 2024 وارد عرصه خواهد شد و می‌توان گفت که این موضوع را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Mortal Kombat 1 چیست؟ آیا بخش آنلاین آن را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو