هیدئو کوجیما اطلاعات جدیدی از بازی‌های OD و Death Stranding 2 فاش کرد

منبع: فیگار

1

1402/10/12

10:03


هیدئو کوجیما ، کارگردان و طراح بازی‌های معروف، در شبکه رسانه‌ای X (توییتر سایق) خود اعلام کرد که در حال توسعه دو بازی Death Stranding 2 و OD (نام مخفی)…

هیدئو کوجیما اطلاعات جدیدی از بازی‌های OD و Death Stranding 2 فاش کرد

هیدئو کوجیما ، کارگردان و طراح بازی‌های معروف، در شبکه رسانه‌ای X (توییتر سایق) خود اعلام کرد که در حال توسعه دو بازی Death Stranding 2 و OD (نام مخفی) است.

او اعلام کرده که در حال حاضر به همراه پروژه‌های دیگری که در دست ساخت دارد، درگیر این دو بازی است و در سال آینده بیشتر وقت و تمرکز خود را به آن‌ها اختصاص خواهد داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هیدئو کوجیما اطلاعاتی از بازی‌های OD و Death Stranding 2 فاش کرد

کوجیما از طریق حساب شخصی توییتر خود، در مورد پیشرفت ساخت این دو بازی صحبت کرد و گفت که بازی Death Stranding 2 و OD همزمان در طول سال 2024 در حال توسعه هستند. او اظهار داشته است که هنوز بخشی از صداگذاری (ADR) باقی مانده و ضبط صداهای ژاپنی آن‌ها به زودی انجام خواهد شد. ADR یا ضبط صدای دوباره، فرآیندی است که در آن صداهای فیلم در یک محیط کنترل شده و آرام (معمولاً در استودیوها) ضبط می‌شوند.

درباره زمان انتشار دقیق این بازی‌ها، به نظر می‌رسد Death Stranding 2 در حال حاضر در مراحل توسعه است؛ اما بیانات کوجیما نشان می‌دهد که تقریباً آماده شده. اگرچه اخیراً یک انتشار آنلاین از یک هنرمند نشان می‌دهد که باید تا سال 2025 برای این بازی صبر کنیم.

هیدئو کوجیما

به‌نظر می‌رسد که در پایان سال 2024، احتمالاً تریلری از بازی Death Stranding 2 انتشار خواهد یافت. اگرچه به احتمال زیاد باید منتظر سال 2025 باشیم. سپس کوجیما به سمت بازی OD می‌رود و در مورد آن به طور مختصر صحبت می‌کند.

او اعلام کرده که باید فیلمبرداری‌ها برای OD را انجام دهد و اشاره‌ای به حضور خود در بازی یا در فرآیند فیلمبرداری نیز کرد. هر چند، این تنها اطلاعاتی است که کوجیما در مورد OD فاش کرده است. کوجیما، در ادامه به لیستی از پروژه‌های دیگری که در طول سال 2024 در حال کار روی آن‌ها است، اشاره می‌کند. این پروژه‌ها شامل کار روی فیلم Death Stranding است که در حال حاضر توسط استودیوی محبوب و خلاق A24 در دست تولید است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌های این کارگردان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو