بازی Final Fantasy 7 Rebirth پایان متفاوتی دارد

منبع: فیگار

1

1402/10/10

11:54


توسعه‌دهندگان بازی Final Fantasy 7 Rebirth اعلام کرده‌اند که این بازی، پایان شگفت‌انگیزی دارد. به‌گونه‌ای که حتی اگر قبلاً همان صحنه را در بازی اصلی تجربه کرده باشید، شوکه خواهید…

بازی Final Fantasy 7 Rebirth پایان متفاوتی دارد

توسعه‌دهندگان بازی Final Fantasy 7 Rebirth اعلام کرده‌اند که این بازی، پایان شگفت‌انگیزی دارد. به‌گونه‌ای که حتی اگر قبلاً همان صحنه را در بازی اصلی تجربه کرده باشید، شوکه خواهید شد.

شور و هیجان زیادی درباره بازی احیا شده Final Fantasy 7 وجود دارد. این بازی، دنباله یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال 2020 خواهد بود و با شخصیت‌های قابل بازی جدید، عناصر جهان‌باز قابل کاوش و ویژگی‌های جدید، توجه طرفداران را به خود جلب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Final Fantasy 7 Rebirth پایان متفاوتی دارد

یک نکته مهم وجود دارد که همه طرفداران سری Final Fantasy راجع به بازی Rebirth هیجان‌زده (یا مضطرب) کرده است و آن صحنه مرگ Aerith است. در بازی اصلی فاینال فانتزی 7 ، لحظه مرگ Aerith در یک لحظه مهم فرا می‌رسد و این موضوع بازی Rebirth که یک احیاسازی دوباره است و داستان بازی اصلی را دنبال نمی‌کند، سوالاتی را در ذهن همه طرفداران ایجاد کرد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth

چندی پیش، وقتی از توسعه‌دهندگان بازی در مورد پایان فاینال فانتزی VII سؤال شد، آن‌ها اعلام کردند که پایان این عنوان، طرفداران را شوکه خواهد کرد. «تتسویا نومورا»، کارگردان خلاق این بازی که در طول مصاحبه‌هایش چندین‌بار به سرنوشت «ایرث» اشاره کرده بود، افکار جالبی درباره آن به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که استودیوی «اسکوئر انیکس» می‌خواست زندگی و مرگ را در بازی ریبرث به تصویر بکشد.

«تتسویا نومورا» در این رابطه گفت:

باور دارم روشی که ما آن را در بازی Final Fantasy VII Rebirth به تصویر کشیده‌ایم، برای هر دو گروه از بازیکنان، یعنی کسانی که بازی اصلی Final Fantasy VII را تجربه کرده‌اند و همچنین کسانی که تازه وارد این سری شده‌اند، احساسات و تجربیات جدیدی را به ارمغان می‌آورد. ما توانستیم آنچه را که واقعاً می‌خواستیم در این عنوان نشان دهیم و به آرزوهای خود برسیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های فاینال فانتزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو