نمرات اولیه بازی Tomb Raider I-III Remastered منتشر شدند

منبع: فیگار

1

1402/12/1

14:58


بازی Tomb Raider I-III Remastered یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2024 است که اخیراً نقدها و نمرات اولیه آن در سایت متاکریتیک منتشر شد.

نمرات اولیه بازی Tomb Raider I-III Remastered منتشر شدند

بازی Tomb Raider I-III Remastered یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2024 است که اخیراً نقدها و نمرات اولیه آن در سایت متاکریتیک منتشر شد.

Tomb Raider I-III Remastered یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در سال 2024 توسط شرکت «Aspyr» ساخته شد. این بازی مجموعه‌ای ریمستر شده از سه بازی اول سری Tomb Raider است که برگرفته از نسخه‌های اصلی شامل Tomb Raider (1996)، Tomb Raider II (1997) و Tomb Raider III (1998) که توسط «Core Design» ساخته شده‌اند، می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه بازی Tomb Raider I-III Remastered

اخیراً نمرات اولیه Tomb Raider I-III Remastered، توسط وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد. این بازی در سایت «متاکریتیک» با 21 نقد، نمره 78 را دریافت کرده است. در ادامه به نقد برخی از منتقدان در مورد این بازی می‌پردازیم.

Metro GameCentral – امتیاز 8 از 10:

به شکل غافلگیرکننده‌ای با چند ریمستر خوب طرف هستیم که سه‌گانه پلی استیشن 1 را بهترین شکل بازیابی می‌کند و شامل کنترل مدرن و بهبودهای گرافیکی می‌شود.

بازی Tomb Raider I-III Remastered

GamingBolt – امتیاز 6 از 10:

Tomb Raider 1-3 Remastered یک نمای بصری جدید و جذاب را به ارائه می‌دهد، اما مکانیک‌های طاقت‌فرسای بازی‌های اورجینال را از بین نمی‌برد. طرفداران این فرانچایز از آن لذت خواهند برد، در حالی که همه با آن کنار نخواهند آمد.

PSX Brasil – امتیاز 9.5 از 10:

Tomb Raider I-III Remastered به طرفداران قدیمی دوران طلایی Tomb Raider اجازه می‌دهد تا یک خروجی گرافیکی جدید و جذاب را به همراه حس نوستالژی دریافت کنند. البته، مکانیک‌ها درست به مانند گذشته عمل می‌کنند که باعث می‌شود برخی از بازیکنان جدید از بازی خوششان نیاید. اگر استاد کنترل‌های سخت بازی باشید، از این سه‌گانه لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سه گانه ریمستر شده Tomb Raider چیست؟ آیا از طرفداران این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو