رکورد بازی تتریس بار دیگر شکسته شد

منبع: فیگار

1

1402/12/2

15:30


در حالی که اخیراً بازی تتریس یک رکورد را به خودش ثبت کرد و خیلی از استریمرها سعی بر این داشتند که رکورد را جابه‌جا کنند. حالا یک اعجوبه نوجوان…

رکورد بازی تتریس بار دیگر شکسته شد

در حالی که اخیراً بازی تتریس یک رکورد را به خودش ثبت کرد و خیلی از استریمرها سعی بر این داشتند که رکورد را جابه‌جا کنند. حالا یک اعجوبه نوجوان دیگر رکورد تازه‌ای به ثب رساند.

حالا که بازیکنان حرفه‌ای بالاخره شروع به شکست دادن NES Tetris کرده‌اند، یک اعجوبه نوجوان دیگر موفق شد تا رکورد امتیاز بازی را کاملاً از بین ببرد. احتمالاً شنیده‌اید که چگونه یک نوجوان 13 ساله تلاش 34 ساله را برای شکست دادن رکورد تتریس در ماه دسامبر به پایان رساند و این موفقیت همه پوشش‌های خبری را به همراه داشت و سروصدای زیادی برپا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رکورد بازی تتریس بار دیگر شکسته شد

پس از آن، در مجموع، سه بازیکن موفق شده‌اند به صفحه نمایش افسانه‌ای کشتن تتریس برسند و اکنون مسابقه برای یافتن مرزهای جدید رقابت، آماده است. ده‌ها نسخه مختلف تتریس وجود دارد که همه آن‌ها از نظر سختی و تغییرات ظریف در کنترل‌ها و قوانین، ویژگی‌های خاص خود را دارند.

نسخه NES تتریس که توسط خود نینتندو توسعه یافته، به نسخه اصلی بازی پازل برای بسیاری از صحنه‌های رقابتی تبدیل شده است. این بازی، نسخه‌ای است که شرکت‌کنندگان مسابقات جهانی تتریس کلاسیک از آن استفاده می‌کنند.

Tetris یک بازی ویدیویی کلاسیک است که در اواخر دهه 1980 توسط مهندس نرم‌افزار روسی «الکسی پاژیتنوف» ایجاد شد. در این بازی، قطعات ژله‌ای مختلفی که از ترکیب مختلفی از چهار مربع کوچک تشکیل شده‌اند (که به تترومینوها معروف هستند) از بالای صفحه به پایین می‌آیند.

هدف اصلی بازیکن این است که قطعات را به گونه‌ای در کنار هم قرار دهد که خطوط کامل ایجاد شوند. هر زمان که یک خط کامل ایجاد شود، آن خط از بازی حذف شده و بازیکن امتیاز دریافت می‌کند. با گذشت زمان، سرعت نزول قطعات افزایش می‌یابد و بازی تدریجاً دشوارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت فیلم Borderlands چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو