تاریخ برگزاری رویداد Nintendo Direct مشخص شد

منبع: فیگار

3

1402/12/1

13:27


نینتندو به طور رسمی، رویداد بعدی خود، مراسم Nintendo Direct را برای این هفته اعلام کرده است. این مراسم که 25 دقیقه طول خواهد کشید، برای معرفی بازی‌هایی که در…

تاریخ برگزاری رویداد Nintendo Direct مشخص شد

نینتندو به طور رسمی، رویداد بعدی خود، مراسم Nintendo Direct را برای این هفته اعلام کرده است. این مراسم که 25 دقیقه طول خواهد کشید، برای معرفی بازی‌هایی که در نیمه اول سال ۲۰۲۴ برای کنسول سوییچ نینتندو عرضه می‌شوند، برگزار خواهد شد.

تاریخ و زمان پخش رویداد نیز در اکانت یوتیوب نینتندو اعلام شده و در تاریخ 21 فوریه 2024 (2 اسفند 1402) ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. اطلاعات دقیق درباره بازی‌هایی که در این رویداد حضور خواهند داشت، هنوز تایید نشده است؛ اما یکی از بازی‌هایی که شایعه شده حضور دارد، بازی Penny’s Big Breakaway است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ برگزاری مراسم Nintendo Direct

Pyoro، یکی از افراد داخلی نینتندو، درباره Game Freak (سازنده Pokemon) اشاره کرد و گفت که بخشی از این رویداد به این استودیو تعلق خواهد داشت. با توجه به اینکه اطلاعات رسمی در دسترس نیست، مشخص نیست که عناوین دیگری نیز در این رویداد حضور خواهند داشت خیر؛ اما با توجه به تاریخ انتشار، امکان دارد اطلاعات جدیدی درباره بازی‌هایی که در فصل اول سال 2024 منتشر خواهند شد، به تماشاگران ارائه شود.

مراسم Nintendo Direct

لازم به ذکر است که این رویداد برای تبلیغ و معرفی بازی‌های آینده خواهد بود و هنوز هیچ اطلاعات درباره احتمال انتشار فیزیکی یا انحصاریت کنسولی بازی‌ها در این رویداد اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رویداد Nintendo Direct چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو