نمرات اولیه بازی Pacific Drive منتشر شد

منبع: فیگار

1

1402/12/2

17:52


نقدها و نمرات اولیه بازی Pacific Drive توسط نشریه‌های معروف و معتبر منتشر شد که شامل نکات جالب و مورد توجه درباره‌ی این بازی است.

نمرات اولیه بازی Pacific Drive منتشر شد

نقدها و نمرات اولیه بازی Pacific Drive توسط نشریه‌های معروف و معتبر منتشر شد که شامل نکات جالب و مورد توجه درباره‌ی این بازی است.

Pacific Drive، یک بازی بقا در رانندگی است که در آن ماشین شما تنها همراه شماست. بازی در یک فضاسازی سورئال از شمال غربی اقیانوس آرام شروع می‌شود و در حین ورود به منطقه محرومیت المپیک، خطرات ماوراء‌طبیعی را برای بازیکن رقم می‌زند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نقدها و نمرات بازی Pacific Drive

هر گشت و گذار در بیابان، چالش‌های منحصر به فرد و عجیبی را به همراه دارد. همچنین، بازیکن می‌تواند ماشین خود را در یک گاراژ متروکه که به عنوان پایگاه و خانه او عمل می‌کند، بازسازی و ارتقا دهید. بازیکن باید منابع گرانبها را جمع آوری کند، آنچه را که در منطقه باقی مانده است بررسی کند، یک راز فراموش شده را کشف کرده و بتواند در همچین محیطی زنده بماند.

Shacknews 9/10

بازی Pacific Drive مانند یک راز بزرگ، به مرور مخاطب را به سمت خود جذب می‌کند و با یک ماشین بهتر به بازیکن پاداش می‌دهد. در تمام مناطق بازی، چه از نظر بقا و چه از نظر داستانی، مخاطب کنجکاو می‌شود که چه چیزی را کشف می‌کند و در مقابل، بازی چه تهدیدهایی را برای او درنظر گرفته است. کاراکترهای جالب و موسیقی‌های عالی، باعث می‌شوند که این بازی سرگرم‌کننده بماند. یکی از مکان‌های جالب در این بازی، ایستگاه مرکزی است؛ گرچه دوست همیشگی شماست، اما سعی دارد مغز شما را بخورد! با این حال، حفظ ایستگاه اصلی درگیرکننده‌ترین بخش بازی است.

Gamespot 8/10

به واسطه عمق زیادی که در داستان Pacific Drive وجود دارد، به جرعت می‌توان گفت که یکی از اولین بازی‌های عالی سال 2024 است. این بازی قصد دارد دنیایی با یک ژانر عجیب خلق کند که بتواند حس و حال خاصی را به مخاطب القا کند. اگرچه، مراحل چالش‌برانگیز در این بازی زیاد است، اما گزینه‌های بخش درجه سختی، کمک می‌کنند تا بازیکن از آن‌ها رد شود.

بازی Pacific Drive

IGN 7/10

Pacific Drive یک بازی منحصر به فرد درمورد بقا است که مخاطب را به دنیایی عصبی‌کننده می‌برد. بازیکنان باید مدیریت دقیق و رانندگی حرفه‌ای داشته باشند که در بازی سنجیده می‌شود. گذر از مراحل گاهی اوقات می‌تواند برای مخاطب سخت و طاقت فرسا باشد، اما هیجان هر دور از بازی باعث می‌شود که بازیکن، دوباره آن را با وجود همه‌ی سختی‌ها تجربه کند.

GamesRadar 6/10

بازی Pacific Drive هم می‌تواند عالی و هم طاقت‌فرسا یا عصبی‌کننده باشد. ایده‌ی این بازی عالی است، اما بخش عمده‌ای از این پتانسیل به واسطه یادگیری سخت‌ برای بازیکن و خطرهای ظالمانه در جهان بازی، نابود شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Pacific Drive چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: steampowered pacificdrivegame

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو