نقد و نمرات بازی Final Fantasy VII Rebirth منتشر شدند

منبع: فیگار

2

1402/12/4

12:56


بازی Final Fantasy VII Rebirth یکی از مورد انتظارترین عنوان‌های سال 2024 است که اخیرا نقد و نمرات آن توسط منتقدات منتشر شد.

نقد و نمرات بازی Final Fantasy VII Rebirth منتشر شدند

بازی Final Fantasy VII Rebirth یکی از مورد انتظارترین عنوان‌های سال 2024 است که اخیرا نقد و نمرات آن توسط منتقدات منتشر شد.

بازی تولد دوباره فاینال فانتزی 7 در تاریخ 29 فوریه 2024 (10 اسفند 1402) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و هم‌اکنون رسانه‌های مختلف در سراسر جهان نقدها و نظرات خود را درباره آن منتشر کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات بازی Final Fantasy VII Rebirth

با توجه به نمرات منتشر شده، به نظر می‌رسد که بازی جدید Final Fantasy یکی از بهترین نسخه‌های این سری است و توانسته اکثریت مخاطبان را راضی کند. این بازی با ارائه داستان پیچیده و جذاب، گرافیک بسیار زیبا و محیط‌ جهان باز، سیستم مبارزه پویا و گسترده و صداگذاری حرفه‌ای، توانسته نظر منتقدان و بازیکنان را جلب کند.

منتقدان به نحوی به بازی اشاره کرده‌اند که طرفداران سری Final Fantasy از آن لذت خواهند برد و همچنین قادر به جذب بازیکنان جدیدی نیز خواهد بود. سیستم مبارزه اصلاح شده و نوآوری‌ها در طراحی شخصیت‌ها نیز از جمله نقاط قوت این بازی محسوب می‌شوند.

بازی Final Fantasy VII Rebirth

این بازی در حال حاضر با 119 نقد در سایت متاکریتیک، نمره 93 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید نقد برخی از منتقدان را مشاهده کنید:

App Trigger – امتیاز 100:

Final Fantasy VII Rebirth عشق من را به فرانچایز Final Fantasy با یک پیچ و تاب تازه در یک داستان کلاسیک و اضافه شدن به تجربه گیم پلی دوباره زنده کرد.

4Players.de – امتیاز 93:

این بازی با آزادی حرکت و تنوع بیشتر نسبت به نسخه قبلی خود، همه کارها را به درستی انجام می‌دهد و جذابیت Final Fantasy 7 را که بیش از 25 سال دوام آورده است را برای نسل فعلی کنسول به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز Final Fantasy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو