پلیس اصفهانی کیف میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/14

11:23


ساعد نیوز: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از صحت عمل یکی از ماموران این فرماندهی در بازگرداندن کیف حاوی مدارک، سکه طلا، وجوه نقد و کارت حافظه گم شده به صاحبش خبر داد.

پلیس اصفهانی کیف میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبر آنلاین، رضا الوندی، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از ماموران شاغل در اداره طرح و برنامه فرماندهی انتظامی استان هنگام رفتن به منزل خود کیف پولی را که به صورت بلاصاحب در پیاده‌رو افتاده بود مشاهده و تلاش می‌کند تا آن را به دست صاحبش برساند.

وی افزود: این کیف حاوی یک عدد سکه طلا، مقادیری پول نقد، 10 عدد کارت بانکی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال، 3 عدد سیم کارت، کارت خودرو، کارت‌های هویتی و 3 عدد کارت حافظه بود.

الوندی ادامه داد: با توجه به اینکه شماره تلفن یا آدرس و نشانه‌ای از صاحب کیف وجود نداشت به همین خاطر این مامور وظیفه شناس از طریق ارتباط با اداره کل ثبت احوال استان شماره تلفن و آدرس منزل فرد مذکور را پیدا کرده و با او تماس گرفته و خبر پیدا شدن کیف را به او می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: خانمی که کیف را گم کرده بود صبح امروز با حضور در اداره طرح و برنامه فرماندهی انتظامی استان کیف را تحویل گرفته و از صحت عمل و امانت داری مامور پلیس استان تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه و تلاش شایسته این مامور وظیفه‌شناس گفت: طبق گفته صاحب کیف علاوه بر ارزش میلیاردی سکه طلا و موجودی درون کارت‌های بانکی، محتوای کارت‌های حافظه داخل کیف نیز برایش بسیار مهم و حیاتی بوده و اگر به دست فرد دیگری غیر از مامور پلیس می‌افتاد ممکن بود باعث سوءاستفاده از وی شود که این اقدام ارزشمند مامور پلیس وی را از یک نگرانی بزرگ نجات داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو