ادعای یک نماینده درباره نقش اسرائیل در حمله تروریستی کرمان

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/14

17:50


ساعد نیوز: نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: همان طوری که زور اسرائیل به حماس نمی رسد و زنان و کودکان را می کشد امروز نیز عوامل اسرائیل دست به این جنایت زدند و نشان دادند که از زائران حاج قاسم نیز وحشت دارند. باید منتظر اخبار تکمیلی ماند.

ادعای یک نماینده درباره نقش اسرائیل در حمله تروریستی کرمان

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا، حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابعاد حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: هنوز مشخص نشده است که منشاء این انفجار چه بوده است؟ آنچه که مشخص است تاکنون بیش از 20 نفر به شهادت رسیدند و تعداد مصدومان زیاد است.

وی در ادامه اظهار کرد: دو انفجار با فاصله کوتاهی رخ داده اما فاصله محل انفجار از مزار حاج قاسم تقریبا زیاد است. این حادثه تروریستی نشان می دهد که حتی نام حاج قاسم نیز می تواند برای دشمن ایجاد ترس و وحشت کند. حتی مزار و زائران حاج قاسم نیز در جان دشمن ترس می اندازد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همان طوری که زور اسرائیل به حماس نمی رسد و زنان و کودکان را می کشد امروز نیز عوامل اسرائیل دست به این جنایت زدند و نشان دادند که از زائران حاج قاسم نیز وحشت دارند. باید منتظر اخبار تکمیلی ماند.

وی گفت: تعداد مصدومان بیش از 100 نفر و تعداد شهدا بیش از 20 نفر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو