خارج کردن غده 32 کیلویی از شکم زن جوان!

منبع: نم نمک

1

1402/10/17

19:53


پزشکان کلینیک «ماگدبورگ» در شرق آلمان توانستند غده ای بزرگ به وزن 32 کیلوگرم را با موفقیت از شکم یک زن 24 ساله خارج کنند و بیمار پس از یک هفته بستری از بیمارستان مرخص شده است.

خارج کردن غده 32 کیلویی از شکم زن جوان!

خارج کردن غده 32 کیلویی از شکم یک بیمار در آلمان

به گزارش نم نمک ، تیمی از پزشکان کلینیک زنان دانشگاه ماگدبورگ ،  واقع در شرق آلمان توانستند یک جراحی کم نظیر را با موفقیت انجام دهند. زنی 24 ساله با مشکل حاد تنفسی و احساس سنگینی در حالی که هیچ غذایی را نمی توانسته تحمل کند به این کلینیک منتقل می شود.

خارج کردن غده 32 کیلویی از شکم زن جوان!

خارج کردن غده 32 کیلویی از شکم زن جوان!

خارج کردن غده

پزشکان پس از عمل جراحی یک غده خوش خیم 32 کیلوگرمی را از ناحیه شکم او خارج می کنند. این غده یک کیست تخمدان بوده که در بدن این زن جوان رشد کرده است. بیمار به دلیل ترس تاکنون حاضر نشده بود تن به جراحی بدهد تا اینکه مجبور به رفتن به بیمارستان و انجام این عمل فوری شد.

بنابر گزارش دویچه وله ، تیم پزشکان در حین جراحی فهمیدند که این تومور خوش خیم در روده و داخل شکم این زن رشد کرده است. با این حال جداسازی این غده با موفقیت و بدون مشکل انجام شد. بیمار نیز پس از یک هفته بستری از بیمارستان مرخص شده است.

پزشک سرپرست این تیم گفت اشخاصی که مبتلا به کیست تخمدان هستند لازم نیست ترس و نگرانی داشته باشند. به گفته این پزشک تشخیص به موقع ، کلید درمان موفق است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو